wtorek, 11 października 2016

Jesienne klimaty

Witajcie!!!
Zapraszam w moje progi.
Dzisiaj będzie krótko. Właściwie bardzo krótko. Pogoda nie sprzyja pisaniu postów, głowa boli, samopoczucie kiepskie. Oczy się zamykają. Za oknem szaro, buro, deszczowo i ponuro.. Dlatego moja kartka będzie typowo jesienna, mimo wszystko ciepła i słoneczna. Taki miałam zamysł wykonując prace ze ścinków, z elementów, które nie mają pary, z rzeczy, które miałam pod ręką, a które mają odcień pięknej, słonecznej, złotej jesieni.

Gdyby ktoś zapytał jaką chciałabym jesień, to dzisiaj odpowiedziałabym..mieszaną, mieniącą się kolorami złota, żółci, czerwieni...Z odrobiną brązu, beżu...I słoneczną, serdeczną...A nie taką, jak dzisiaj za moim oknem..Cały dzień bez słońca....Oj, to nie moje klimaty...

 Ścinkowe listki, pozakrywałam kwiatami, które mocno wytuszowałam, tak samo jak ramkę, bazę i inne elementy, które widzicie na pracy.
 Na ozdobę dodałam perełkę, kawałek sznurka.  
Tło stanowią trzy połączone ze sobą różne papiery...Znalazłam także kawałek serwetki, którą także umiejscowiłam w pracy.
 Nie zabrakło drewnianego motylka, który został nieco przypalony laserem podczas wycinania. Ale na mojej kartce znalazł swoje miejsce i myślę, że jest mu dobrze.


Moją dzisiejszą pracę zgłaszam do wyzwania
 



http://craftstylepl.blogspot.com/2016/10/wyzwanie-pazdziernikowe-28.html


 Wyzwanie #28

 Do stworzenia pracy zainspirowała mnie kolorystyka, barwy, liście, spacer jesienny...




To tyle moi drodzy na dzisiaj, niebawem znów tutaj się pojawię i będę prezentować to co udało mi się przygotować...Do zobaczenia!!

21 komentarzy:

  1. Zachwycająca karteczka, Kasiu <3 Zgadzam się z Tobą, co do obrazów jesieni- takąż samą kocham. Deszcz mi jednak nie przeszkadza, byleby nie wiało zewsząd :p jednak jestem przekonana, że jeszcze nastąpi ta nasza, polska złota jesień :) Serdeczności i zdrówka życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie za oknem pięknej prawdziwej jesieni nie widać, tak więc z przyjemnością oglądam ją na Twoich pięknych kartkach:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już napisałam na FB co sądzę ;) ale muszę skomentować motyla :) ja nawet wolę te "przypalone" wydaje mi się że takie właśnie mają duszę, że są takie "żywe"

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciepła kartka.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, Kasiu!
    Też lubię jesień w takich barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby jeszcze w tym roku zagościła do nas jesień w takich ciepłych barwach, jak Twoja karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. alez CUUUDNA:)! pozdrawiam cieplutko:)! malwinku DT Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko Deco.Ewelina DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękną jesienna aurę stworzyłaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniach Craft Style i Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka w cudownym klimacie. Bardzo podobają mi się te ciepłe barwy i tuszowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka i w pięknych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne jesienne barwy.Dziękuję za udział w wyzwaniach Eko - Deco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna praca:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Iście jesienna praca :) Dziękujemy za wspólną zabawę z Eko-Deco :) Dido DT

    OdpowiedzUsuń
  15. A wonderful project! Thank you from the eko-deco!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)