wtorek, 22 grudnia 2015

Jedne z ostatnich ...

Witajcie wieczorową porą!!

Dzisiaj  przychodzę do Was  z przedostatnią propozycją kartek świątecznych.   Zapraszam!

 Święta coraz bliżej.  Ostatnie przygotowania przedświąteczne...ale zanim złożę Wam życzenia świąteczne, przychodzę dzisiaj z przedostatnią propozycją kartek świątecznych.  Jutro będzie kolejny post, na który już dzisiaj Was zapraszam.

Kartki zostały wysłane w różne strony świata. Mam nadzieję, że nasza poczta nie zawiedzie i dostarczy je na czas. Oby!


 Stemple!! Ponownie stemple! Nic na to nie poradzę-czasem tak bywa.

Powiem Wam, że stemple gwiazdkowe bardzo mi się spodobały i wręcz zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia.  Dlatego postanowiłam zrobić 4 prawie bliźniacze propozycje kartek. Myślę, że mają swój urok. I wiem jedno- ten motyw jeszcze się kiedyś gdzieś pojawi w moich przyszłych propozycjach świątecznych. Elegancja  ukryta w motywie świątecznych stempli sprószona pudrem do embossingu mieniącego się wybraną paletą kolorów. Złoto, srebro, granat oraz  czerwień. To te kolory mają swoje 5 minut.



 Urok ma też wycinanka z wykrojnika, który ma wzór przeszycia.  Czasem nie trzeba dużo, aby zrobić coś wyjątkowego.
I która wersja kolorystyczna podoba Wam się najbardziej??

Dziękuję za wszystkie słowa i Waszą obecność mimo przedświątecznej gorączki.  Jeśli znajdziecie chwilkę, zapraszam Was jutro do lektury posta. Spokojnego wieczorku!!:))) Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Kasiu, zapracowana jesteś i to tak pięknie i kolorowo tworzysz. Czasami zastanawiam się jaką ma wyobraźnię. Cudnie to wszystko wygląda.
    Kasiu, życzę Tobie wspaniałych, radosnych Świąt. Szczęśliwych i rodzinnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko, ja też uwielbiam Stemple, myślę że super ozdobnikiem :) Mnie najbardziej podoba się srebrna wersja, jest cudna ! Taka klasyczna . Buziaczki i Życzę Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze kartki, tez uwielbiam te stemple. Wesołych świąt Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja w tym roku nie zrobiłam żadnej kartki świątecznej, jakoś tak dziwnie wyszło. W przyszłym roku będzie poprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie piękne, ich prostota i elegancja zachwyciły mnie :)
    Białych, spokojnych, radosnych, rodzinnych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste i niesamowicie eleganckie :) Wszystkie kolory są urocze a stemple są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, proste i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiekne kartki!!!! Wszystkie cudne.nie umiem wybrac koloru

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki super , w każdym kolorze mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)