wtorek, 9 maja 2017

Biel dobra na wszystko!!

Witajcie!!!

Zastanawiam się jak zacząć dzisiejszego posta. Znów ogromne zaległości, znów przerwa w systematycznym blogowaniu. No cóż, tak czasem bywa.  Nie ma wytłumaczenia. Jestem... i mam nadzieję, że będę tu bywać częściej.
Uff.... niedługie, bo już za parę dni minie miesiąc jak byłam tu ostatni raz. Codziennie obiecywałam sobie, że... muszę dać posta, muszę zobaczyć co u Was..Ale niestety, doby się nie da naciągnąć, czasu zatrzymać. Jestem dopiero dzisiaj.

Przez ten czas nie próżnowałam. Sezon komunijny w pełni i dlatego wiele osób zainteresowało się moimi pracami. Efekt współpracy z Panią Olą chciałabym Wam pokazać właśnie dzisiaj.

Jak wiecie, lubię biel i właśnie tą barwę stosuje w pracach. Biel jest idealna na śluby, na komunie i chrzty.   Pani Ola poprosiła mnie o przygotowanie kilku zaproszeń komunijnych. Postawiłam na prostotę i elegancję. Użyłam mojego ulubionego szablonu do embossingu, kilku perełek do ozdoby i  scrapkowej hostii. Całość pracy wygląda następująco. Obejrzycie na spokojnie te kilka zdjęć, które dla Was przygotowałam.







 Prace są już u nowej właścicielki. Mam nadzieję, że będą pamiątką dla osób, które je otrzymają. 

Myślę, że w kolejnych dniach będę starała się nadrobić zaległości, zaprezentuje to co przygotowałam. 
Jeśli jeszcze nie pouciekaliscie to serdecznie zapraszam do śledzenia bloga. Niebawem, mam nadzieję, że w krótszym czasie, zaprezentuje kolejną pracę.

Pozdrawiam i dobrego wieczorku życzę.

8 komentarzy:

  1. Cudnie :) tradycyjnie, klasycznie, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, Kasiu przepadłaś ale wróciłaś. To najważniejsze:))
    Co dalej z rozwijającą się powieścią? Będzie ciąg dalszy?
    Dziękuję ci za maila i cudne słowa. Ściskam mocno:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Już oglądałam na FB- piękne kartki- super wyglądają elementy z wykrojnika na perłowym tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasieńko, wspaniale móc znów podziwiać twoje prace. Te zaproszenia są piękne, eleganckie i bardzo stylowe.
    Uściski ciepłe Ci posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i delikatne komunijne kartki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne. Naprawdę mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)