wtorek, 28 marca 2017

Zaproszenie

Witajcie ciepło!!
Dzisiaj na moment odejdę od tematyki wielkanocnej, gdyż chciałam Wam pokazać przykład zaproszenia, które zrobiłam dosłownie chwilkę temu. Zapraszam.

 
Czekać, czy nie czekać. Oto jest pytanie...Przed momentem skończyłam pracę i w sumie miałam jej efekt zaprezentować jutro, ale pomyślałam sobie, że wieczorową porą Was odwiedzę i zaprezentuje to co dziś zrobiłam.

Sezon komunijny w pełni. Niby święta przed nami, ale  niektórzy już szukają propozycji zaproszeń i pamiątek komunijnych wśród kartek dostępnych na rynku.
 Moja dzisiejsza propozycja należy do skromnych, bez wielkiej ilości dodatków. Celowo bez napisu, bowiem wiele osób sobie życzy sławnie takie.. Zobaczcie te kilka zdjęć, które dla Was przygotowałam..
 Prostota i delikatność, skromność i elegancja. To cechy mojego dzisiejszego zaproszenia. Postawiłam na minimalizm, który wspaniale odnalazł się w całej kompozycji pracy.
 Delikatny wzór hostii podniosłam na kosteczkach dystansowych i przyozdobiłam perełkami.

Całość jest w kolorystyce biało perłowo ecru. Myślę, że właściwej do uroczystości, chociaż oczywiście można podrzucić troszkę różu i błękitu, ale nie dzisiaj. :)
 I jeszcze jedno zdjęcie pracy w całości. I jak Wam się podoba :))?
Pozdrawiam Was wieczornie i dziękuję za pamięć...
K.

12 komentarzy:

  1. Ciekawa karteczka, która z pewnością będzie przepiękną pamiątką z Pierwszej Komunii Świętej

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, delikatne i eleganckie- takie właśnie lubię na te wyjątkowey dzień :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, zaproszenie jest przepiękne - delikatne, subtelne, bardzo eleganckie. Pozdziwiam!
    Buziaczki serdeczne<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczne! I powiem Ci, że takie delikatne najbardziej się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna karteczka Kasiu, delikatna i elegencka :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne delikatne, ja ostatnio robiłam karteczki komunijne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne Kasiu:) Bardzo eleganckie:)
    Pozdrawiam i ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu Ty wiesz, że ja jestem w bieli zakochana, więc nie mogę napisać nic innego, jak cudownie :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)