wtorek, 17 stycznia 2017

Zrobione z sercem, czyli zakładka do książki

Witajcie!
 Między tworzeniem z papieru różnych rzeczy, a życiem codziennym mam czas dla siebie. Wtedy udaje się tam gdzie mi najlepiej, biorę swój ulubiony kubek z herbatą, którą uwielbiam i .....czytam.. Oczywiście nie czytam herbaty, a się nią delektuję.:))Natomiast lubię czytać książki. A że też je szanuje, to postanowiłam zrobić sobie zakładkę.  





Nadal walczę z katarem, póki co prowadzę.....czasami. Chciałabym tak powiedzieć, że jest wszystko ok, no ale nie jest. Nie lubię kataru, nie lubię pękających kącików ust, mimo kremów i innych specyfików, nie lubię otartego noska. Ale trzeba walczyć dalej. W ostatnich dniach  moimi szczególnymi przyjaciółmi są cytryna i imbir. Wam też polecam na naszą zmienną pogodę.

Ostatnio pojawiły się u mnie nowe osoby  = Witam Was serdecznie i rozgościcie się. 
Uściski i ciepłe pozdrowienia dla Was i uciekam do książki. 
:))Do następnego razu!



21 komentarzy:

  1. fantastyczna zakładka :) Kąciki papka z drożdży nosek grubo krem Nivea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo o papce z drożdzy nie slyszałam,muszę zastosować:)Dziękuję Wando:)

      Usuń
  2. Uwielbiam zakładki, choć naszej Blogowej Pani Komodzie Koleżanki nie dorównam pomysłowowścią. Twoja zakłądka bardzo mi się podoba Kochana. Buziaczki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szymciu za odwiedziny i miłe slowko:))Uściski:)

      Usuń
  3. Kasieńko, książki to wspaniali przyjaciele. A z Twojej zakładki może być dumna każda książka.
    Na katar może inhalacja z olejków eterycznych?
    Tulę i cmokam w zakatarzony nosek - zdrówka, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inhalacja Małgosiu jest co wieczór wiec walczę:))Dziękuję za odwiedziny i wiesz za co:)))niesamowita niespodzianka:))

      Usuń
  4. Kasieńko, kuruj się i twórz kolejne śliczności :-)
    Zakładeczka bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zakładka. Ciekawa jestem jak wyglada z drugiej strony i czy te kwiatki nie przeszkadzają, tzn. nie sà zbyt wypukłe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))nie są zbut wypukłe i nie przeszkadzają:)A druga strona zawiera kolorowe kwiaty :) zrobie zdjecie i dołącze:))

      Usuń
  6. Piękna zakładaczka :) A na uciązliwy katar robiłam sobie inhalacje - woda (wrzątek) w garnku i 5-10 kropli olejka eukalipusowego + kilka kropel amolu rano i wieczorem, głowe przybliżałam do garnka wdychałam opary a i zakrywałam ręcznikiem głowe razem z garnkiem , pozniej leżenie pod ciepłym kocem.. 2-3 dni i mi przechodziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za odwiedzinybi przepis:) na inhalację:))Robię ją od prawie tygodnia i niestety tylko tyle,żenos mam drożny w mairę:))Ale nie poddaje się i walczę dalej:))))Miłego dnia:)

      Usuń
  7. Przecudna ta zakładka. Widać, że zrobiona z sercem

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, Ty wiesz już chyba że obie mamy podobone pasje - scrapbooking i czytanie :) też uwielbiam i często zdarza mi sie mieć wyrzuty sumienia czy chcę czytać czy scrapować. Życia braknie. A zakłądka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zakladeczka. Zdrowiej Kasieńko!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)