poniedziałek, 20 marca 2017

Króliczek

Witajcie Wiosennie!!
 Tak, wiosennie i radośnie, bo właśnie dzisiaj rozpoczęła się astronomiczna wiosna. Jutro pojawi się  kalendarzowa..Ale już dzisiaj odliczam dni do kolejnych, ciepłych i dłuższych dni. 

Mam nadzieję, że moja powieść Was zaciekawiła, obiecuje, że niebawem będzie kolejny odcinek. Dzisiaj powrót do kartek.Troszkę ich powstało przez czas mojego milczenia.Na pierwszy plan idzie radosna,
z króliczkiem...
Zapraszam!
Lubię kartki wesołe, radosne, kolorowe. Z zielenią, czerwienią i barwą żółtą kojarzy mi się wiosna. Wszystko budzi się do życia.. Tak samo zwierzątka, zwłaszcza te, które przypominają nam o tym, że święta za niedługo.

Pierwszy raz grafikę, którą zobaczycie za moment spotkałam jakiś czas temu w mojej szufladzie z różnymi przydasami. Już raz ją wykorzystałam, a dzisiaj sięgnęłam po nią po raz kolejny. I myślę, że do całości pracy wkomponowała się idealnie. Zresztą sami zobaczcie.
 Kartka z dwoma zajączkami, nieco warstwowa, ale stonowana.

 Oczka i uszka maźnełam glossy accent, dzięki temu są błyszczące i lekko wypukłe.


A dzisiaj prócz pierwszego dnia wiosny jest Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Mam nadzieję, że jesteście szczęśliwi, każdy inaczej, na swój sposób. Życzę Wam szczęścia każdego dnia, rano i wieczór, dzisiaj
i jutro...
Uściski dla Was i do zobaczenia wkrótce.

5 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka z króliczkami. Mam nadzieję, że jutrzejszy pierwszy dzień wiosny kalendarzowej, przywita nas słońcem na niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, urocza kartka i rzeczywiście bardzo, bardzo wiosenna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko, wiesz, że całym sercem życzę Ci szczęścia.
    A kartka z uroczymi zajączkami jest prześliczna i pasuje na dzisiejszy dzień - pierwszy dzień wiosny.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczki jak żywe. Pozdrawiam w Międzynarodowym Dniu Szczęścia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)