czwartek, 8 czerwca 2017

Klaudii

Witajcie Kochani!!!

Dzisiaj przybywam do Was z niezwykle ukwieconą karteczką dla pewnej Klaudii, która obchodzi swoje urodziny. Jeśli jesteście ciekawi propozycji, jaką na tą okazję przygotowałam, to zostańcie ze mną.
Ale ten czas pędzi. Za chwil parę będzie koniec roku i upragnione wakacje. Dla wielu to czas oddechu, to czas urlopów i wypoczynku. Jeśli się gdzieś wybieracie, już dzisiaj życzę Wam pogody i pięknie spędzonego czasu pełnego wspomnień, zdjęć..

A dzisiaj chciałabym zaprezentować niezwykle uwiekconą kartkę dla Klaudii. Kartka jest kolorowa. Jej bukiet stanowią papierowe różyczki i dwa foamiranowe kwiatuchy, ale nie tylko, bo jest jeszcze ukwiecone tło. Te pierwsze kwiaty potuszowałam lekko gesso, czyli białym preperatem, a te drugie  potraktowałam specjalnym preperatem, który po wyschnięciu przypomina rosę..Lubię go, zwłaszcza na listkach ..

Dobrze, już nie przedłużam. Zobaczcie co zrobiłam.








Mam nadzieję, że Klaudia będzie zadowolona i że się jej praca spodoba.

Karteczkę zgłaszam do wyzwania 


http://blog.na-strychu.pl/wp-content/uploads/2012/05/tsc-kwiaty.png


 oraz

Ostatnim czasem zrobiłam kilka zakładek, które poleciały w świat. Wiele wzorów się powtarzało, dlatego ich tutaj nie prezentowałam. Niebawem wspomniany koniec roku. Więc myślę, że w kolejnym poście pojawią się propozycje podziękowań dla  nauczycieli. 

Pozdrawiam Was ciepło i do zobaczenia na Waszych blogach!!!

6 komentarzy:

  1. Klaudia na pewno będzie zadowolona Kasiu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko, kartka jest przepiękna. Twoje kartki są zawsze takie radosne, pełne dobrej energii, takie niezwykłe.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie Kasieńko ! Jak zawsze podziwiam z zachwytem :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, bogata praca :) Lubię prace z dużą ilością kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory i piękny projekt! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)