środa, 24 maja 2017

Dzień Mamy

Witajcie!!
 Dzisiaj przychodzę z propozycją, którą wykonałam z okazji święta naszych mam. Zostańcie ze mną...

Wieczorową porą na chwil parę do Was przychodzę, aby nie mieć zaległości.Strasznie się z tym źle czuje..No ale nie zawsze się da regularnie prowadzić bloga. Mam nadzieję, że teraz już nic nie stanie mi na przeszkodzie, aby częściej tutaj bywać..

Za chwil parę święto naszych mam.  Dzisiaj chciałam zaprezentować urokliwy dodatek do prezentu, lub propozycje prezentu / karteczkę z bukietem kwiatów...
 Zamawiająca poprosiła o kartkę dla Swojej Mamy. Nie podała zbyt wielu szczegółów, prosiła, aby praca była wyjątkowa i na bogato.
 Postawiłam wiec na piękne kwiaty w kolorach pastelowych, z dodatkiem, coraz bardziej lubianych przeze mnie rureczek. Myślę, że i tutaj  taki ozdobnik ładnie wkomponował się w całość pracy.
 Nie mogło zabraknąć ażurowych akcentów, które pojawiły się w postaci delikatnych serwetek.

I najważniejsze...życzenia płynące z serca. Ich treść jest tajna, dlatego pokazałam tylko malutki fragment.

Kartka wysłana, nasza kochana Poczta Polska dostarczy ją do adresata. Kwiatki delikatnie spryskałam pachnącą mgiełką różaną...teraz tylko czekać na odpowiedź.....

Spodoba się, czy się nie spodoba?Jak myślicie??

Uściski dla Was i do zobaczenia wkrótce!


4 komentarze:

  1. Świetnie Kasiu :) na bogato i pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, jestem pewna, że kartka się spodoba. Jest po prostu piękna!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna :) Która mama nie lubi kwiatów ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez kwieciscie, uwielbiam te Twoje bukiety na kartkach <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)