piątek, 18 grudnia 2015

I jeszcze taka propozycja świąteczna!

Witajcie! Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnią kartką która nawiązuje do mikołajek. Chcecie zobaczyć?:)) Zapraszam!
Karteczka z akcentem mikołajowo-reniferowym. W odcieniach granatu. Na początku postów świątecznych pisałam, że w tym roku  moim ulubionym kolorem będzie barwa niebieska i chyba tak faktycznie jest bo większość kartek jest właśnie w takim odcieniu. Czemu tak się stało- nie wiem. Po prostu tak wyszło:)
Dzisiaj karteczka poczyniona z galeriowych papierów z grafiką oraz perełkami i dużą ilością brokatu, pudru do embossingu, dzięki któremu karteczka się mieni kolorami tęczy.  Za oknem niewiele słońca więc trudno wykonać zdjęcie,które ukazywałoby błysk, chociaż na jednym udało mi się go uchwycić. Aby nie przeciągać zapraszam do obejrzenia zdjęć.



 Tuszowanie, cieniowanie i stosowanie różnych trików, które spowodują, że kartka nabierze swojego, właściwego dla niej klimatu. Napis otrzyłamałam od jednej z koleżanek. 

Moją propozycję zgłaszam do wyzwania"

 
U mnie renifer brokat i gwiazdka.


 

Wracam do moich obowiązków. Dzisiaj sprzątanie kuchni, jutro pokoje, łazienka. Pralka  pierze firanki. Mam nadzieję, że  się ze wszystkim wyrobię przed świętami. A ubieranie choinki ozdobami przede mną- jednak tą czynność lubię, więc to co najlepsze zostawiam na końcu. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za miłe słówka i Waszą obecność na blogu.:)



15 komentarzy:

  1. Kolor niebieski to mój ulubiony kolor + fioletowy . Uwielbiam te kolory, tak też Kasieńko i Twoja Kartka bardzo mi się podoba. Życzę CI miłych przygotowań do świąt . Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że coraz bliżej święta bo Mikołaj już leci :) Bardzo fajna karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)
    P.S. ja choinkę stroję dziś, a porządki przede mną :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, taka nastrojowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu wspaniały, bajkowy pejzażyk :) Mikołaj jest neiziemski

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna śliczna karteczka, gratuluję. * Mnie, Tobie i innym osobom ubyło Obserwatorów, więc myślę, że to Blogger coś kombinuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna karteczka, taka zimowa i świąteczna:) Moje dziewczyny wczoraj napisały te które wykonałaś dla nas i poszły w "świat" aby cieszyć innych:)'
    Pozdrawiam Cię Kochana mocno i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna kartka i cudna grafika

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten motyw Mikołajowego zaprzęgu :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie się podziewa gwiazdka,bo nie potrafię jej dostrzec?
    W wyzwaniu chodzi o gwiazdkę "typową",nie śnieżynkę czy gwiazdę betlejemską:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun i posyłam noworoczne serdeczności, Aśko_DT :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również nie dostrzegłam gwiazdki, ale dziękuję za chęci i udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, przepiękna kartka!Cudowne odcienie... Jakaż szkoda, że gwiazdek nie ma :( Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo interesująca i pomysłowa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne cudeńko wyszło spod Twoich paluszków :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)