piątek, 30 grudnia 2016

Po świętach!!

Witajcie!!!
 Święta, święta i ...minęły nie wiadomo kiedy.Piątek przedświąteczny właściwie tak jak szybko się pojawił, tak w tempie ekspresowym odszedł w zapomnienie. Nastała Wigilia...
Dzisiaj chciałabym zaprezentować kartki świąteczne, religijne, które wysłałam do rodziny... Zapraszam!!
Za oknem w końcu słońce, tak bardzo wyczekiwane, tak bardzo wypatrywane. Ostatnio pogoda nas nie rozpieszczała.Do dziś...Za moment wybiorę się na spacerowe zakupy, jeszcze tylko odwiedziny na blogu, wywieszenie prania i znikam.

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kartki, proste, typowo religijne i klika świeckich, które wysłałam do rodziny i przyjaciół. Poczta Polska w tym roku spisała się na medal bo kartki doszły przed świętami. Dlatego czas najwyższy na ostatnie już moje papierowe twory. Zobaczcie...
















Korzystając z okazji pragnę gorąco podziękować dziewczynom-Anetce, Wandzie, Oli, Renatce,  za otrzymane kartki świąteczne. Bardzo mi miło :))Doszły i obecnie stoją pod choinką.

Jutro ostatni dzień 2016 roku. Jeszcze pojawię się, aby złożyć Wam serdeczne życzenia. Tymczasem życzę spokojnego, słonecznego i radosnego popołudnia !!!

8 komentarzy:

  1. Kasiu, jak zawsze podziwiam Twoje kartki, bo są pełen niepowtarzalnego klimatu. Powiem Ci, że choć lubię wszelkie motywy na kartkach świątecznych, to jednak najbardziej chwytają mnie za serca właśnie religijne, jako najmocniej oddające przesłanie świąt.
    Serdecznie Cię pozdrawiam i pamiętam w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością Rodzina była zadowolona z życzeń i pięknych karteczek. Ja dzisiaj Ci już życzę wspaniałego 2017 roku !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki piękne, życzę Wszystkiego dobrego i błogosławieństwa od Dzieciątka Jezus na cały Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki!
    Dużo zdrówka i radosnego tworzenia w 2017 roku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)