sobota, 4 marca 2017

Z króliczkiem

Witam Was ciepło!!
Wczoraj zaprezentowałam Wam pierwszą kartkę wielkanocną, z moim ulubionym gniazdkiem. A dzisiaj??Dzisiaj będzie będzie jajkowo. Jesteście ciekawi?Zostańcie ze mną.Zapraszam!
Karteczkę, którą za moment zobaczycie śmiało możecie włożyć do koperty i wysłać. To idealna propozycja dla tych, dla których Wielkanoc kojarzy się z jajkiem.  Więc kartka w kształcie jajka jest moją dzisiejszą bohaterką. A do kartek z gniazdkiem wrócę niebawem / obiecuję. A teraz proszę obejrzyjcie to co przygotowałam parę chwil temu...

 Jak widzicie kartka jest króliczkiem. Grafikę dostałam jakiś czas temu i  postanowiłam ją wykorzystać właśnie do kartek wielkanocnych, a tutaj, w jajeczku znalazła swoje miejsce.
 Wykorzystałam moje quillingowe kwiatuszki. Kręcenie z paseczków kwiatuchów spodobało mi się na tyle, że  mam w planie zrobić większą ilość, w różnych kolorach, po to aby gdzieniegdzie  poumieszczać na kartkach. A te niebieściutkie , myślę, że ciekawie współgrają z moją dzisiejszą, jajkową propozycją.
 Kartka pewno przypadnie do gustu tym, którzy uwielbiają kolor błękitny. Tak wyszło, że wszelkie jego odcienie stanowią bazę i dodatki kartki.
I jeszcze jeden rzut oka na całość..

Pracę zgłaszam do wyzwania:
 



Pierwsze jajo za mną. Obecnie tworzę kolejne kartki w tym kształcie. Obiecuje, że postaram się pojawić w miarę systematycznie, a przy odrobinie czasu odwiedzić Wasze blogi, bo mam okropne zaległości. Póki co życzę Wam słońca na ten weekend. I do zobaczenia wkrótce!


15 komentarzy:

  1. Piękna karteczka! Kształt jaja jest super pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza kartka, Kasiu :) Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko, a ja właśnie uwielbiam kolor błękitny. I takie słodkie króliczki. I Twoje kartki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka :)
    Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie króliczek wygląda niebieskie kwiatki wyglądają w jajeczku. Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeurocza :) Królik jest słodki a niebieskości świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. króliś jest słodziakiem!! :) dzięki za udział w wyzwaniu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy króliczek i śliczne jajo:)Dziękuję za udział w wielkanocnym wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne jajko, kwiatuszki bardzo dodają uroku:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Paper Passion:)
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarująca kartka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza karteczka i przyjemne kolorki :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)