czwartek, 22 sierpnia 2013

W podziękowaniu..

Witajcie serdecznie!

Ostatnio zrobiłam sobie porządek w moich przydasiach. W tych nowych i starych...Mimo, że są  to różne rzeczy, od skraweczków i niteczek począwszy, poprzez kwiaty,perełki, drewienka, parę wycinanek, skończywszy na paru kartkach  papieru do scrapbookingu  takich   z napisem"bezdrzewny i bezkwasowy"..   to wszystkie są ważne. I wszystkie są wyjątkowe. I mają swoje miejsce. Część w teczkach, część w foliach, część w segregatorze, część w pudełkach, torebkach i torebeczkach, szkatułce. 
Lubie je oglądać, dotykać, przypominać sobie wspaniałe momenty gdy je dostałam. Ale nie tylko momenty....Osoby także. Przede wszystkim Osoby.

Ostatnio czytałam sobie moje posty..te pierwsze, śmiejąc się sama do siebie z tego co pisałam i jak pisałam. Był post o proszkach, o koktajlach, o kwiatach, o płatkach śniegu  i o tym, że zakochałam się w Waszych kartkach. I wtedy ja też zapragnęłam takie robić...no ale.. "Ale"zostawię w spokoju bo ... nie chce o nim pisać. W tym momencie jest ono mniej ważne...

Ważne są osoby, które mi pomogły wyciągając pomocną dłoń. I dzisiaj dla pewnej takiej Osoby zrobiłam kartkę..Kartka czekała na swojego posta. Już wiem, że właścicielka cieszy się  moim  nowym stworem więc i ja mogę się pochwalić  właśnie dzisiaj tym co przygotowałam dla Niej.








Zabawy było sporo, ale przez to mile spędzony czas z wycinaniem, tuszowaniem, dopasowywaniem kolorów. Dziś zabieram się za kolejną karteczkę. Jaka ona będzie tego jeszcze nie wiem chociaż mam już pewien pomysł. Wiem jedno.. na pewno się tutaj pochwalę. A może to nie będzie kartka, może  to będzie coś innego...zobaczymy. Póki co zrobię sobie pysznej herbaty, włączę ulubioną muzykę i zabieram się do przyjemnej..pracy! Jeśli ktoś ma ochotę przysiąść ze mną...to zapraszam.
 I dziękuję za wszystkie komentarze- to one dodają mi wiary w moje umiejętności i w to,.....że też potrafię!:) 

Dziękuję i pozdrawiam Was bardzo bardzo serdecznie:))




44 komentarze:

  1. Ładna karteczka. Fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, dziękuję za odwiedziny i zapraszam gdy będziesz miała ochotę...:)

      Usuń
  2. Porządek w 'przydasiach' ważna rzecz. A karteczka śliczna, w pięknych kolorkach.
    A to mój nowy adres: gdy-mam-czas.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O adresie pamiętam i wiem gdzie Cię szukać. Cieszę się, że nadal jesteś u mnie na moim blogu:)))Pozdrawiam1

      Usuń
  3. ładna kartka:) Ja też robiłam porządek w przydasiach i powiem ci że bardzo lubię to robić:) w biedronce są teraz takie fajne plastikowe piętrowe 3 szufladki najpierw kupiłam sobie jedną a skończyło się na trzech i jeszcze mi mało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam sobie i właśnie mam w nim skrawki oto.polecam:D karteczka urocza.i milutki post.buzki

      Usuń
    2. :)))) to dlatego dla mnie już nie wystarczyło:))

      Usuń
  4. Piękna, pomysłowa, optymistyczna praca!
    Też niedawno czytałam pierwsze posty na swoim blogu... A czas mija i jesteśmy trochę innymi ludźmi- również dzięki temu, że tworzymy, że poznajemy nowych ludzi, nawiązujemy znajomości i przyjaźnie, nie tylko wirtualne;) Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak...podpisuje się moimi dwiema dłońmi pod tym co napisałaś..i przyrzynaję Ci rację!!!

      Usuń
  5. ładna karteczka, urocze są te małe kwiatuszki i motylek. Ja robię porzadki co jakiś czas i ciągle mam bałagan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi to przynajmniej się nie nudzisz:))) Ciesze się, że moja karteczkA Ci się podoba:))

      Usuń
  6. Oh, z moim artystycznym nieładem panującym w przydasiach i na biurku praktycznie nieustannie nawet mój chłopak nie zdołał wygrać. :D A karteczka piękna - super są te kolorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za serdeczne słowa i odwiedziny:)))Pozdrawiam i cieszę się, że pozostawiłaś ślad:)

      Usuń
  7. Świetna i taka pełna optymizmu ta Twoja karteczka :) co do porządków to wydaje mi się, że robię je ciągle a stale mam bałagan ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Becia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beciu to może masz za dużo tych wszystkich przydasi i panuje jak tu katlus wspomniała..nieład artystyczny!:)

      Usuń
  8. Kartka jest super, a jeśli chodzi o przydasie...ciągle je porządkuję ostatnio i jakoś mam takie wrażenie, że w ciągu ostatniego roku znacznie ich przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też trochę przybyło, gdyby nie Ci wspaniali ludzie..niewiele bym miala..

      Usuń
  9. Śliczna karteczka, zresztą wszystkie Twoje kartki są piękne takie starannie dopracowane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać i dziękuję za te słowa. To dla mnie bardzo cenne...Pozdrawiam Cię Moniko:)

      Usuń
  10. Świetna kartka :) Urocze są te drobniutkie kwiaty:)Podoba mi się również kolorystyka. Stale robię porządki w przydasiach i stale mam bałagan i brakuje mi dla nich miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Asterku, że Ci się karteczka podoba-kolorystyka jedna z moich ulubionych:)

      Usuń
  11. Bardzo ładne kolory i śliczne motylki zdobią uroczą karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Мне нравится твоя оригинальность, особенно необычное сочетание цвета!!! Красиво!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mój artystyczny nieład staram się ogarniać kiedy już nie mam wolnego miejsca na stole a i tak mam wrażenie że ciągle jest bałagan:) bardzo ładna kartka, super kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha artystyczny nieład, ładnie napisaś. Więc nieład artystyczny trwa, a miejsce zawsze się znajdzie!

      Usuń
  14. Karteczka w ślicznych kolorach więc na pewno spodobała się jej nowemu właścicielowi:):):)
    Sama ostatnio też się wzięłam za porządkowanie przydasi, tylko u mnie to wygląda tak, że jak zaczynam je układać, to zaraz sobie myślę: "o, to świetnie nadawałoby się do nowej karteczki", więc wyciągam wszystko po kolei, żeby kolejną kartkę zrobić, a później zostaje mało czasu na uporządkowanie, więc upycham na szybko wszystko i bałagan przed sprzątaniem jest o wiele większy niż wcześniej ...
    To tak pokrótce sprzątanie moich przydasi wygląda:):)
    Pozdrawiam serdecznie Cię Kasiu i wszystkie bloggerki życząc twórczego weekendu i słonecznego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio dziekuję za tak miły komentarz..Cieszę się, że zaglądasz i, że jesteś :)

      Usuń
  15. Piękne podziękowania bo z głębi serca płyną... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka jest bardzo ładna, ten papier w paski ma świetne kolory. Bardzo przyjemnie rozświetliłaś ją żółtym. Miłe gesty z serca są bardzo cenne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Misiówo, chcesz to Ci pożyczę ten dziurkacz :) Wyślę Ci, a Ty po dwóch tygodniach mi odeślesz :P Póki co, przez pracę i ślub niewiele go używam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie dobrane kolory, kartka wyszła świetnie :) piszą że fiolet będzie modny tej jesieni :)

    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię fiolet na każdą porę roku więc cieszę się, że i tej jesieni będę mogła się nim pochwalić:))Buźka!

      Usuń
  19. kartka naprawdę piękna, muszę przyznać, że jesteś moją ulubioną skrapową artystką :) Czegokolwiek nie dotkniesz zamienia się w cudeńko!

    Jestem pewna, że kartka wywoła szeroki uśmiech u obdarowanej osoby. :))
    dziękuję za każde Twoje odwiedziny i komentarz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak serdeczne słowa. To dla mnie ogromny komplement:))

      Usuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)