wtorek, 25 października 2016

Wymianka i mała zapowiedź

Witajcie!!!
Dzisiaj chciałabym pokazać mały upominek, który wykonałam dla koleżanki w ramach wymianki. Zapraszam.
Wymianka, to coś miłego, sympatycznego. Ja Tobie- Ty mi. Taka zasada, którą się kierujemy i która powinna działać zawsze tak samo.  Ma cieszyć, ma przywoływać wspaniałe wspomnienia.

Sutaszowe cuda od jakiegoś czasu wpadły mi w oko. Najpierw zaprezentowała je Anetka podczas naszego ostatniego spotkania, potem widziałam je w internecie i zapragnęłam mieć. A, że Szymka robi piękne wspomniane sutaszowe cuda, postanowiłam napisać w jednym z komentarzy małą prośbę. Czy ja też mogłabym mieć swój prywatny sutaszowy wisior. I się udało.. Ona mi, a ja jej.Nasza wspaniała wymianka.

Piękny wisior, którego zdjęcie muszę dołączyć, jak będe miała go pod reką, sprawił mi wiele radości, tak jak dodatki.

Ale co ja mogłabym zrobić, myślałam ...

Ci, którzy mnie znają to wiedzą, że prócz kartek  lubię wykonywać inne rzeczy, na przykład ozdabiam notesy. Lubię to robić, bowiem wiele notesów, które można spotkać w różnych miejscach są szare, bure, smutne, ubrane w  zazwyczaj jednobarwną okładkę. A ja staram się to zmieniać. 

Tak wygląda notes, który ma Szymka.
 Delikatny, kobiecy notes w kolorach zieleni i fioletu.
 Rogi wzmoniłam delikatnymi, metalowymi narożnikami, które dodały elegancji.
 Oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatów i perełek.


 Mam nadzieję, że ta drobnostka sprawiła Ci Szymko wiele radości, tak jak wisior, który otrzymałam od Ciebie. Dziękuję!!!




A zgodnie z obietnicą pokazuje to co otrzymałam. Wspaniały sutaszowy wisior i malutki wisiorek, oraz karteczke i drobiazgi. Zobaczcie wisiorki!




A już niedługo, bo myślę, że od listopada, będę prezentować kartki w takich klimatach...


Pozdrawiam Was cieplutko!!

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam wymianki... Mam wiele pozytywnych wspomnień i wrażeń, związanych z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny notes!
    Ciekawa jestem tego wisiorka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędny Kasiu :) bardzo kobiecy ":)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, romantyczny notes ;-)))
    super kolorki i piękne kwiatki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Ukochany Notes !!Kochana ,bardzo się ucieszyłam z naszej wymianki! Na prawdę ogromną radość mi sprawiłaś tym notesikiem, gdzie będe pisać swoje ważne rzeczy. Dziękuje Ci Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że mogłam CI sprawić tyle radości!! Dziękuję za wspanialą niespodziankę.Pozdrawiam!!

      Usuń
  6. Bardzo udana wymianka :) Notes jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny :) Wymianki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Notes śliczny , ciekawa jestem Twojego prezentu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wspaniale :) ciesze sie ze i Ty masz cos sutaszowego :) notes b.kolorowy i optymistyczny

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)