środa, 10 września 2014

Ogólnopolskie Craft Party w Poznaniu

Dla tych, którzy wybierają się do Poznania na Craft Party Skarbnica Pomysłów przygotowała niespodzianki.
Lubicie miłe zakupy- proszę bardzo- rabacik 10 %!!!

 
A dla tych, którzy lubią konkursy również znajdzie się małe co nieco!!
27 września to Światowy Dzień Serca,  prosimy o zrobienie pracy właśnie z motywem serca.  Pracę trzeba przynieść  stoisko Skarbnicy  do godziny 14:30.



A więcej szczegółów tutaj!


Natomiast ja...już dzisiaj chce Was zaprosić na...moją  JUTRZEJSZĄ inspirację- tutaj i na blogu Skarbnicy.
Pozdrawiam i miłego dnia życzę:))

1 komentarz:

  1. Poznań to blisko mnie, ale myślę sobie czy dam radę ogarnąć to całe moje zamieszanie...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)