niedziela, 30 października 2016

Nieeco większy.........notesik!

Witam!!

Jak Wam mija końcówka weekendu?U mnie za oknem szaro, deszczowo i bardzo nieprzyjemnie. Jeszcze ta zmiana czasu, do której wcale się nie potrafię przyzwyczaić.  Mam nadzieję, że przestawiliście zegarki. Tak tak, to już dzisiaj!!
Jak dla mnie mógłby być czas letni. Dzisiaj, jutro, zawsze... Ale jeśli ktoś lubi długie jesienne wieczory, to czas zimowy jest dla niego wybawieniem.  Kiedyś owszem, przyznaje się bez bicia, lubiłam troszkę dłużej pospać, a dzisiaj....niekoniecznie. Wolę gdy wcześniej wstaje słońce, a dni są długie.  Ale cóż zrobić,  trzeba się pogodzić z zaistniałą zmianą i mimo wszystko się do niej przyzwyczaić. 

Wieczór...A skoro zrobiło się tak wcześnie  ciemno, to moim niezastąpionym przyjacielem jest kubek z herbatą. No i oczywiście muzyczka. Tak mam, że często wieczory spędzam w taki sposób. Wolę posłuchać  relaksującej, miłej dla ucha muzyki niż oglądać  telewizję, w której niestety wiele niedobrego się dzieje....Ale nie o tym chciałam pisać. Kubek z herbatą obecny, miłe tony dla ucha też i to jest najważniejsze. 

A skoro taki miły klimat, to czas odpalić bloga. Już byłam  u Was, a do tych do których nie dotarłam, obiecuje, że zajrzę za momencik.

 Dzisiaj mała zaległość.Praca wykonana jakiś czas temu, ale dopiero dzisiaj ją prezentuję, gdyż zdjęcia w telefonie mi o niej przypomniały..Czasem warto robić częściej porządki w swojej komórce ;)).

Ostatnio prezentowałam na blogu notesik i miło mi, że został przyjęty przez Was tak entuzjastycznie. Cieszę się, że nasza wspólna wymianka  z Szymką sprawiła wiele radości zarówno mi jak i jej. I oto chodziło. Dzisiaj dołożyłam zdjęcia wisiora, jaki otrzymałam. Jest piękny i pewno nie raz będzie mi towarzyszył w ważnych dniach. Raz jeszcze Ci dziękuję!!

A co dzisiaj przygotowałam?

Dzisiaj chciałabym zaprezentować nieco większy niż ostatnio notesik, który zrobiłam dla mojej kamieniczki jako podziękowanie. Czasem tak jest, że ktoś wyświadcza nam dużą przysługę. Tak było w moim przypadku. Koleżanka bardzo mi i mojemu mężowi pomogła. I to właśnie dla niej ten nieco większy notes wykonałam.

 Trzy, bardzo podobne zdjęcia. Ale tylko takie mi zostały i właśnie je chciałabym zaprezentować.



Notes w kolorach fioletu i zieleni. Lubię te barwy ze sobą łączyć. Jako ozdobę dodałam ramkę z masy, napis w języku francuskim i kwiaty. Nie zabrakło też narożników, które same w sobie dodały takiego "smaczku" pracy. Mam nadzieję, że ten notes przyda się i będzie miłą pamiątką dla mojej imienniczki.


Jutro czeka mnie ciężki dzień, więc trzymajcie kciuki, abym go jakoś przeżyła.:)

Tak jak wspomniałam w ostatnim poście niebawem będę prezentować kartki świąteczne. Więc kto ich ciekawy, niech zagląda w moje progi.

Kończąc bardzo dziękuję za obecność, za dobre słowo i pamięć. Cieszę się, że mimo codziennej bieganiny macie chwilę na odwiedziny u mnie. Raz jeszcze, bardzo, bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
K.



23 komentarze:

  1. Świetny notesik, będzie miły prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny u mnie, bardzo miło. Zapraszam częściej.Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Piękny notesik, mnie też ciężko przestawić się na zmianę czasu, ale cóż zrobić.... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to też czujesz to co ja.Ah te godziny, raz do przodu, raz do tył. Tak czy inaczej...czas biegnie.Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  3. Z pewnością notesik się spodoba obdarowanej osobie. * Ja mam się bez zmian, ani lepiej, ani gorzej. Post mam już przygotowany, ale mam coś ważnego do zrobienia, co mi zajmuje sporo czasu, więc post będzie za kilka dni. Dziękuję, że pamiętasz o mnie. Jesteś kochana :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwazniejsze, że jesteś!A ja oczywiście, że pamiętam:))Uściski!

      Usuń
  4. Kasiu, notesy zawsze się przydają, bez względu na płeć i wiek, mają wzięcie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oto, oto chodzi, aby miały to wzięcie, nie tylko dzisiaj...Pozdrowionka Jadziu!

      Usuń
  5. Piękne twory :) napewno będę tu częściej zaglądać :)
    Pozdrawiam cieplutko i do siebie zapraszam https://magia-zdobienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Och Kochana Moja , kubek herbaty to też nie odzwony napój w moim ręku hihi :) Kolejny piękny notes stworzyłaś! Ja uwielbiam swój :* I widziałam że wstawiłś wisior :* Cieszę się że CI się podoba to dla mnie najważniejsze :* Jakbys coś jeszcze chciała to mów śmiało :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymko kochana, raz jeszcze dziękuję za wszystko. Dzisiaj wisior idzie ze mną.Pozdrawiam ciepło!!!!

      Usuń
  7. Fantastyczny upominek KAsiu :) bardzo od serca :) Kubek wszechobecny, co?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wszechobecny, jak zawsze. Prawie taki jak ten z kawą na wspólnym spotkaniu. Spokojnego tygodnia Olu i dziękuję za odwiedziny!Pozdrowionka!

      Usuń
    2. Ha! jestem znowu :) tym razem zamykam u Ciebie peleton krasnalowego rozdawnictwa :) Dziękuję Ci bardzo za udział :) Życzę Ci powodzenia :) A swoją drogą wiesz... znów napiłabym się kawy ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej!

      Usuń
  9. Śliczna okładka i cudne kolory. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny prezent komuś sprawiłaś:) Ja uwielbiam takie...)
    Kasiu, robisz to wszystko od serca, to widać i czuć:)
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim notesie zmieści się niejedna zapiska 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie połączenia kolorow. Uroczy notesik. Coraz krotsze dni mnie dobijaja..juz sie ciemno robi... dopada mnie zaraz smuteczek.. buu

    OdpowiedzUsuń
  13. O tak. Potrzebujemy teraz wsparcia. Albo w postaci ciepłego kocyka, albo kubka gorącej herbaty, lub dobrej książki. A najlepiej odwiedzić kogoś miłego i popatrzeć u niego na piękne przedmioty. I poczytać piękne słowa:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)