wtorek, 27 sierpnia 2013

HOP tu, HOP tam czyli..... HOP..BLOG W AGATERII

Ale się dzisiaj naskakałam...Skoki to świetna zabawa, świetne blogi niesamowite prace i............wspaniałe nagrody do wygrania..A o czym piszę...Już mówię:)

To 2 urodziny Agaterii..-wszystkiego naj naj naj:))- wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ!
 Ja już tam byłam....a Wy?:))





Dziś Agaterii są urodziny,

więc je hucznie obchodzimy.

 Będą konkursy i zabawa

 stempelków darmowa dostawa.

 To nie koniec przyjemności

 będzie niespodzianka dla naszych gości. 

W nowym miejscu się spotkamy

Do Stemplomanii wszystkich zapraszamy!

4 komentarze:

  1. a ja na początku myślałam, że naprawdę wykonywałaś jakieś skokowe ewolucje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cię do Różanej po Liebster Blog:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam Cię do Różanej po Liebster Blog:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Skacz, skacz, może coś wyskaczesz :] Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)