niedziela, 22 lutego 2015

WYNIKI CANDY!!!

Witam!!!

Niedzielne popołudnie  zbliża się ku końcowi.  Przy filiżance herbaty postanowiłam usiąść do komputera i podzielić się z Wami cieplutkimi jeszcze nowinami, a mianowicie podać wyniki CANDY! Jesteście ciekawi?Zapraszam!!

Postanowiłam, że skoro mam troszkę wolnego czasu, to dzisiaj na spokojnie porobię zdjęcia i podam wyniki mojej zabawy. Post o moim Candy przeczytałam 2 razy, odwiedziłam Wasze blogi, pooglądałam banerki na paskach (nie u wszystkich :))-szkoda) , poczytałam posty. Czas podać wyniki.

W takich momentach jak ten jest  mi przykro i smutno. Chciałabym każdemu z Was coś od siebie dać, chciałabym ofiarować chociaż cząstkę, małą nagrodę. No ale.. Niestety, mój portfel nie jest tak obfity w "money, money". Tak więc ograniczyłam się do 3 osób, które losowo chciałabym obdarować.

Jak to u mnie bywa, staram się w sposób zabawny, humorystyczny przedstawić relację z losowania. Czy mi się to uda? Misiówa i Spółka spisała się na medal, każdy z pluszaków miał swoje zadanie do spełnienia. Zapraszam do obejrzenia zdjęć i poczytania  "małego co nieco"...Oddaje honory Misiówie!!!:))


Helloł efry bady!! ceść i cołem, kluski w rosole!!   To ja Misiófeczka, fitam Was serdecnie i  zaprasam  na fotorelcjem s Kandy!! A TO nieciela i rosuł musi być":D i shabofy!! Eeeee, to chyba  MI SIE coś pomiesało, ale mam malutki losumek, f koncu misiem jestem!!


Jesdem misiem sefofom i  ustafiłam wsystkich w seregu bo przecies Spółka Z.o.o (nafiasem chyba s połowa tego ZOO pszyszła hiihhii),  tes musi swoje sadania wypełniadź. Bielus, Mały Miś, Ścur, Misióffek, Puch, Jefff, Gustaff, Kura, Świnia, Lu Bega, Banan i inni..

 Lumpy sybciutko wsieły siem do roboty. Pocontkowo z wielką chenciom, już ciach, ciach było, Lumpu tnij sybko , tylko plosto ,seby wtopy nie było. Tnij!!A potem....wysło sydło z woraaaa!!

 Ej Lumpy, bo ja wsystko widze i pace! Nie bawic siem!

 Hihihi,,, eeee Misiófaaa bo mi Lumpy trompke utnom

  hihihihihi!:))

 Kartecki zostaly rosdane.Kasdy miauł  do pzecytania swoje kaltecki. Lumpus sredni cytał trompkom... niebieski Misiu podkladał..A co było dalej!?

 Lumpki wytrąbiły losy w rulony i wszystkie 38 loossuuuf wzucilam do misy.... i zaceło się miesanie.Kasdy chciał hocias raz samiesac losy!!! Puchu dmuchał,  a wsyscy pacyli!A ja sfinka, pseskacałam!:D


 Ejj Świnia, nie pseskadzaj, bo wyjdzie, ze osukujemy!! hihihi 

Pzysedl cas na losowanie. Pocątkowo nie było jasne kto bendzie  miał honoly,cy Jeef cy Misióffek, ale Misióffek mial dlużse honory to snacy  renkę i...

 coś wylowił.... A wienc nagloda głufna wendluje do::

 .......A fiecie co, pokase fam jak to siem rosciaga.... Ale suupeeeel halmonijka, a mose sobie posaginam jesce raz, ale  to jest  fajoweee!

 Alee co tam mialem moffficc?/Ahham, jus wiem. A fięc nagloda głufna jest psesnacona dlaaa!!!


                
SZEPTY SERCA!

 HULLLLLA!!!!


GRATULUJEMY!!!:)



 No dobla, telas miejsce dlugie.Banan miesaj! Miesaj dobzee...
 miesaj. Holly Dolly pacy, Lump nie bies losuff!


 Lumpu nie podglondaj!!!

  hihihihi :)))


Nagloda dluga wendluje do
  MONIKA NA HAMAKU!

HULLLLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!


GRATULUJEMY!!!!


Telas psysedl cas na ceciom naglode!! Blac sie do loboty. Kto hentny do losuf?!?

Jus lece, jusss, cekajcie na mnie , cekajcie, ja nie jestem samm... psyleciałem z Włochem...

Nie  dosyc, ze malutki jestem to se wloska pzygarnolem.Cy wlosek tes moze losowac se mna??A mose ktos cem mojego włoska??

Malusiu losuujj jus....sybkoo
 Losssujem, nulkujem,  i Włoch tes...

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUU,  ciemnoscci widzem, nic nie widzem, ciemno jest!!!....


Cecom naglode dajemy osobie o nicku
                                  
  GIGA!

HUUUULAAAAAAA!!!!

GRATULUJEMY!!!



 Moi drodzy, i tak wszystko stało się jasne, mamy zwycięzców. Serdecznie gratuluję wszystkim i proszę o adresy na maila:)

Poczęstujcie się przygotowanymi banerkami. Mam nadzieję, że będą ładnymi ozdobami i pamiątkami na Waszych blogach :)







Spokojnej niedzieli Wam życzę i dziękuję za to, że jesteście i do mnie zaglądacie. Raz jeszcze gratuluję zwycięzcom!!


Tymczasem po....

...Misiófaaaa???




MISIÓFAAAAA?????
Scuul muufiii

Mose sobie slobimy seleblity splash, kto s nas skocy do miski... no i jescse jako pamiątkę selfiaczka???

Gusstafff, dafaj, dafaaaj, Gussstafff, Gussstafffff


 Boi sie boi...a TO mose   Łapek, pokase jak sie skace na pleccckiii....Tadammm!!!!

 Misiufffa, dafajj, jasda jasda Misiófa gwiasda!:D

 A mose slobimy nofe losofajnie...Pocytamy  co tam napisali, dobla???

 A umiecie taaak??Cymam Jeffa na nosie, lalallala:D



No to paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D:DD:

23 komentarze:

  1. Losowanie jak zwykle pełne emocji :)
    Gratuluje wygranych

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawnie przedstawione losowanie. Gratuluję zwycięzcom

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam, oglądałam i już wiedziałam, że napiszę o wesołym losowaniu, a tu taka niespodzianka. Dziękuję pięknie :)))))))))))))). Banerek zaraz powieszę . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczęśliwcom:-)
    A losowanie pierwsza klasa:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle; ekscytujące losofanko u Ciebie :))) Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za wspaniałą zabawę i jeszcze wspanialsze losowanie :))) Buziam

    OdpowiedzUsuń
  6. Relacja z losowania jak dobry film sensacyjny-trzyma w napięciu. Szkoda, że te misiówy na mnie nie trafiły :( Gratulacje dla wybranek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja cie kręcę to, tak sobie spokojnie czytam o tym losowaniu jak zwykle wesołe u Ciebie Kasiu aż tu nagle szok Misiófeczka mnie wylosowała oczom nie wierzę i czytam jeszcze raz no i jest nawet baner. dziękuję Ci kochana i już pędzę na e maila z adresem..... jupi. A cha banerek już wstawiam na honorowe miejsce:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super losowanie, dziewczęta, wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale się uśmiałam :) Gratuluję wygranym i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah u Ciebie przy losowaniu zawsze się dużo dzieje. Gratuluję zwycięzcom:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby tak wyglądało losowanie w Totolotku to na pewno bym zagrała:):)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne losowanko, ubawiłam się na całego ;) Gratuluję zwycięzcom :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. wow!!!
    naprawdę ja ?
    jkeszcze zęby zbieram z buiurka !!!!
    wow!!!!
    jestem mega szczęśliwa i ślicznie dziękuję ,prosze ucałowac misia króty mnie wylosował :)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. ale kompanija ;-)))
    Gratuluję szczęśliwcą wygranej a Ciebie ścskam poniedziałkowo ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranym i dziękuję za zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Kochana Tobie i tym cudownym Misiakom za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu dziękuję za zabawę i gratuluję Wylosowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla Zwycięzców;))

    OdpowiedzUsuń
  19. o matko! ty tam masz połowę ogrodu zoologicznego!
    albo i cały ;-D

    gratki dla szczęściar!
    dawno się tak nie uśmiałam :-D

    OdpowiedzUsuń
  20. hi hi hi :D Misiówa i spólka (z o.o.) przeszły samych siebie. Losowanie genialne, uśmiałam się co nie miara. He he he :DDDDDD Piękna fotorelacja!
    Żałuję, że nie wylosowano mnie, ale liczylam się z tym, bo nie mam szczęścia w losowaniach ;). No, ale.. przeżyję ;). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasiu, jak zwykle Twoja Spółka jest niezawodna :):) Przesympatyczne losowanie:):)
    Dziewczynom serdecznie gratuluję a Tobie Kasiu dziekuję za wspaniałą zabawę, którą nas tu uraczyłaś:)
    Ściskam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)