niedziela, 4 grudnia 2016

Zimowa w kolorze...zielonym

Witajcie!!

Czujecie ten mrozik, to szczypanie po nosie i policzkach??Robi się coraz zimniej, mroźniej...Póki co u mnie  na termometrze przyjemne -2, ale myślę, że noc i poranek przyniesie  nieco niższe temperatury. Jak się czujecie w takich klimatach??
Ja niedawno wróciłam do domu i jedyne o czym marzyłam to o gorącej herbacie z miodem i cytryną. Mimo, że byłam ciepło ubrana to jednak wspomniany przeze mnie napój potrafi rozgrzać, mimo, ze nie ma procentów.Rozgrzewają tez przyjemne tony sączące się z moich głośników. Wieczór i moje klimaty  i to wystarczy.Przynajmniej na razie.
Dziękuję Wam kochani za obecność na moim blogu, cieszę się, że mimo obowiązków codziennych znajdujecie czas na to aby mnie odwiedzić. Cieszę się, że moje aniołkowe kartki Wam się spodobały. A co dzisiaj??

Serdecznie zapraszam Was do obejrzenia kolejnej propozycji świątecznej. Tym razem w kolorze zieleni. I tu pojawia się problem. Bo ogólnie lubię zieleń, ale taką soczystą, wiosenną, a tą ciemniejszą, butelkową....nie zawsze. W przypadku mojej kartki, którą za moment zobaczycie było inaczej.Tło we wspomnianym przeze mnie kolorze  jest  idealne. Wspaniale łączy się z ecru, bielą, nieco jaśniejszą zielenią i połyskującą czerwienią. A zresztą, co tu będę pisać...Sami zobaczcie!

 Praca jest nieco 3d, bowiem serwetka jest podniesiona na kosteczkach dystansowych. Nie zabrakło też ręcznie wykonanej poinsencji.
 Główną ozdobą jest obrazek dziewczynki. Jakoś tak skojarzyło mi się z mrozikiem, który dzisiaj zagościł w niektórych miastach Polski. Futerka, płaszczyki,, kurtki, ciepłe ocieplacze na dłonie, czapki i rękawice  to podstawowe akcesoria na nadchodzące dni.
 Obrazek umieściłam  na delikatnej, białej serwetce.I otoczyłam go delikatnymi perełkami...
 Poinsencje w kolorze ecru rozjaśniłam listeczkami ostrokrzewu i kuleczkami brokatowymi w kolorze zieleni i czerwieni. Myślę, że ładnie ze sobą współgrają kolorystycznie.


Do świąt coraz bliżej. Dzisiaj Barbary / dla Wszystkich Barbar i Baś wszystkiego naj naj!!!\ za rogiem czai się Mikołaj, a potem już klika dni i będziemy siadać do wigilijnego stołu. Strasznie ten czas zasuwa. Za szybko...

W galeriach, centrach handlowych tłumy ludzi, na parkingach przed sklepami  multum samochodów...Myślę, że niektórzy już ochoczo wkroczyli, lub zostali wciągnięci w wir świątecznych zakupów. A Wy, jak tam, na spokojnie czy równie szaleńczo??
Pozdrawiam Was ciepło i ciepła życzę i na nadchodzące dni!!

16 komentarzy:

  1. Oj niecierpie takich mrozów, zmarzluch jestem :) Wole wiosne i jesień, zaś lato mi wogóle nie służy... A karteczka cudna ;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Ja to lubię wiosnę i lato, a jesień...tylko tą kolorową.Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  2. Śliczna karteczka, Kasiu :)
    Piękna grafika z dziewczynką.
    I bronię się przed świątecznym szaleństwem zakupowym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwonko ponownie u mnie, dziękuję za wizytę. Ja też się bronie przed świątecznym szaleństwem,....ale obawiam się, że wczesniej czy później / chyba wolę wcześniej... wejdę w sklepy... i to mnie nie minie. Uściski dla CIEBIE!

      Usuń
  3. cudna karteczka :) Kasiu uwielbiam zimę dobrze się wtedy czuję zresztą lubię wszystkie pory roku. A co do światecznych wypadów to masakra ja podchodzę spokojnie bo życie jest krótkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Wando z Tobą, na spokojnie, bo nigdy nie wiadomo co będzie jutro. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Cię ciepło!!

      Usuń
  4. Kasiu, karteczka piękna, a zieleń butelkowa wspaniale do niej pasuje. Za zimą nie przepadam ze względu na choroby i śliskie drogi.
    Co do świątecznych zakupów, to nigdy nie włączam się w wir szaleństwa i w tym okresie omijam centra handlowe szerokim łukiem. Wolę spokój i wyciszenie, które pozwala mi dobrze przygotować się do świąt.
    Buziaczki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Małgosiu, miło mi Cię gościć. No ja też omijam, chociaż niestety niedługo będę musiała zagościć w pewnych miejscach. Pozdrawiam ciepło i serdecznie Cię pozdrawiam zapraszając niebawem!!

      Usuń
  5. Piękna karteczka, Kasiu- grafika urocza.Od dziecka uwielbiam te grafiki, nawet kolekcjonowałam takie zawieszki na choinkę, ale gdzieś w odmętach historii zaginęło... Serdeczności życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu za odwiedziny i dobre słówko. Ja tą grafikę mam już dawno i prawdę powiedziawszy to już nie pamiętam skąd ją mam czy też od kogo. Najważniejsze, że ślicznie wkomponowała się w moją pracę.Pozdrawiam ciepło!!:)

      Usuń
  6. U mnie... szaleństwo... dwoję się i troję
    w pracowni, po pracy, z dziewczynkami i jeszcze czasami żeby coś zjeść i przysnąć choć na parę chwil...
    Karteczka ciekawa choć ja chyba zmniejszyłabym kwiatka
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na wizytę Mikołaja ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka grafika dodała jej uroku. Co do zimy i jej temperatur to nie przepadam za śniegiem czy mrozem wolę cieplejsze miesiące. Pozdrawiam cieplutko u mnie znów sypie i jest zimno brr.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę lekki mrozik, niż pluchę za oknami. Karteczki są oczywiście śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna wesoła karteczka :) Zielenie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)