wtorek, 21 maja 2013

Małe rzeczy i specjalne podziękowanie:)

Witajcie serdecznie:)
Kolejne popołudnie za mną...Nie wiem jak u Was, ale u mnie było dzisiaj wyjątkowo burzowo, raz słońce, raz deszcz..Ale to nie przeszkodziło mi się radować. No tak, pewno zastanawiacie się dlaczego.
A dlatego, że dzisiaj otrzymałam niespodziankę od..ma.kesz oraz Doris.


Przesyłki doszły równocześnie więc równocześnie pragnę Was drogie DZIEWCZYNY bardzo,  bardzo mocno  uściskać...(szkoda, że się nie da...tak naprawdę, a więc czynię ten gest wirtualnie:)). Ponad to... dziękuję, za to, że wywołałyście uśmiech na mojej twarzy, że mimo deszczu i paskudnej pogody w moim sercu zaświeciło letnie słoneczko, za to, że mam takie wspaniałe rzeczy od Was i mogę je nie tylko podziwiać ale i używać:)), za to, że jesteście, komentujecie, że zaglądacie i odwiedzacie mnie:)...Wiele to dla mnie znaczy....DZIĘKUJĘ Wam:)







Przepiśnik jest autorstwa Doris, natomiast notesik , magnesy i wszelkie ozdoby - Ma.kesz :)
 
 Jak wiecie...nie jest to moja pierwsza niespodzianka od moich obserwatorów i komentatorów. Dzięki Wam tworzę, dzięki Wam mam wiele cudownych rzeczy..I tak sobie pomyślałam, że...że chcę właśnie DLA WAS moi kochani coś przygotować... Będzie to niespodzianka, będzie to mała rzecz..Mam nadzieję, że znajdzie się choć jedna osoba, która będzie chciała przygarnąć ode mnie ten prezent. To drobiazg...który mam nadzieję, kogoś uraduje, ucieszy. A jeśli będzie więcej osób to będzie mi bardzo miło. Będzie to dla mnie znak...,że liczą się dla Was małe rzeczy, które są same w sobie wielkimi..

Wszystkich Was chciałabym obdarować tym co mam przygotowane. Jednak nie jest to możliwe. Więc proponuję abyście w komentarzu uzasadnili dlaczego właśnie Ty droga obserwatorko, obserwatorze miałabyś dostać ode mnie niespodziankę.  Macie czas do 1 czerwca, czyli do DNIA DZIECKA:)
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze zamieszczone pod moim ostatnim postem. Cieszę się, że jesteście ze mną :)

18 komentarzy:

  1. Kasiu Droga. Masz tylu przyjaciół i fanów, że trudno mi sobie wyobrazić, że wybór padnie na mnie. Wkładasz tyle serca w swoje prace, że prezent w postaci takowej byłby dla mnie wyjątkowy i przyniósłby mi ogromną radość. Postępuję więc zgodnie z moją zasadą życiową "próbować i nie poddawać się" dlatego pukam do Ciebie, może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam piękności od Ciebie i chciałabym jeszcze ale tym razem dam szansę innym aby mogli podziwiać Twoje dzieła. Są piękne i tworzone z serca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Piękne prezenty:) Lubię takie niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prezenty, znakomite, kolorowe, starannie wykonane. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudne pytanie konkursowe.

    Dlaczego JA? Nie mogę podać jednego, jedynego powodu, czemu miałabym być właśnie tą jedną osobą. Nie umiem w taki sposób, pewna skromność nie pozwala mi nawet prosić Cię o wygraną. Mówię to zupełnie poważnie.

    Jeśli zostałabym wyróżniona, byłoby to bardzo miłe z Twej strony, na pewno ucieszyłoby mnie i dodało skrzydeł.
    Czemu ja? No właśnie, czemu? Tyle chętnych osób się zapewne pojawi, zresztą się im nie dziwię.

    Od niedawna tworzysz, a już potrafisz tak wiele! A być może to po prostu wrodzony dar, który znakomicie wykorzystujesz.

    O! Już mam - czemu ja..? Jeśli już, to dlatego, że niejako dzięki mnie (mam taką nadzieję) założyłaś bloga, a potem zajęłaś się scrapbookingiem. Bardzo mnie to cieszy. Wiem, że dzięki temu masz jakieś zajęcie, realizujesz się choć trochę, poznajesz cudownych i życzliwych ludzi, zawiązujesz znajomości, otrzymujesz wiele ciepłych słów, podnoszących na duchu.

    Z drugiej strony - gdyby nie Twój zapał, chęci, wytrwałość i upór, nie powstałyby te dzieła.

    Poddaję się :)

    Będzie co ma być. Na pewno Twoja nagroda będzie wyjątkowa.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknych prezentów:)
    Oczywiście, chciałabym dostać prezent od Ciebie:) Takie cudowne rzeczy Tworzysz:)
    Ale zawsze byłam nieśmiała i nie umiem walczyć...także nie mam pojęcia jak uzasadnić moją chęć posiadania rzeczy niezwykłej i niepowtarzalnej, stworzonej przez Ciebie... Boję się, że okazało by się że jestem pazerna...

    OdpowiedzUsuń
  7. No, no....
    Ładne to Cię niespodzianki spotkały!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle u ciebie jest pięknie. Tęskniłam za twoim blogiem. I na dodatek są niespodzianki. Skąd ty bierzesz swoje pomysły?

    U nas cały poranek świeciło słońce a teraz za oknem przetacza się burzowy koniec świata. A ja oglądam sobie twoją stronę i zaraz mi cieplej. Pozdrawiam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  9. No dobrze, spróbować można....

    Prezencik chciałbym dostać, czemu nie.
    Tylko czemu akurat mi miałby się trafić??
    Sam nie wiem co napisać...

    Podobają mi się Twoje prace.
    Widać, że podchodzisz do tego wszystkiego z sercem,
    bo efekty Twoich prac są wspaniałe.

    Jednym słowem Tobie pozostawię wybór osoby , którą obdarujesz.

    A wszystkim życzę powodzenia :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezenty otrzymałaś :)
    Uwielbiam niespodzianki, nawet z najmniejszych ciesze się jak dziecko, który przecież jest się przez całe życie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje prezentów!

    Dlaczego ja? a dlaczego nie?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowności dostałaś! Gratuluję i cieszę się razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nic nie wygrałam więc na pewno nie mam szans :(
    Ale serdecznie za to pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostać prezent - miła rzecz. I jeszcze taki piękny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. To jsou moc krásné dárky a jistě potěšily nejen podarovaného , ale i ty , co dárky darovali

    ... kdo rozdává radost druhým, obdarovává sám sebe ......

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu!...a ja jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam oraz duuuużo weny życzę!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)