poniedziałek, 1 stycznia 2018

O tym i o owym, czyli nowa karta roku 2018!

Witajcie w Nowym Roku!!
I kolejny rok za nami, kolejna, ostatnia karta kalendarza 2017 zerwana i poszła w niepamięć.
Chwilę temu żegnaliśmy Stary Rok...a dziś już mamy 1 stycznia 2018!
Zawsze się zastanawiam co przyniesie nowy rok, co się zmieni w życiu. Prawie każdy z nas robi sobie tzw. noworoczne postanowienia. Czy ja takie mam? Hmm.. chyba nie. Chciałabym ten rok przeżyć dobrze, spokojnie..A jak będzie...wszystko się okaże.Ponoć planowanie to czas stracony...Coś w tym jest. Bo czasem życie potrafi nam figle sprawić...i coś co liczyło się tu i teraz, nie ma wartości..


Zastanawiam się czy Wy drodzy czytelnicy macie plany, czy macie swój przepis na życe na rok 2018r.

Mam jedno postanowienie...prócz tego, że chcę tu bywać częściej, chcę Wam prezentować to
co zrobię, to chcę też więcej czasu spędzać z literaturą. W roku ubiegłym przeczytałam 18 książek...czy dużo.. hmm raczej nie, czy mało.. hmm nie wiem. Ale w tym przeczytam więcej...chcę:)


Sama nie mogę uwierzyć, że to kolejny rok, że tak czas szybko pędzi, za szybko...
Zawsze na początku roku wspominam tych, których już nie ma, którzy odeszli. Zastanawiam się również nad swoimi znajomościami. Miło mi, że są takie osoby, które mimo pędu, mimo swoich spraw i obowiązków znajdą czas...zadzwonią, porozmawiają....Choć na chwilkę...Jednak przychodzą mi też na myśl Ci,  którzy są...wtedy gdy mają interes, a gdy go nie ma....nagle znikają. Zastanawiam się również nad panującymi relacjami ludzkimi..Czy potrafimy na chwilkę zatrzymać się w pogoni....i zobaczyć innych?Czy jesteśmy życzliwi dla innych, dla swoich najbliższych..


Z tymi i innymi, różnymi pytaniami w mojej głowie zostawiam Was.
Życzę Wam moi drodzy...radości, dla tych, którzy jej potrzebują, spokoju, wytrwałości w codziennych próbach, zauważenia tych, którzy szukają naszej obecności.

Uściski dla Każdego z Was!!!
I do zobaczenia!




6 komentarzy:

  1. Pięknie napisane i daje do myślenia. Życzę Ci w nowym roku spokoju i miłości. Dużych i małych powodów do radości. I tego żebyś zawsze pozostała sobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuj swoje prace, czytaj książki, a znajomymi, którzy nie są nimi naprawdę, nie przejmuj się. Zapomnij o nich, jak oni zapominają o Tobie. Dobrego roku życzę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, niech ten Nowy Rok przyniesie Ci tylko dobre, radosne chwile. Niech się spełnią wszystkie Twoje marzenia, te maleńkie, i te wielkie, najważniejsze, ukryte na dnie serca. Bądź szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci Kasiu, aby spełniły się Twoje postanowienia i marzenia...a te pytania które Ty sobie zadajesz i w mojej głowie często się plączą...czy znajdziemy na nie odpowiedz? Kto wie...może kiedyś:)
    Ja cały czas szukam siebie i odpowiadam na pytania które dotycz mnie samej, to też trudne zadanie:)
    Zapraszam do mnie ...na małe co nieco odnośnie Nowego Roku i co dalej..
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, pozwól, że zacytuję za Grechutą "Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy". Tak więc cokolwiek by się działo w 2018 roku - niech mimo to pozostanie dla nas wszystkich wyjątkowy. Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę Szczęśliwego Nowego Roku i czasu na realizacje planów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)