niedziela, 19 maja 2013

Jak najbardziej Majowo :)

Witajcie cieplutko:)

Dzisiaj króciutko i szybciutko bo za oknem tak piękna pogoda, że grzechem byłoby z niej nie skorzystać. Słoneczko świeci, ptaszki śpiewają i cieszę się ja,  nie tylko z przepięknej aury za oknem ale z powodu wzrostu oglądalności i poczytalności mojego bloga :)  W związku z tym serdecznie witam nowych obserwatorów, obserwatorki i dziękuję za serdeczne komentarze pod moimi postami. :)



Dzisiaj chciałabym zaprezentować karteczkę, związaną z uroczystościami odbywającymi się w maju. Łatwo zgadnąć, chodzi oczywiście o Pierwszą Komunię Świętą.  Kartkę wykonałam dla mojej siostrzenicy, która w niedługim czasie przyjmie swój kolejny ważny Sakrament. 
Karteczka w bieli i ecrue. Życzenia zamieszczone  mają charakter osobisty i w związku z tym  są  niewidoczne. Cytat jest od Jolii-banerek umieszczony na blogu :)W tle mój kolejny storczyk, który wspaniale się tutaj prezentuje:))

 Ponieważ nie mogłam się zdecydować na kilka zdjęć, dałam  prawie wszystkie, które zrobiłam:).  
Mam nadzieję, że chociaż w części oddadzą to, co chciałam Wam pokazać. Zapraszam serdecznie do oglądania i komentowania.:)) Wasze komentarze dodają mi siły, i motywują do dalszej pracy. Bardzo dziękuję za każde słowo!:)
Życzę wszystkim słonecznej niedzieli:))













Serdecznie Was ściskam i do zobaczenia na Waszych blogach :)
Pozdrawiam, K.

42 komentarze:

  1. Cudowna karteczka :) Siostrzenica na pewno będzie zachwycona :))
    I storczyk w rzeczy samej śliczny :) Podobają mi się te kwiatki :)


    Życzę miłej niedzieli i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dzięki, ja też uwielbiam storczyki..mam już małą kolekcję:)

      Usuń
  2. Śliczna! Lubię takie delikatne karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. delikatna, stonowana karteczka, bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Lubię takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatna i elegancka - cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna karteczka !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne cudne dzieło. Buziaki, uściski, trzymaj się zdrowo i wesoło, Kochana!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam OGROMNĄ nadzieję, że kolejny weekend będzie równie piękny i że może uda nam się spotkać :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo stylowa! Mam nadzieję, że w tym tygodniu choroby nas już opuszczą i też będziemy się mogli cieszyć wiosną.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę CI dużo zdrowia i radości i dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  10. Pełna "profeska", karteczka jest urocza, perełkowe grono śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj do profeski jej dużo brakuje, ale dziękuje za serdeczne słowa:)

      Usuń
  11. Bardzo ładna! Śliczne winogronki i dopracowane wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))Bardzo miłe słowa powodują, że się cieszę:)

      Usuń
  12. Piękna...
    Bardzo lubię taką delikatną elegancką prostotę...
    i storczyki też lubię ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brujito, dziękuję za serdeczne słowa..Bardzo ciepło Cię pozdrawiam:)

      Usuń
  13. prześliczna karteczka:)) A co do mojej zabawy to zapraszam serdecznie:) Może być i bez banerka, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do banerka to niestety kicha, mam błąd i nic z nim nie zrobię..:( Strasznie źle się z tym czuje.
      Pozdrawiam i zapraszam do zabawy:)do mnie:D

      Usuń
  14. Misterna, koronkowa robota. Podziwiam- i jeszcze dodałaś perełki. Piękna karteczka.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny oraz za ciepłe słowa. Pozdrawiam i zapraszam ponownie:)

      Usuń
  15. Śliczna karteczkę zrobiłaś siostrzenicy, podoba mi się bardzo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za serdeczne słowa:)Cieszę się, że pojawiłaś się na moim blogu:)Pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  16. :)))Dziękuję:)Ty też cuda Tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna karteczka, delikatna taka jak powinna być na tę uroczystość :)
    Pytałaś o kwiatki więc są wycinankowe, nacięłam i sklejałam jeden z drugim odpowiednio je formując, a krople przeważnie robię crackle accents, choć zdarzyło mi się użyć do tego celu zwykłego magika.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tą podpowiedź i odpowiedź w komentarzu. Pozdrawiam cię serdecznie:))

      Usuń
  18. śliczna karteczka, ale pomysł z tym winogronem, zdaje mi się z koralików, GENIALNY :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna, delikatna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)