środa, 22 marca 2017

A może rybkę?

Witam!!
 Oj, oj. Wiosna pokazała nam swoje oblicze. Z pięknego , niezwykle ciepłego wieczoru zrobiła się niesamowicie brzydka , pochmurna noc i niezwykle deszczowy dzień. Pada, pada, wieje,  pogoda istnie jesienna. Nie moje klimaty.Ale nie ukrywam, że dzisiejsza pogoda jest idealna do tego, aby pokazać Wam kartkę dla wędkarza...Więc kto chętny to serdecznie zapraszam!
Nie wiem do końca dlaczego, ale każda deszczowa pogoda kojarzy mi się z wędkowaniem.  Ja fanem wędkowania nie jestem, ale nie raz widziałam, jak mężczyźni, czy słońce, czy pogoda siedzieli na skraju jakiegoś urwiska i sobie łowili rybki. I tak mi zostało.. No to dzisiaj jak już pewno się domyślacie, chciałam zaprezentować kartkę dla fana wędkowania.  A, że ów fan miał niedawno swoje imieniny, to taką pracę dla niego poczyniłam.



Postawiłam a kolorystykę błękitną,  bowiem chciałam odnieść do koloru wody. Ale też pomyślałam, że czasem na morzach i oceanach są fale, sztormy, więc dodałam ozdobny border. Taki był zamysł. Ponieważ kartka miała być dla mężczyzny to tło ozdobiłam męskim ||rombowym|| wzorem. No i napis...:)Nie zabrakło delikatnych ozdobników w postaci perełek.
Zastanawiam się jak podoba się Wam moja propozycja. Pozdrawiam Was ciepło i serdecznie i nie dajcie się brzydkiej pogodzie.



5 komentarzy:

  1. śliczne, rybka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, wyobraźnię masz niesamowitą- nigdy bym nie wymyśliła kartki dla wędkarza ;) Jest fantastyczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wędkarz z pewnością będzie z kartki zadowolony. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasieńko, choć wędkowania nie lubię, to Twoja kartka jest naprawdę cudowna.
    Buziaczki ciepłe - na przekór pogodzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna :) Podobają mi się kolory pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)