wtorek, 16 lutego 2016

Hop, hop :)

Jest tu ktoś ??
I znów mala przerwa, ale czasem tak bywa. Nie zawsze wszystko da się zaplanować i nie zawsze wszystko da się zrobić.Nie mniej jednak jestem.. :) i spieszę Wam pokazać kartkę która zasługuje na uwagę, a którą wykonałam jakiś czas temu. Zapraszam!
Męskie sprawy, tak w skrócie można określić przesłanie tej karteczki. Bo jest stworzona dla fajnego faceta, który lubi dobrą muzykę i kocha grać na perkusji. Karteczka w męskich kolorach z akcentem czerwieni..A co!! W końcu, Panowie też lubią kwiaty.



I jak Wam się podoba ?

 Dzisiaj miałam bardzo ciężki dzień. Ból głowy przysłonił wszelkie małe i duże radości dnia.. Ciesze się, że ten dzień się kończy, za moment spoczynek, ale znalazłam chwilkę czasu aby pobyć z Wami. Niebawem kolejny post.Mam nadzieję, że nic nie stanie na przeszkodzie. Tymczasem bardzo dziękuje wszystkim, którzy zaglądali  do mnie przez czas mojej nieobecności. Dziękuje że pamiętacie! Pozdrawiam cieplutko

14 komentarzy:

  1. Kasiu, coś wspaniałego :) zaskoczyłaś mnie pomysłem na tą kartkę! Piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasieńko ja zawsze jestem tutaj hihihi ;) albo prawie zawsze jeśli mi czas na to pozwoli, ale uwielbiam Ciebie odiwedzać Kasieńko ! Kartka rewelacyjna jest !!! Iście męska i w fajnym stylu :) Zdrówka życzę aby CI ból głowy minął Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że Panu się karteczka się bardzo podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu kartka cudo!!! Świetny pomysł z tą perkusją :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest swietna Kasiu, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka a ta perkusja "ekstraśna":)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteśmy jesteśmy! I podziwiamy! Karteczka jest rewelacyjna! A perkusja, wystrzałowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu cudowna, Ty zawsze wszystkich zaskakujesz pomysłami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladna ta kartka. Facet na pewno był zachwycony. Takie prezenty handmade prosto z serca cieszą najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój Małżonek pod wrażeniem. Wszystko co związane z muzyką jest brane pod lupę. W twoim przypadku MMŻ powiedział lakonicznie: zna się na rzeczy, Dziewczyna.
    Czyli z mojej strony rewelacja:))

    OdpowiedzUsuń
  11. super!!
    a te czerwone róże to wisienka na torcie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu! Jak zwykle fantastyczny pomysł na kartkę! A te róże to świetny akcent! Rewelacyjna!
    A jesli chodzi o bóle głowy, to potrafia dać porządnie w kość! Mam nadzieję, ze czujesz się już znacznie lepiej...
    Ściskam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna kartka. Świetna perkusja :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)