sobota, 12 grudnia 2015

Pozostając w warsztatowych klimatach

Witajcie!!
Ja dzisiaj dosłownie na sekundę, gdyż z wiadomych przyczyn   nie mogę być tutaj na dłuższą chwilę. Ale ponieważ strasznie chciałabym Wam coś pokazać to znalazłam kilka sekund i jestem tutaj!! Przygotujcie się na oglądanie sporej ilości zdjęć!!!

Zapraszam!!!
Dziękuję Wam bardzo za tyle serdecznych słów, które zostawiliście pod moim albumem. Cieszę się, że Wam się podoba. A takie warsztaty polecam każdemu. Tak się stało, że na wspominanych zajęciach robiłam pod okiem Doroty kartki świąteczne, które dzisiaj chciałabym Wam pokazać. A ponieważ, one nie mogą już czekać, stąd mój dzisiejszy post.

Myślę, że komentarz do zdjęć nie jest potrzebny. Oglądajcie!!

 Pierwsza propozycja to kartka w kształcie dzwonka. Ponieważ ma już swoją właścicielkę, zdjęcie cyknięte  zostało na tle warsztatowej pracy.







Drugi w kolejności został wykonany tag.








 I ostatnia karteczka w kształcie rękawiczki.







Ciekawa jestem czy macie swojego faworyta? Dodam tylko, że zarówno rękawiczka jak i tag znajdą swoje miejsce na mojej choince.

Wybaczcie, ale czas nagli. Ściskam serdecznie i do zobaczenia na Waszych blogach!!!
K.

13 komentarzy:

  1. A gdzie to tak pędzisz, zachwyciłaś kartkami, nim zdążyłam szczękę z podłogi zebrać- bo opadła jak zobaczyłam te arcydzieła- to Ciebie już nie ma, wracaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu :) Ja wielbicielka prac w nietypowych kształtach i jednocześnie nie lubiąca zieleni piszę oficjalnie że w takich kartkach zieleń jestem w stanie polubić. Piękne. Warsztaty zawsze są fajne. Potem mozna tworzyć nadal w swoim stylu, ale pewne rzeczy podpatrzone pozostają :) czerp pełnymi garściami z tej wiedzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kartka w kształcie dzwonka . Pozostałe oczywiście też, ale dzwonek jest nr 1. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka Kasiu tworzysz :) I te w wersji bogatej, i te w wersji skromniejszej, wszystkie są wyjątkowe, i z serca zrobione, to widać i czuć:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ile pracy trzeba było w to włożyć :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasieńko Ty to potrafisz mnie zaskoczyć pozytywnie swoimi pracami, ta zieleń jest piękna. Jestem zauroczona kształtami , bardzo oryginalnnie i kreatywnie !Myślę że rękawica wygrywa :)Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwycające prace cudne kolory i forma oraz dodatki :) trudno wybrać wszystkie są na pierwszym miejscu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze u Ciebie jest pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne:) Uwielbiam kolor zielony i nietypowe kartki. Wszystkie są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle piękne prace. Dzwonek został moim faworytem:) bardzo lubię nietypowe kartki a te do takich należą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę warsztatów, super karteczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to powiem tak , pokaż jedną w poscie to bede mogła wybrać , bo inaczej sie nie da tej jednej z kilku propozycji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)