czwartek, 13 kwietnia 2017

W większym formacie

Witam!
Dawno mnie tu nie było, a to  wszystko  przez brak czasu. Czasem tak się ma, że się chce, a się nie może... Myślałam, że przyjdę tu dużo wcześniej...Ale niestety. Planowanie to czas stracony...
Dziś mój post nie będzie długi, gdyż inne rzeczy czekają i pewno poczekają jeszcze chwilkę, gdyż dziśchciałabym Wam zaprezentować pamiątkę w nieco większym formacie, którą zrobiłam dzisiaj dla pewnej mi bliskiej osoby. Postawiłam tym razem na to, aby praca była ukwiecona, radosna i nieco bardziej na bogato niż te, które pokazywałam Wam niedawno. Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć.




Dziewczynka to stempelek firmy Mos Digital Pencil pomalowany przeze mnie promarkerami. Całość pracy jest wykonana na papierze perłowym w odcieniu perłowej bieli i perłowego różu. Hostia to stempelek odbity na perłowym papierze i zembosingowany na gorąco.

Jeszcze niedawno zrobiłam pamiątki komunijne dla pewnego rodzeństwa. 



Kochani, korzystając z okazji życzę Wam pięknych, rodzinnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!! :)

Do zobaczenia niebawem:)

8 komentarzy:

  1. Kasiu, karteczki zachwycają :-)
    I Tobie życzę cudownych Świąt w gronie najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycające karteczki, Kasiu :) Pozdrawiam i serdeczności świąteczne posyłam; dużo słońca, bogatego Zajączka i mokrego Dyngusa :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bom dia, o tempo não para e obriga-nos acompanha-lo ao mesmo ritmo, ainda por cima o dia só tem 24 horas o que por vezes é pouco, gostei de conhecer a sua pagina e as publicações.
    Votos de Páscoa repleta de alegria! Feliz Páscoa!
    AG

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasieńko, jestem oczarowana delikatnością i urokiem karteczek.
    Niech Pan Jezus Zmartwychwstały błogosławi wszystkie Twoje dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze są te karteczki Kasieńko
    Wesołych, rodzinnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna, szczegóły rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)