wtorek, 7 maja 2013

Pamiątka Chrztu Świętego.

Witajcie ciepło:)





 Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moje drogie obserwatorki...moje nowe dzieło.
Jest to karteczka dla mojego siostrzeńca z okazji Chrztu Świętego...






Jestem dumna...z tej karteczki... A dlaczego-chociażby dlatego, że kosztowało mnie wiele pracy, przymiarek, kombinowania....ale się udało. :)

Wszystko rysowane odręcznie .Muszę przyznać, że troszkę wzorowałam się na tym kursie.
Ale pozmieniałam.., żeby było po mojemu ;) Napis zaczerpnięty od Joli. Dziękuję :))

Poniżej zamieszczam...fotorelację z robienia kartki.



 




 
Ostatnio strasznie długo ładują mi się zdjęcia...sama nie wiem dlaczego..nie mogę dodać pod nie podpisu....

Jak Wam się podoba moje nowe dzieło?

Pozdrawiam i przesyłam serdeczności dla Was:))

35 komentarzy:

  1. wow! po prostu rewelacja! strasznie mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany!!- piękna jest. Precyzja z jaką jest wykonana dla mnie nieosiągalna, bo zawsze coś pobrudzę klejem albo krzywo ciachnę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne, na początku myślałam, że to jakiś aniołek będzie czy coś..a tu buciki. Słodkie są :) muszę sama zrobić kiedyś taką kartkę, genialne!:)
    Świetna precyzja. SUPER :) coraz lepsze te Twoje dzieła!!!!!
    P.S. jak mówiłam, mi pioruńsko długo wgrywają się fotki, dlatego np. post o pokoju się nie pojawił jeszcze, a przy dodawaniu ostatniego dostawałam już białej gorączki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż zareklamowałam Cię na blogu tej dziewczyny, która pokazała jak się to robi :) genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczarowałaś mnie tym co zrobiłaś :) Buciki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna!!! Ja też wszytko docinam ręcznie i podziwiam Cię za tą precyzję i piękne wykonanie. Ślicznie się wszystko komponuje i z takim umiarem i delikatnością jak lubię:-)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Podziwiam ciężką pracę włożoną w tę kartkę - jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworzyłaś coś niesamowitego i oryginalnego! Widać ile pracy i serca w nią włożyłaś... Jestem pełna podziwu i uznania! A Twoja rodzinka powinna być z Ciebie dumna - taki talent mają w rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczności! Nie mogę wyjść z podziwu. Piękna pamiątka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowe dzieło tak samo jak poprzednie jest prześliczne :) urzekły mnie te buciki i sznuróweczki :) Ostatnio spotkałam się z fajnym napisem na kartki dla takich maluszków "Witaj na świecie malutki chłopczyku " - szkoda ,że tutaj uroczystością jest chrzest ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna :)) te buciki są słodkie :)
    Pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, Kobieto! Jakie cudo! Masz talent, bez dwóch zdań. Zawsze. kiedy do ciebie zaglądam, mam ucztę dla oka.
    Buciki są przeurocze. Gratuluję i pozdrawiam słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne! Też lubię te trampeczki na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna... aż słów zachwytu brak... i tyle pracy w nią włożyłaś... CUDO...


    a ja w końcu oczyściłam sumienie... z wyróżnień ;-)))
    Uściski zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny pomysł - gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna karteczka!..a buciki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna! Bardzo fajny pomysł z tymi bucikami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem w szoku jak szybko się uczysz .... zważywszy na fakt iż niedawno zaczynałaś .... Jedno ale mam to tego .... kurs bucików nie jest twój więc niepotrzebnie zamieszczasz go na blogu jak rysujesz, krok po kroku ....( mimo iż wrzuciłaś linka to go nie widać ) Całkiem niedawno robiłam te trampeczki z kursu http://izabellw.blogspot.com/2013/01/trampeczki-i-kurs.html wiec wychwyciłam to . Wydaje mi się ,że tak nie powinno się robić ... zobacz komentarze wyszło ,że to Ty stworzyłaś kurs .... Taka luźna uwaga nie gniewaj się , bo z kursów należy korzystać ale nie kopiować ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem o co chodzi, natomiast ja zauważyłam od razu, że w poście Misiówka zaznaczyła, że wzorowała się na kursie. Pierwsze co zrobiłam, to weszłam na bloga, do którego był odnośnik.
      Być może niektórzy czytają pobieżnie i przeglądają tylko na szybko fotki i wtedy faktycznie mogą wywnioskować, że M. wymyśliła taki wzór ;).
      M. bardzo wiernie odwzorowała kurs z podanego linka, krok po kroku, ale wiadomo, po swojemu. Słowa uznania należą się oczywiście dziewczynie, która wymyśliła taką karteczkę, a M. że umiała tak ładnie zrobić kartkę po swojemu, bo wiadomo, że każdy robi tak, jak potrafi i jak mu wyjdzie i każda praca jest inna.
      To prawda, że M. szybko się uczy, zdolna jest i ma talenty plastyczne, bez wątpliwości. Kryła się z tym długo, a teraz pomału pokazuje ludziom swoje umiejętności.

      Usuń
    2. chyba jednak trochę przesadzasz, podany jest link do kursu na którym się wzorowała, poza tym z jej fotorelacji ciężko by było zrobić te buciki bo nie opisuje krok po kroku co i jak zrobiła.

      Usuń
    3. Nie chcę już rozogniać dyskusji, ale dodam jednak w jednym zdaniu, że nie wydaje mi się, żeby komentarze mówiły o tym, że kurs jest autorstwa Misiówy, a zdjęcia "krok po kroku" - sądzę, że miały pokazać ile pracy i starań włożyła w przygotowanie kartki.

      Usuń
    4. Szanowna el
      ,,Wszystko rysowane odręcznie .Muszę przyznać, że troszkę wzorowałam się na tym kursie." - to jest cytat z posta Misiówy, słowo ,,kursie" jest zaznaczone innym kolorem i przerzuca nas ze stronę z kursem - zamiast krytykować jak zwykły, zawistny, wredny polski hejter - czytaj ze zrozumieniem tekst, a nie przewijaj samych obrazków. Sama tworzę rękodzieło i wiem, że żeby komuś pokazać jak się coś tworzy, warto robić to na własnym przykładzie. Nie każdy jest tak zdolny i genialny jak Ty! Poza tym z tego co wiem (a do cholery wiem, bo studiuję prawo) nie jest zakazane przez prawo dokonywanie fotorelacji tworzonego dzieła na własnym blogu. Zamiast hejtować zajmij się czymś pożytecznym, bo człowiekowi się scyzoryk w kieszeni otwiera!
      Na koniec, dla udowodnienia Twojej durnej hejterskiej natury przedstawiam końcowy podpis AUTORKI KURSU:
      ,,Uff dobrnęłam do końca!!!

      Gdyby coś było niejasne to pytajcie.

      Jak już skończycie to pochwalcie się swoją kreatywnością,
      bo przecież buciki nie muszą być identyczne jak moje :)

      Miłego i twórczego dnia!

      PS. Podlinkujcie proszę skąd macie kurs. Dziękuję!"

      Coś jeszcze chciałaś dodać?

      Następnym razem 5x się zastanów, zanim napiszesz komentarz, bo pleciesz bzdury jak koszyki z wikliny.

      Usuń
    5. Patrząc z boku na ową dyskusję też pragnę zauważyć, że "wzorowanie się" sugerowałoby zaczerpnięcie pomysłu od ArtIs...ale z późniejszymi zmianami np w szablonie. Misiówka prawdopodobnie źle dobrała słowa.. i po co to hallo...??
      Nie zmienia to faktu że buciki wyszły ślicznie, a i ja sama biorę się do roboty... by owe cacuszko wykonać... :)
      Pozdrawiam serdecznie Drogie Panie.... i pamiętajcie: Złość piękności szkodzi... :)

      Usuń
  19. Widzę ,że burzę wywołałam ale nie chcę tu nikogo urazić absolutnie...też uważam że są zrobione perfekcyjnie te buciorki ...i śliczna karteczka ...Może ja tylko tak odebrałam .... ...to "trochę się wzorowałam " mi nie pasowało ... bo buty są jednak identyczne ...kartka i owszem inna wyszła ... Wybaczcie ale już taka jestem piszę co myślę .... być może niepotrzebnie klepię ale chcę uszanować innych pracę ....sama się uczę dopiero .... , też głęboko się inspiruję pracami innych .... i chyba nie ma w tym nic złego ... każdy wkłada coś nowego do tego wirtualnego świata

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba Twoja praca! Pięknie i starannie wykonana! Też na początku myślałam, że powstanie może z tego jakiś aniołek :)
    Dziękuję Ci również za miłe komentarze i obecność na moim blogu. Cieszę się, że do mnie zaglądasz:) Ja również, jak mam czas, staram się wpadać tu najczęściej, jak mogę.
    I powiem Ci, że zrobienie kartki księgi jest świetną zabawą - z pozoru tylko wydaje się to trudne, a później sprawia świetną frajdę:)
    Pozdrawiam gorąco...
    P.S. A jeszcze chciałam Ci pogratulować wygranego przepiśnika u Doris! Jest śliczny:)Bardzo mi się podoba!
    A mi się udało tam wygrać drugą nagrodę w candy i nie mogę się już doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja, jedna z fajniejszych kartek na chrzest,jakie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne te buciki.
    Karteczka też oczywiście jest ładna.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna karteczka. podziwiam za cierpliwość przy wycinaniu tych elementów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyszły te buciki - też się przymierzam do zrobienia takich :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna karteczka. Delikatna, słodka. Buciki piękne. Juz od dawna sie do nich przymierzam, ale konkretne zamówienia jak na razie nie pozwalały, a czas niestety, ograniczony w ciągu doby ;)
    Bardzo Ci dziękuję za miłe komentarze z Twojej strony na moim blogu. Ja niestety, mam teraz szał ciał w pracy, do tego stopnia, że nawet czas wolny poświęcam na działania związane z pracą. Stąd też zaległości w wystawianych postach, słaba częstotliwość odwiedzania innych blogów. Ale byle do lipca...

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zachwycona, zauroczona i w ogóle nie wiem jak to wyrazić słowami, żeby oddać mój podziw do tej precyzji i zaangażowania w pracę nad tą kartką - normalnie profeska ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzieś juz widziałąm kurs na te buciki. Twoje wyszły fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczka ekstra,
    A co do zdjęć to z moim netem zamieszczanie posta z kilkoma zdjęciami trwa z pół dnia, więc wiem jak to jest...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)