czwartek, 23 maja 2013

Moja Mała WIELKA....... słabość :)

Witajcie cieplutko!!

Ojj zimno u mnie..z prawie 30 stopni zrobiło się..10 stopni..i  do tego to zachmurzone niebo..
Gdzie to słońce, gdzie to słońce...Słońce...przyjdź i rozświetl  niebo..:) Dobrze, że chociaż mogę je widzieć na moim nieco wysłużonym już kubeczku...:))


 
Dzisiaj nie będzie karteczkowo jak zwykle, będzie nieco inaczej. Mam nadzieję, że  dzisiejszy temat Was zainteresuje:). A więc rozgośćcie się :))



Mówi się, że każdy człowiek ma swoje słabości...a zwłaszcza kobieta...ponoć! :) Ja nie broniłabym tutaj Panów, bo płeć przeciwna także ma swoje małe pasje...czy to samochody, czy sporty, czy...podziwianie pięknych kobiet;). Mnie dzisiejsza pogoda skłoniła do podzielenia się z Wami......moimi słabościami:) Gotowi? :)
 

Dzisiaj postanowiłam zrobić coś innego niż zwykle...coś co spowoduje, że zamknę oczy i...wejdę do krainy...marzeń... :)Tak..marzeń, ja kocham marzyć....i uważam, że każdy powinien mieć swoje marzenia.. :)nawet te malutkie bo przecież...od czegoś trzeba zacząć :)

 Wybrałam się na małe zakupy... Na początku myślałam, że może..wrzucę do koszyka  tylko......
No tak...przecież niektórzy nie mogą żyć... bez..





Tak, to też moja słabość., ale nie największa:) .. ostatnio jeśli już to tylko gorzka....

... i to od czasu do czasu

Potem moja ręka sięgnęła po.... 


Oczywiście  była sobie w pięknym pomarańczowym kubraczku..Zapach i smak powalił i wynagrodził brak słońca...Ale to jeszcze nie to....

W końcu czas przyszedł na przedstawienie.....mojej  małej WIELKIEJ słabości :))). Tak, tak..oczywiście scrapbooking też jest moją słabością.. :))Ale akurat nie o karteczkowanie i o zdobienie chodzi.

A więc uwaga uwaga

uwaga

uwaga

    uwaga :))


i żeby nie było, że komuś smaka narobiłam :)





Piękne, duże, soczyste i pachnące i....słodkie!
Na razie kuszą mnie tak jak się prezentują...solo..i pewno tak je zjem...choć w lodówce mam bitą śmietanę....
Uwielbiam truskawki i wszystko co truskawkowe...nic na to nie poradzę.. :))

Na koniec chciałabym Wam pokazać coś...co jest moją słabością i trudno mi jest obojętnie przejść...gdy widzę cuda...Chociaż ostatnio jak kupuję to tylko takie..."trupki"..Kiedyś o tym pisałam...póki co udaje mi się je odratowywać ...i moja radość jest wielka gdy widzę jak się odwdzięczają....


Nie tylko wzdycham do storczyków...najchętniej przygarnęłabym wszystkie kwiaty...ale brak mi na to warunków...i możliwości....


Tradycyjnie bardzo dziękuję za wszelkie dobre słowo, które zostawiacie pod moimi postami:)).
Witam serdecznie nowe osoby:). Jest mi bardzo miło gościć Was na blogu :)

To tylko kilka moich słabości.... bo gdyby przybliżyć inne to.....mmm...ale to może kiedyś :)

A Wy jakie macie słabości? :))
 
Bardzo dziękuję za wspólnie spędzony czas. Pozdrawiam serdecznie:))

39 komentarzy:

  1. Dokładnie lubię te wszystkie rzeczy, które wymieniłaś. Na truskawki czekam z utęsknieniem. czekoladę lubię gorzką, storczyki hoduję.
    I jeszcze - lubię podróże.

    OdpowiedzUsuń
  2. czekolada jest moim nałogiem :)

    storczyki mam trzy, z czego dwa dostałam na dzień matki i co roku o tej porze kwitną :D

    a truskawki, to ciężki temat...... bo kocham je całym sercem i ciężko mi koło nich przejść obojętnie, ale mam na nie gigantyczną alergię i z każdym razem jak się skuszę , ciężko tego żałuje :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, narobiłaś mi smaka na truskawki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No i ja tez tak mam. Wciaz sie odchudzam , ale truskawkom z bita smietana oprzec sie nie potrafie . Wlasnie spalaszowalam cala salaterke , tak sobie w czwarteczek - a co ;-) . Widze , ze obie kochamy storczyki . Moje zaczely szalec , maja po kilkanascie pakow . Wczorak zrobilam im zdjecia i moze jutro o tym tez napisze . Pozdrawiam cieplo i nie martw sie, u mnie tez zimno , leje juz caly maj . Lato jakosc przyjsc nie chce :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach czekolada to i moja słabość :) Wszystkie słodziutkie owoce zresztą tez :)
    Kwiatki - zaopiekuj się moimi :( Moja mam ma chyba z 10 storczyków i rosną cudownie , jeden ma nawet około 1,5 metra ,a u mnie ? Wszystko pada :( A już nawet rozmawiam z moimi kwiatami i nic to nie daje

    OdpowiedzUsuń
  6. A kto nie lubi takich słodkości?? :)
    Truskaweczki najlepsze w sezonie, bo w sklepach nie zawsze smaczne.
    A storczyki....też mam.
    Ładnie podlewam raz na dwa tygodnie z odżywką w płynie.
    I tak co chwilkę inny kwitnie, z czego ogromnie się cieszę.
    Masz rację, że jak już się uratuje takiego padłego storczyka to człowiek się raduje nieziemsko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post, inna tematyka, fajna odskocznia :)
    Słabości?
    -czekolada, mleczna najlepiej, belgijska najlepiej,m trufle itd.
    - coca-cola - niestety, szczególnie wiśniowa

    Truskawki lubię, ale chyba bardziej wolę czereśnie :).

    Śliczne te Twoje kwiatki, cudownie, że je tak reanimujesz.
    Buziaki i uściski i oby to słońce pojawiło się także na niebie, nie tylko na kubeczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))Hahaha czasem musi być nieco inaczej, nie tylko karteczkowo. Uściski dla Ciebie!

      Usuń
  8. Czekolada TAK!!! W zależności od nastroju bo lubię i gorzką i mleczną :) Truskawki to mój ulubiony owoc, a z bitą śmietaną... Aż mi ślinka leci ;)
    Storczyka mam jednego, dostałam go na okrągłe urodzinki,od trzech lat cudnie kwitnie, za każdym razem ma więcej pąków, ale teraz, nie wiem dlaczego listka zaczynają mu obumierać choć jest w fazie kwitnienia i kwitnie fantastycznie - na jednej gałązce ma kilkanaście pąków... Nie wiem dlaczego listka padają... Gdybyś znała odpowiedź to proszę napisz na maila... I już dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odprężyłam się czytając tego posta. Dzięki za to, truskawki uwielbiam i można je zajadać także w płynnej czekoladzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się odprężyłaś, o to też chodziło. Hmm ostatnio miałam możliwość..odpręzenia się przy fontannie czekoladowej ...z dodatkiem truskawek....pychota!

      Usuń
  10. To ja się wyłamię i powiem, że słabości nie mam. Bo nie można nazwać słabością czegoś , z czym sie nie walczy ;) A walczyc nie zamierzam, bo tylko sie sfrustruję. I tym sposobem wtryniam wielką michę penne ze szpinakiem i gozrgonzolą. Bo ja kocham jeść! wszystko! A najbardziej makaroniaste rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubie makaroniaste rzeczy....i pesto obowiązkowo!Wczoraj miałam spagetii ;)

      Usuń
  11. Oj słabości też ich trochę mam, czekolada o tak!i to każda, ale najbardziej Studencka z Czech, jeszcze mam nawet jedną zachowaną w lodówce:p Truskawki ale takie prosto z krzaczka z piachem mniam:)niestety w Poznaniu jestem skazana na truskawki ze straganu:) następną słabością są kwiaty, bardzo lubię, storczyków mam dość sporo i właśnie są w rozkwicie od świąt Bożego Narodzenia. Przesadnie sie nad nimi nie rozczulam, podlewam raz w tygodniu:) A największą moją słabością są papiery, wykrojniki i kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, cieszę się, że masz swoje słabości, czekoladę Studencką też uwielbiam...jedna z lepszych, choć dawno jej nie jadłam:)
      A wykrojniki i papiery..no tak..ja mogę pomarzyć...

      Usuń
  12. Hmm...
    moje słabości.. słabości moje...
    Venus ma się rozumieć... i sierścia niecnie tę słabość wykorzystuje...
    Fotografia... właśnie odczuwam skutki przymusowego jej odstawienia... Znaczy się niemoc twórczą w pozowaniu... Obmyślam juś kolejne sesje... kalendarz na lipiec i sierpień zapisuję umówionymi sesjami ;-)))
    Hiszpania śnię o niej, tęsknię za nią, myślę w jej pięknym języku...planuję tam zamieszkać kiedyś...
    Karteczkowanie... tak... odkryłam, że o moja słabość.. podobnie jak fotografia odstawienie na czas jakiś powoduje silne skutki uboczne - niezdrowe dla życia ;-)))
    Anioły... anioły duże, małe, gliniane, solne, włóczkowe, drewniane...Jakie bądź... Każdego przygarnę ;-)))
    i kawa
    i słonce
    i rafaello
    i taniec
    i książki...
    Ranny!! powstrzymaj mnie bo do jutra wymieniać będę ;-)))
    Buziaki zasyłam i proszę o adres na @ coby niespodziewajkę z podaj dalej wysłać... i o cierpliwość też proszę bo... to dopiero jak do Pl wrócę nastąpi ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. aaa... i storczyki też uwielbiam... ale mamy z Venus do nich całkiem inne podejście...
    Ja lubię jak stoją na parapecie ona... gdy leża od nim Cięzko nam kompromis wypracować w tym temacie -)))

    OdpowiedzUsuń
  14. OOOOO.... to widzę, że mamy dużo wspólnego:) Ja dołożę jeszcze tylko kawę, czytanie książek i koraliki:)))

    A z dwa dni temu przechodziłam obok stoiska z truskawkami i taaaak pachniały, że z trudem się powstrzymałam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Storczyk kwitnie pięknie - więcej kwiatów już chyba by nie udźwignął :) mnie storczyki nie lubią :(, tzn. tłumacze sobie, że to wina mieszkania a nie osoby.........ehhh chyba po prostu "trzeba mieć do nich rękę i serce " ;)

    Pozdrawiam z zimnego Krakowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu Cię nie lubią..jeśli chcesz to możemy o tym porozmawiać.:)Pozdrawiam i słoneczko Ci wysyłam:D

      Usuń
  16. Ja uwielbiam czekoladę, ale...mleczną Wedla:) Normalnie uzależniona jestem:)
    I truskawki oczywiście kocham też:) Mniam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiem Ci, że przerzuciłam się na czekoladę...ale gorzką:) jakoś bardziej mi smakuję.A teraz poluje na truskawki..moją miłość:)

      Usuń
  17. Nic tylko cieszyć oczy i karmić duszę po Twoim poście :) U mnie też potwornie zimno i deszczowo - jak w październiku :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj u mnie też dlatego się pewno rozchorowałam. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
  18. zapraszam do zabawy!!!
    http://malymiszmasz.blogspot.com/2013/05/kolorowe-lato-na-paznokciach-1.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Truskawki to moja wielka miłośc o czym pisałam rok temu.Bez czekolady moge się obejśc,nie kupuję i nie jem.Storczyki kupuję i dostaję,ale nie wszystkie ponawiają kwitnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, czemu nie ponawiają kwitnienia..jak chcesz to możemy o tym pogadac:)Pozdrawiam i dziekuję!

      Usuń
  20. Truskawki, poziomki... również mieszczą się w worku moich słabości... ale więcej nie ujawniam, bo okienko za małe ;). Co do storczyków, uwielbiam je oglądać, kupować ale nie mam ani jednego, wszystkie mają inne domki :). Ale może kiedyś jakiś do mnie sam przywędruje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Storczyki są cudne, potrafią wywołać uśmiech na twarzy..przynajmiej u mnie:)A co do słabości to możesz pisać i pisać:)

      Usuń
  21. Podobno nie można ufać ludziom nie lubiącym czekolady. Święta prawda.
    Czekolada, herbata, książki, podróże, gary, muzyka, koty, filiżanki, pękate ptaszki.
    Nie wiedziałam, że jest tego aż tyle. Jest jeszcze karmel, limoncello, świeży chleb ze smalcem.... Starczy!
    Z miłością jedzeniową jest tak, że zdarza się sezonowo. Ale cała reszta to już constans. Piękny wpis. Inspirujący.
    Ściskam cię serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mnie odwiedziłaś i że swoje pyszne smaki zaoferowałaś:)serdeczności przesyłam:)

      Usuń
  22. aaaa jakie piękne truskawy :D sama już miałam okazję jeść tegoroczne polskie truskawki - żadne słowa nie opiszą ich zapachu! :) no i oczywiście czekolada - moje największe uzależnienie ;)
    a i jeszcze prześliczny storczyk :)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  23. O mniamm... a ja właśnie miałam się wybrać myć zęby, ale idę poszukać czegoś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)