środa, 28 czerwca 2017

Kolorowy mix zakładkowy

Witajcie ponownie!!

Ale ulewa przeszła przez moje miasto, aż nieprzyjemnie. Mamy wakacje, czas wysokich temperatur, ale i burz, niestety. Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze, że nabieracie sił  do urlopów, a może już się relaksujecie w miejscach  Wam miłych dla oka i ciała...:))

Zanudzę Was tymi zakładkami, wiem, ale myślę, że i te zakładki, które poleciały w świat, w dobre ręce są  warte pokazania. Zatem jeśli macie  chwilę czasu, jeśli macie coś chłodnego do picia to z przyjemnością Was zapraszam do obejrzenia zdjeć.


Zakładki to takie małe coś, co można dołączyć do prezentu, to miły dodatek do książki, ciekawa propozycja dla tych, którzy zbierają zakładki. Ja przygotowałam takie zakładki....niezwykle kolorowe, w różnych klimatach..Bo każdy ma swoje gusta i guściki, nieprawdaż?









 I na koniec kolorowy mix zakładkowy. Ciekawe czy macie swojego faworyta?



Miłego dnia kochani! Korzystajcie z lata:)

7 komentarzy:

  1. Kasieńko, a u mnie upał wprost tropikalny. Ale ja lubię.
    Twoje zakładeczki są piękne, radosne i tak miło włożyć je w ulubioną książkę.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne te zakładki, fajny mix kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kolorów ! Cudnie Kochana Kasii! uwielbiam Twoje zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zakładeczki :) Bardzo kolorowe i kwieciste :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są :) Chyba muszę sama zacząć je robić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)