wtorek, 13 grudnia 2016

Kolejna świąteczna

Witajcie!!

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do obejrzenia kolejnej świątecznej propozycji.
Do świąt coraz bliżej. Widać to wszędzie. W sklepach / bo kolejki/, na poczcie/bo kolejki/, w centrach handlowych/bo kolejki/...Wszędzie. Miasta są coraz bardziej świątecznie przybrane, słychać świąteczne piosenki.  Do świąt coraz bliżej.

A skoro zostało niewiele czasu  to chciałabym Wam pokazać kolejną, świąteczną propozycję. 
Kartka niewielkich kształtów poleciała już do swojego wybrańca..Mam nadzieję, że wywoła uśmiech na twarzy.
Tak wygląda w całości. Postawiłam na czerwień i złoto.  Dodałam do ozdobnego kształtu kartki kolorowe papiery i dzwoneczek, który pokryłam złotym pudrem. Pięknie się mieni ....zobaczcie!
Ciężko jest zrobić zdjęcie gdy szybko zapada zmrok. Ale mam nadzieję, że choć co poniektórzy zobaczą refleksy na wspominanym dzwoneczku i mieniących się gwiazdkach.:))
Tak karteczka wygląda w całości.



U mnie zrobiło się zimno i nieprzyjemnie, oczywiście mrozik dał o sobie znać, ale lubię taką pogodę, bo jest "zdrowiej".  Ale niestety nie jest biało. A u Was???Jak tam zima na innych krańcach naszej Polski?
Cieszę się, że kartka z Aniołem się spodobała i przyniosła tyle komentarzy. Dziękuję Wam za nie i dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że spotkamy się znów niebawem u Was i u mnie!! Zapraszam!



9 komentarzy:

  1. Piękna karteczka! U mnie też mroźnie, ale nie biało... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, a kształt zachwyca :)
    U mnie nie ma ani śniegu, ani mrozu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna kartka, bardzo klimatyczna. Lubię takie lśniące kartki.
    U mnie i biało, i mroźnie. Śnieżek cały czas prószy.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta Twoja z dzwonkiem karteczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczna i ma świetne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza pełna ciepła praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo świąteczna praca! :) Wyszło przepięknie i klimatycznie - właśnie z takimi kolorami kojarzą mi się święta Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorystycznie moje klimaty. :) Śliczna. Na Mazowszu, w okolicach Warszawy sypie śnieg. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)