niedziela, 2 października 2016

Z sercem

Witajcie niedzielnie!!!
Dzisiaj przychodzę do Was z propozycją, którą  jakiś czas temu prezentowałam na blogu.  Dzisiaj będzie powtórka. No może nie do końca...choć ..?

Powtórki mają to do siebie, że zawsze na pracę można spojrzeć pod innym kątem. Zastanowić się nad układem, doborem elementów.  Powtórka powoduje, że odtwarzamy coś co już było. I mimo, że staramy się zrobić coś co będzie ''kropla, w kroplę'' podobne do oryginału, to jednak  zawsze znajdzie się jeden mały szczegół , który pozwoli na dostrzeżenie owej powtórki. Moja powtórka cieszy oczy innych. Jest delikatna, elegancka i ma serce. A na nim  cytat, będący życzeniami wyjątkowymi, bo cóż może być piękniejszego jak życzenia matki  dla córki.  
Kiedyś widzieliście moją propozycję w wersji ślubnej, a dzisiaj.....


 Elegancja i delikatność. To moja recepta na prace które tworzę. Czasem pojawia się w tym duecie jeszcze jeden element...skromność. Dzisiejsza propozycja mimo, że  ma swoje ozdobniki jest skromna. Ale piękna na swój sposób, bo właśnie w niej zawarte jest to co najważniejsze.
 Kwiaty, ażury. To je uwielbiam.Wszystkie koronki, wspomniane ażury staram się zamieścić w moich papierowych tworach. Do tego kwiaty...Czasem mam wrażenie, że te kwiaty są tak idealnie wykonane, że śmiało mógłyby udawać te, które mamy w swoich ogrodach i na zielonych łąkach.

 Przyznam się, że coraz bardziej skłaniam się do prac monochromatycznych. Czemu.. sama nie wiem. Być może dlatego, że takie prace są delikatniejsze. A o delikatności nie mogę zapomnieć. To właśnie ona dodaje lekkości, powoduje, że praca nadaje się na właściwą okazję.
 I cytat. Ci, którzy śledzą mojego bloga wiedzą, że uwielbiam prace z cytatami. To jest moja sekret, który stosuje kiedy mam wykonać coś wyjątkowego. Słowa potrafią być idealnym dopełnieniem do całości.


Pracę zgłaszam do wyzwania 123 scrapuj TY mój scrapkowy styl.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiZI2jOEaCgwV8Va9ceYqJKp2iAZ1W1GD8djnOCuFO-2q29yYcdQolyE_OoFdji2bNwJVMSV8tpZWZEWb2D1DFs6mBhfBMtjNMV5_yXlXosnBk8dYD-C5xFymWCchvIeXtAvoozfUtGUxQ/s235/%252388.jpg



I jeszcze kilka słów ode mnie..Miało być dzisiaj, ale nie będzie.  Muszę zrobić fotki przy lepszym świetle. Obiecuje, że w kolejnym poście zaprezentuje wspaniałą Wielką Księgę Inspiracji, którą dane mi było wygrać. I zabiorę Was gdzieś. A tego dowiecie się w kolejnym poście, do którego  już teraz Was serdecznie zapraszam i pozdrawiam!



9 komentarzy:

  1. Chyba mnie już Kasiu poznałaś i wiesz że ja w bawełnę nie owijam - takie powtórki możesz robić i robić :)) wychodzą Ci naprawdę znakomicie :) Widać że dopracowujesz kolejne elementy! Super :) tak trzymaj kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś w domu mam tę "Wielką księgę inspiracji"- jest przydatna, choć każda z nas i tak ma swój styl i ciężko według niej coś stworzyć pod siebie. Co do tworzenia kolejnej takiej samej pracy... mnie nie wychodzi :p pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu cokolwiek robisz jest jedyne niepowtarzalne, oryginalne choćbyś codziennie powtarzała to i to zawsze jest UROCZO!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatna karteczka. Możesz ciągle je powtarzać 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty i ażury to świetne połączenie- uwielbiam je :) Przepiękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko ja pokochałam te wykrojniki od pierwszego wejrzenia? :)
    Kartka piękna, klasyka zawsze będzie na topie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi sie ta kartka. Teazury, te kwiaty i wspomniana przez Ciebie delikatnosc😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny opis Twoich preferencji w tworzeniu prac:) Dzięki! A karteczka delikatna i urocza :)dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)