środa, 14 grudnia 2016

Białe trio

Witajcie!!
Oj, zimno, zimno mi.. Dzisiaj mimo, że temperatura na niewiele ponad jedną kreskę na plusie, to  popadało lekko śniegiem i zrobiło się zimno  i dosyć nieprzyjemnie przez wiejący wiatr. Ale takie uroki grudnia.Pewno ktoś powie, że kiedyś były mrozy ponad 30 stopni na minusie i się nie narzekało. To prawda, ale  dzisiaj jest wyjątkowo nieprzyjemnie dlatego  obowiązkowo obok mnie stoi kubek z gorącą herbatą z cytryną i imbirem.

Przystępując do robienia kartek na nadchodzące święta do głowy by mi nie przyszło,  że biel i delikatność w moim wydaniu będzie królować.To właśnie w tej barwie zrobiłam najwięcej kartek, które już "poleciały" w świat.  Dzisiaj kolejna odsłona bieli, tym razem w trzech wariantach.

Pierwszą propozycję widzicie powyżej. Głównym elementem zdobiącym jest gwiazda betlejemska, 
a pod nią ażurowa bombka. Gdzieniegdzie dodałam mieniące się gwiazdki w kolorze srebrnym. Całość jest utrzymana w tonacji perłowo= biało =ecru. 


Druga propozycja jest bardzo podobna. Właściwie wszystkie trzy kartki, są utrzymane w podobnej stylistyce. 

 Tutaj również nie zabrakło białej poinencji, ażurowej bombki i ozdób mieniących się różnymi kolorami / perełki, gwiazdki, cekiny i oczywiście napis.
Kwiaty Gwiazdy Betlejemskiej  oraz gałązki świerkowe pomaziałam pisakiem śniegowym :)).Myślę, że fajnie to wyszło, mroźno i tak zimowo..:)

I trzecia propozycja, tym razem z drewnianą, mieniącą się ozdobą. Tekturkową banieczkę dodatkowo posypałam brokatem. Niestety tego nie widać na zdjęciu, ale  ta ozdoba jest wyjątkowo świecąca.




Jak widzicie, ostatnia propozycja jest bliźniaczo podobna do dwóch poprzednich. Ciekawa jestem która kartka  najbardziej przypadła Wam do gustu.
 Jeszcze trzy propozycje razem  :))



To na tyle moi kochani. 
Jak tam u Was przygotowania do Świąt??

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie odwiedziny w tym gorącym czasie.

26 komentarzy:

  1. Piękne zimowe karteczki! Super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję za odwiedziny i dobre słowo. Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Prześliczne, biało- perłowe karteczki, Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, cudne kartki i bardzo trudna wybrak najpiękniejszą. Najbardziej jednak przypadła mi do gustu ta z kremową poinsecją i okrągłą bombką.
    Serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są wszystkie i nie jestem w stanie powiedzieć, która bardziej mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu, dziękuję za odwiedziny i pamięć. Cieszę się, że zagościłaś na moim blogu. Dziękuję za miły komentarz pozdrawiam!:)

      Usuń
  5. Białe i piękne. Napracowałaś się nad nimi. * Uwielbiam Kraków, mogłabym tam mieszkać i widzieć go każdego dnia. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigo, witaj u mnie, oj tak, napracowaałam się, ale warto było. :)

      Usuń
  6. Wyglądają przepięknie :) ściskam :)
    ____
    https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję za dobre słowo i odwiedziny, pozdrawiam!

      Usuń
  7. Kasiu, Twoje karteczki urzekają - są eleganckie, delikatne, magiczne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, baardzo dziękuję, cieszę się że tak uważasz, miło mi:)

      Usuń
  8. U mnie nie ma przygotowań do Świąt bardziej skupiam się na Weselu niż na Świętach hihihi :) Śliczne i eleganckie Karteckzi Kasiu :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo eleganckie karteczki. Wszystkie trzy są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, w zimowym klimacie :) Magia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, ja uwielbiam wszystkie Twoje kartki, jeśli miałabym powiedzieć która z tych najlepsza.... to wybór byłby naprawdę trudny...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)