poniedziałek, 27 marca 2017

Wiosenne gniazdka

Witam serdecznie
 Dzisiaj chciałabym powrócić do kartek, które bardzo lubię robić i które same w sobie bardzo mi się podobają. Mam  na myśli kartki z gniazdkiem. Jeśli jesteście ciekawi co przygotowałam, zostańcie ze mną.
Lubię słońce, lubię budzącą się do życia przyrodę, lubię śpiew ptaków. I z taką myślą o tym co lubię we wiośnie tworzyłam kartkę, którą zobaczycie za moment w całości.  Ponieważ lubię też kwiaty, nie mogło ich tutaj zabraknąć.
Kartki z gniazdkiem pojawiły się zupełnie niespodziewanie. Początkowo nie myślałam, że plecienie ów gniazdek mnie wciągnie, ale jak zrobiłam pierwszą kartkę, to pojawiła się myśl i pomysł na kolejną i kolejną. Sizal daje ogromne możliwości i dzięki niemu możemy wyczarować coś prawdziwie wiosennego.Myślę, że tego typu kartka  jest alternatywą dla typowych kartek, które możemy spotkać w sklepach, księgarniach. Jeśli ktoś szuka propozycji wiosennej, to właśnie ją znalazł. 
 Kartka wykonana dla osoby niezwykle radosnej, wesołej. Dlatego też moja propozycja świąteczna musiała być mega kolorowa!
 Nie zabrakło tu quillingowych kwiatuszków, które dodają pewnego charakteru pracy.Myślę, że coraz częściej będą się tego typu ozdoby pojawiać w moich pracach!
 No i gniazdka plecione i jajeczka z masy..I malutkie kwiatuszki z foamiranu... 
Kartka jest typowo wiosenna i radosna. I taka miała być. :))

Jak Wam się podoba???
Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że jesteście!!!

8 komentarzy:

  1. Fajna wiosna bije z tej karteczki Kasieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna karteczka w radosnych wiosennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, te Twoje gniazdka nieustannie mnie zachwycają :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to pieknie zrobiłaś Kasieńko :) Buziaczki Ślę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasieńko, jestem oczarowana tą kartką. Kwintesencja wiosny: jej radości, wzruszenia, barw i ptasich treli. Uwielbiam Twoje quillingowe kwiatuszki, które wplatasz w swoje kartki.
    Tulę mocno<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna i mega radosna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)