poniedziałek, 6 maja 2013

Moja pierwsza........WYMIANA!

Witajcie ciepło :)

Majówka...majówka i po majówce..W tym roku pogoda nas nie rozpieściła ..niestety, prognozy pogody się nie sprawdziły...ups...bywa...Dobrze, że chociaż wczoraj słoneczko uśmiechnęło się szeroko z niebieskiego nieba..przynajmniej u mnie...
A u Was, jak tam po majówce?

 

Mnie dzisiaj  z samego rana nawiedził ...listonosz przynosząc pokaźnych rozmiarów list..a właściwie paczkę..

A w niej..

uwaga

uwaga

  uwaga..


o tak..prezenty od przemiłej Dobrosławy, która sama zaproponowała mi wymiankę. No cóż..jak wiecie..mój warsztat nie jest tak olbrzymi, dopiero zbieram materiały..coś dostaje, coś kupuje...
Po ustaleniu szczegółów...też postanowiłam coś wysłać Dosi..A co... to niespodzianka i myślę ,  że wkrótce się przekonacie.:) odwiedzając jej blog.

Tymczasem ja chwalę się tym co dostałam...

Same popatrzcie..

Ogromna to radość dla mnie...zwłaszcza, że jak wiecie nie mam maszynki ani wykrojników...dlatego jeśli dostanę coś...od Was, coś pięknego i przydatnego....to raduje się serce me, taka niespodzianka dodaje mi skrzydeł i....zachęca do tworzenia nowych i  ciekawych dzieł :)
Dziękuję DOSIU! :)

Mam nadzieję, że niespodzianka ode mnie będzie Ci przypominać o miłej wymianie:)

Zachęcam wszystkich do odwiedzenia Bloga Dobrosławy...warto:)


16 komentarzy:

  1. Wow, jestem pod wrażeniem, że też trafiasz na takie bezinteresowne osoby! Masz już naprawdę dużo tego, więcej ode mnie :D Rób zatem karteczki i inne cuda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !! Gratulacje ;)) To wspaniały prezent, zwłaszcza dla osób takich jak ja, którzy nie posiadają takich perełek w domu jak wykrojniki, maszynki...
    Wspaniale, życzę owocnej pracy i pięknych karteczek:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie posiadam... dlatego to jest wielka pomoc.. Podaj mi email do CIebie :)

      Usuń
  3. Piękny prezent dostałaś,pełen cudnych przydasi - rewelacyjne są! Czekam na Twoje karteczki :) i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooojaaaa....
    Marzenie...piękne i kolorowe...
    no prasie, że zazdroszczę ;-)))
    Cudnie!!
    to teraz do dzieła!! Twórz cuda i zachwycaj swoimi pracami ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cudowne...bede zachwycac i bede się WAM chwalić..a co :))Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  5. Blogowy świat jest zamieszkany przez Dobre Krasnoludki :D
    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepły komentarz,Tak..są dobre Krasnoludki,które wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne są sytuacje jak ktoś coś Ci podaruje i Ty również możesz coś mu dać :) Bardzo fajna pczuszka ,na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj , czuje się zaszczycona takimi peanami na mój temat, choć całkiem niepotrzebnie. Dzielenie się jest rzeczą ludzką, o których zapominamy w otaczającym nas świecie. Czy pozytywny odruch jest czymś wielkim? Nie! powinien być rzeczą normalną. I tak traktuję. Swojej niespodzianki jeszcze nie odebrałam , ale poczekam i podziękuję. A teraz do PRACY!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHociaż w taki sposób mogę Ci podziękowac..Mam nadzieję, że moja niespodzianka wywoła uśmiech na Twojej twarzy.Pozdrawiam Cię ciepło i wracam...do pracy ;)) :)

      Usuń
  8. Cieszę się razem z Tobą ;-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tez bym skakała do góry z radości, gdybym takie cuda dostała :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)