poniedziałek, 22 lutego 2016

Wieczorowa pora

Wieczorowa pora ma to do siebie, ze sie ma czas dla siebie. Ma sie swoje 5 minut, ktore mozna wykorzystac tak jak sie chce. Zastanawiam sie jak Wam uplywa wieczor.
Mnie uplywa robotkowo. Wlasnie skonczylam karteczke, ktora mozecie podziwiac. Prosta, elegancka.  Z cytatem. Nic nie poradze, ze takie lubie, ze takie mi sie podobaja, ze slowa pozwalaja przez chwile zastanowic sie nad ich ukrytym sensem.  Na biurku pojawily sie  takze papiery, dodatki o  tematyce...no wlasnie. Kto zgadnie ? :)Niebawem swieta wielkanocne, wiec najwyzsza pora zabrac sie za kartki swiateczne. Mysle, ze w kolejnych postach bede je prezentowac. 

A co dzisiaj! :) Panie i Panowie przedstawiam Wam bohaterke dzisiejszego posta. 


Tworzac dzisiejsza propozycje postawilam na pastele. Chcialabym, aby calosc byla lekka, delikatna. 


Nie moglo zabraknac kwiatow perelek. Wszystkie elementy ozdobne, jak rowniez tlo, podnioslam na kosteczkach, dzieki ktorym praca zyskala na objetosci.
 I jeszcze jedno spojrzenie, na cytat i calosc pracy.

Dzisiaj lapalam slonce obiektywem aparatu dlatego zdjecia sa roznej jakosci. 

Nie wiem czemu, ale bloger nie przyjmuje mi polskich znakow. Nic nie moge napisac tak jak powinno byc. Wybaczcie. Mam nadzieje, ze to chwilowe, ze  za jakis czas ta moja niedoskonalosc zniknie i wszystko bedzie dobrze.


Spokojnego wieczorku i do zobaczenia  u Was!! Pozdrawiam i nie dajcie sie wichurom.

10 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka i podoba mi się wiersz na niej. Może to na Dzień Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kompozycja kartki i piękne słowa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wieczory, Kasiu, to intensywna praca nad projektami i pisaniną... karteczka piękna jak zwykle :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Kasiu, super jest ten wykrojnik z przeszyciami.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna karteczka, fajny ten wykrojnik

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu u mnie wieczorową pora to... niestety też nie brunet ale skręcanie różyczek:)
    Cudowna karteczka:)
    dobrze że są wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie Twoje prace są Kasiu eleganckie bardzo precyzyjnie wykonane i takie od serca...każda inna nie powtarzalna i po prostu piękna:)
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, jak zawsze fantastyczny i pięknie dobrany cytat. A karteczka twoja tworzy prześliczne tło do tego cytatu:) Wszystko razem pięknie skomponowane:)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatna, przemyślana i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zwykle u Ciebie ukwiecona radość :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)