niedziela, 28 maja 2017

Dla Naszych Mam

Witajcie!!
Kilka dni temu Nasze Mamy obchodziły swoje święto!Jeśli chcecie zobaczyć jakie propozycje przygotowałam, to zostańcie ze mną...
„Przychodzą w życiu dni powodzi
Gdy wszystko zdradza nas i zawodzi
Gdy pociąg szczęścia w dal odchodzi
Gdy wraca zło do wiary twierdz
Gdy grunt usuwa się jak kładka
Jest wtedy ktoś, kto trwa do ostatka
Ktoś, kto nie umie zdradzić - Matka
I serce jej, najczystsze z serc"
 (A. Antoniewicz)



Dzisiaj króciutki wpis, składający się z kilku zdjęć prac, które przygotowałam dla Mam.Myślę, że nie potrzebują komentarza... 











Spokojnej nocki i do następnego razu!!:)

5 komentarzy:

  1. Kasieńko, o Mamie można by napisać tomy. A Twoje piękne prace przemawiają bez słów.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, piękne, kolorowe i ukwiecone propozycje!
    Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki! Każda jest wyjątkowa... :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne sa, uwielbiam takie kolory

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)