piątek, 3 marca 2017

Gdy za oknem czai się wiosna...

Witajcie!!!
Znów czas zgubił mi się między jednym, a drugim dniem. Sama nie wiem gdzie te godziny się schowały...Czasami chciałabym chwycić wskazówkę zegara i trzymać ją  tak mocno, aby zegar przestał odmierzać czas...Ale..Niestety. W końcu udało mi się wpaść na bloga, odkurzyć go z drobnych pajęczyn...Ja jestem, a Wy??:)

Ostatnie dni w moim mieście były prawdziwie wiosenne. Piękne niebieskie niebo i słońce, które wyszło zza chmur zapraszało na długie spacery. Mimo, że w kalendarzu panuje jeszcze zima, to w powietrzu czuć wiosnę. Przynajmniej u mnie. Niedawno rozpoczął się kolejny miesiąc...A, że czas szybko leci,  dzisiaj postanowiłam, że co jakiś czas będę Wam wrzucać moje wiosenno, wielkanocne karteczki. Zapraszam
Dzisiaj pierwsza z nich!




Rok temu karteczki z gniazdkiem stały się moimi ulubionymi, dlatego dzisiaj postanowiłam do nich wrócić. Lubię taką formę, mimo, że jest na bogato to przypomina o przyrodzie budzącej się do życia..Zrobieniu takiej pracy poświęcam sporo czasu, ale uważam, że jest efektywna i bardzo oryginalna. Jajeczka są własnoręcznie wykonane z masy plastycznej, na pracy pojawiły się też kwiatuchy quillingowe.Mnie się podoba, a Wam?:)

Spokojnego wieczorku !
Mam nadzieję, że niebawem pojawię się na dłużej...i tutaj i u Was. Do zobaczenia!

11 komentarzy:

  1. Świetna jest ta karteczka, Bardzo mi się podobają takie Z gniazdkirm. Muszę zakupić mini jajeczka I spróbować zrobić w takim stylu.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są i wiosenne i świąteczne, po prostu śliczne . Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, radosna, wiosenna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka piękna i pełna wiosennego ciepła i optymizmu. Wywołujesz wiosnę zatem, Kasiu. Serdeczności <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosna wiosna u Ciebie! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna - radosna, wiosenna, kolorowa i bardzo optymistyczna. Taką wiosnę kocham.
    Uściski serdeczne, Kasieńko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, cudownie, wiosennie i bardzo lekko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne wiosenne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaardzo kolorowa i energetyczna, super praca. Lubie te Twoje gniazdka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, wspaniale skomponowana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wygląda :) Czuję pozytywną energię :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)