czwartek, 16 maja 2013

M jak Mama..

Witajcie cieplutko:)


Tak jak obiecałam w ostatnim poście...dzisiaj chciałabym się pochwalić karteczką, którą zrobiłam dla mojej Drugiej Mamy.



Nie wiem jak Wy...ale ja mam tak, że jak słoneczko przyświeci na ten świat, kiedy człowiek się uśmiecha i raduje z różnych niespodzianek, które przyniesie dzień, kiedy to spotyka na swojej drodze życzliwych ludzi, wtedy też wszystko wydaje się łatwiejsze, piękniejsze..wtedy też nawet  rzeczy, które wydają się nieosiągalne...nie są problemem. Wspaniale motywujące komentarze...to jest piękne, niesamowite..., że tyle ludzi mi kibicuje...:)
Postaram się Was nie zawieść i...tworzyć i pokazywać  moje dzieła:)


Śpiew ptaków, piękna pogoda, muzyka w tle, radość w sercu....to spowodowało, że...chwalę się zrobioną drugą karteczką dla Mamy. Niespodzianka jest  stworzona z prezentów od Was.
Raz jeszcze dziękuję za Wszystko:)
Stempelek, którego użyłam jest autorstwa Pająka:)-zresztą tak samo jak moje logo, którym dumnie się chwalę, gdzie tylko mogę.:)Dziękuję Ci.:)

 Ponieważ nie mogłam się zdecydować na wybór zdjęcia..daje wszystkie jakie mam-  kartka prawie z każdej strony:)
A więc uwaga... i życzę miłego oglądania:)








Karteczka nieco inna niż ostatnia. Wydaje mi się, że jest lżejsza...Ale  to wszystko zależy od interpretacji każdej z Was. 
Ciekawa jestem Waszego zdania...:) Jak dzisiaj sprostałam zadaniu?:)
 Karteczkę prezentuję do Wyzwania inspirującego CRAFTFUN, szczegóły tutaj
 
Serdeczności Wam wysyłam i pozdrawiam ciepło :)

30 komentarzy:

  1. Witaj , masz racje ta jest lżejsza i delikatniejsza, bardzo ładna na pewno Mamę ucieszy, wielu inspiracji Ci życzę :)

    Cały czas się zastanawiam nad naszym spotkaniem ... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka, śliczny papier, podoba mi się :)
    M jak Mama
    P jak Pięknie
    T jak Talent

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zdecydowanie jest lżejsza i kolory są mniej 'krzykliwe' Obie są śliczne ,ale chyba bardziej podoba mi się ta dzisiejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo mi się podoba :) Nie przesadziłaś z ilością elemtnów - jest skromnie, ale do tej bazy pasuje to idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo ciepła i wymowna :) Idealna na te okazję! Piekna i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka! Ten brokat wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka delikatna i idealna na ta okazję.
    Świetnie podkleiłaś wycinankę z dziurkacza, że jest biało różowa :)
    Napisałam Ci e-mail...przeczytaj:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna delikatna kartka , bardzo mi sie ona podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piszę w komentarzu, bo wiem , że dojdzie:)
    Poproszę o adresik na który mam wysłać przepiśnik :)))),
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna karteczka!!
    Do tego taka brokacona.
    Mama napewno będzie zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna, delikatna i subtelna:) śliczna w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo udana kompozycja.Śliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja powtórzę to co często mówię- w prostocie tkwi siła - i Ty swą karteczką potwierdzasz te słowa :) Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sprostałaś i to na +6 ! Piękna karteczka, cudne kolory, fajnie to wszystko ze sobą się połączyło. Pięknie :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się. Bardzo ładny wzór, wygląda jak haftowana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie jest źle , bo zaglądasz .... pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna, bardzo dosmakowana karteczka :) super!

    OdpowiedzUsuń
  18. delikatna... ale bardzo precyzyjna...
    Piękna

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu- PIĘKNIE!
    Ja dalej trzymam kciuki, za sukces! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję za wizytę u mnie i bardzo miły komentarz :) ja też ciągle się uczę i jeszcze wiele przede mną :) P.S. Twoja karteczka z bucikami na chrzest powaliła mnie na kolana! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczka bardzo ładnie, delikatnie. Papier wygląda jak haft i ślicznie mieni się brokatem. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyszła niezwykle uroczo :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Najpierw myślałam, że haftowaną karteczkę zrobiłaś;) A to tłem się okazało, w dodatku świetnie wyeksponowanym, wszystko razem pasuje jak ulał:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chętnie wręczyłabym taką kartkę mojej mamie, oczywiście wraz z pięknym bukietem kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Krásné.. :))) a děkuji.K.

    OdpowiedzUsuń
  26. Może i lżejsza ale za to podstawą jest ładny brokatowy papier, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjna praca! Taka delikatna ale dzięki serduszkom bardzo wyrazista. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo delikatnie, ale ślicznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)