wtorek, 27 czerwca 2017

Mix kolorów

Witajcie!!
W końcu jestem i muszę Wam powiedzieć, że potwornie się za Wami stęskniłam. Tak czasem jest, że  układanka naszego życia jest różna. Ale już jestem i przychodzę z zaległościami, które w końcu mogę zaprezentować. Zostaniecie ze mną??Zapraszam:))

Ostatnie dni były skierowane do nauczycieli, dla których robiłam małe niespodzianki pożegnalne. Są nimi bardzo kolorowe, niezwykle pozytywne kartki, które swoim paniom wręczyła pewna Zosia. Zobaczcie prace, które  przygotowałam.





 i cały kolorowy mix



Ale nie tylko nauczyciele zasługują na podziękowanie. Znam bowiem takich nauczycieli, którzy  sprawiają niespodziankę swoim uczniom.  W kolejnym poście, myślę, że wieczornym, zobaczycie co  dla nich  przygotowałam. Zapraszam i do zobaczenia u Was
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Świetne prace wykonujesz :) Bardzo mi się podobają :) Świetny blog, dużo pomysłów i inspiracji, już obserwuję, więc na pewno będę często tu zaglądać :)
    Zapraszam też do siebie, na:
    mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, takie kartki chciałby dostać każdy nauczyciel. Są piękne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo energetyczne w sam raz na początek lata 😃

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)