piątek, 4 grudnia 2015

Uwaga- bomba z reniferem w roli głównej!

Witajcie!!!
Z piątkowym wieczorem przychodzę do Was z kolejną świąteczną propozycją. Kolejne kartki świąteczne, małe, duże, bardziej lub mniej zdobne, tworzone dla różnych osób, pojawiają się u mnie na blogu. Dzisiaj bomba z reniferem w roli głównej!
Zapraszam!
Przyznam się Wam do czegoś.:))) Kiedyś było to dla mnie nie do pomyślenia aby ich użyć, a teraz z miłą chęcią  sięgam po  wszelakie stemple.  Dawniej zawsze się bałam, że coś mi się źle odbije, czegoś nie docisnę, ale teraz, metodą prób i błędów, stemplowanie idzie mi coraz lepiej:).
 I właśnie taki efekt pracy pokazuje w dzisiejszej kartce.

Tak się złożyło, że w mojej szufladce pojawiły się stemple z motywami świątecznymi. Gwiazdki,  bombki, ptaszki, choinki. Ale nie tylko...  do nich należą również piękne renifery, które możecie zobaczyć w dzisiejszej pracy. Od samego początku renifery zawładnęły moim sercem. Są niesamowite. A jeszcze obsypane brokatem w pięknie mieniących się barwach w kolorze tęczy... Dla mnie bajka! Nic nie poradzę, że lubię błyskotki. Oczywiście nie zawsze hihihi... Jednak dzisiejsza propozycja jakoś mnie ujęła i śmiało mogę powiedzieć, że ją uwielbiam:)). Szkoda, że zdjęcia nie zawsze oddają całokształt pracy, ale wierzcie mi...w rzeczywistości wygląda dużżżo lepiej!

Gdy tak zupełnie normalnie spojrzymy na kartkę wydaje nam się, że  cała wykonana  jest w odcieniach niebieskości, granatu. Natomiast gdy spojrzymy na nią w "towarzystwie słońca", lub jak kto woli" pod słońce"....
pojawi się przed naszymi oczami cała paleta barw tęczy. Stempelek odbity tuszem granatowym, został zembossowany pudrem do embossingu. To dzięki niemu  renifery połyskują różnymi kolorami.
Połyskują też delikatne perełki, którymi udekorowałam granatową serwetkę. Dobrze, że sama wycinanka jest duża bo stanowi koronkowe tło między reniferami a bazą, którą to wytuszowałam na niebiesko.
Karteczka bombeczka nie jest zupełnie płaska. Odbite reniferki zostały wycięte w kształt serwetki i wyeksponowane na środku na kosteczkach dystansowych. Dzięki nim kartka jest nieco puchata, ale śmiało , mimo szyszek i kokardy, wchodzi do koperty. Sprawdzałam!:)
I jeszcze jeden rzut oka na moją bombastyczną bombkę!


Próbuje swoich sił we wyzwaniach:

 




W niedzielę Mikołajki- czy będziecie wypatrywać Sympatycznego Mikołaja!?:)))
 Ja zawsze, chociaż u mnie Mikołaj już był. Widocznie byłam niezwykle grzeczna w tym roku- :), a starałam się być. Co dostałam:))-uchylę rąbka tajemnicy w kolejnym poście. 

Póki co każdemu z Was, którzy tu zaglądają mili czytelnicy, pragnę baaardzo podziękować za wszystkie słowa, te "krótkie" i "długie" komentarze , które zostawiacie pod moimi postami. Dziękuję za wszystkie wyświetlenia osób, które "podglądają" anonimowo mojego bloga. Fajnie, że jesteście!:) Zapraszam wszystkich już dzisiaj do lektury kolejnego posta, gdzie pochwalę się...niech to póki co będzie tajemnica!

Ściskam serdecznie, pozdrawiam i do zobaczenia już niebawem:)











18 komentarzy:

  1. Pięknie Kasieńko, Kolejna propozycja znowu bardzo udana :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj tak, ja też miałam i w sumie mam ten problem ze stemplami. Mam ich tyle a tak żadko z nich korzystam. Ale moze dzięki Tobie to się zmieni :) a karteczka śliczna! Też ostatnio gustuje w rogaczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza grafika- bombka fantastyczna :) powodzenia w wyzwaniach Kasiu Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam stemple i o nich zapomniałam, muszę kiedyś coś z nich wyczarować. ładna bombka i cudnie odbity stempel:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też mam stemple i o nich zapomniałam, muszę kiedyś coś z nich wyczarować. ładna bombka i cudnie odbity stempel:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham stemple wszystkie chyba :D
    Śliczne reniferki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I znowu piękna kartka :) bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Renifery rzeczywiście niezwykle urocze i pięknie połyskują, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  9. I dobrze że próbujesz kolejnych rozwiązań i pomysłów bo efekty coraz cudowniejsze są...karteczka piękna, jak wszystkie Twoje dzieła:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:) Mam nadzieję, że o moich karteczkach nie zapomniałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna, pomysłowa kartka. Renifery są przeurocze tak samo jak granatowa serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna. ;) Świetnie wyglądają te stemplowane renifery. ;) I dziękuję przy okazji za udział w wyzwaniu DM. ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cala radość tworzenia to dokonywanie nowych kreatywnych sposobów na zagospodarowanie przestrzeni. Tobie się to wspaniale udało, kartka jest urocza. Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń
  13. Klimatyczna :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bombka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super reniferki
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca, prosta i elegancka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion i oczywiście życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)