czwartek, 25 maja 2017

Dla Natalii

Witam Was!!!

Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją pracy, która rzadko pojawia się u mnie na blogu. Ale jeśli już się pojawi, to jest radosna, kolorowa, na bogato..O czym mowa?Jeśli chcecie się dowiedzieć, zostańcie ze mną.:)Zapraszam!!

I wszystko jasne...Wystarczy popatrzeć na zdjęcie..

Album, bo o nim mowa będzie dzisiaj głównym bohaterem. Zrobiłam  go dla Natalii, młodej dziewczyny, która uwielbia wszelkie odcienie koloru żółtego i zielonego...I niedługo będzie obchodzić swoje 18ste urodziny. A to taki prezent...:)Na utrwalenie wspomnień....Bo wspomnienia warto mieć i należy o nie dbać. A album jest do tego idealnym miejscem.

Jak już  wspomniałam, dzisiejsza praca będzie bardzo kolorowa i radosna. I nie mam tutaj na myśli okładki i ukwieconego grzbietu. Również w środku znajdą się dodatki, ale w ilości umiarkowanej, aby zostało miejsce na to co najważniejsze...zdjęcia. Zdjęć jest sporo, ale to nie wszystkie. Wybrałam te najważniejsze. Zobaczcie i oceńcie...
















Obrzuciłam Was zdjęciami, ale  myślę, że warto poświęcić chwilę na obejrzenie tego co Natalia otrzyma. Mam nadzieję, że się jej spodoba i będzie pamiątką na lata.


Pracę zgłaszam do wyzwania

 



 


 
Kochani, dziękuję za Waszą obecność, komentarze i dziękuję za Wasze odwiedziny. Już dzisiaj życzę Wam udanego, pięknego i słonecznego weekendu.
Pozdrawiam:)

7 komentarzy:

  1. Kasiu jak zwykle twoja praca jest oszałamiajaca. Album jest śliczny. Az poczułam zapach lata. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow !!! Kochana ten album wyglda rewelacyjnie ! Rzeczywiście jest kolorowa i piekna ! Bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko, album jest oszałamiający. Kolorowy, kwiecisty, radosny - jak sama młodość. Wspaniały prezent dla wchodzącej w dorosłość Natalii.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny album, Kasiu!
    Kwiecisty, radosny i bardzo kobiecy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny i tak starannie wykonany. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny, podziwiam ogrom wlozonej pracy, bo wiem jak to z albumami bywa...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)