poniedziałek, 20 października 2014

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!

Witajcie słonecznie!!
Uf, uf, uf...nawet nie wiecie jak się cieszę. Z czego, ktoś zapyta- z pogody i słońca , odpowiem, bowiem rano nie zapowiadało się na to, że termometr będzie wskazywał 23 stopnie. Wręcz przeciwnie. Rano popędziłam na pocztę z parasolem i w  ciepłym polarze, za moment idę na jesienny spacer w swetrze i okularach przeciwsłonecznych! Jest różnica, prawda?:)
I jest powód do radości- dla mnie owszem..:)

Obiad ugotowany, zapach gulaszu i  przypraw roznosi się po mieszkaniu..A co u mnie dzisiaj?! U mnie będzie...piłkarsko! Zapraszam:)


      Kto to jest fan piłki nożnej każdy wie. W skrócie-fan to taka osoba, która "siedzi" z" nosem" utkwionym w ekran telewizora gdy "grają najlepsi", śledzi nowinki w internecie, ogląda każdy mecz ulubionej drużyny, czy też kibicuje swojemu klubowi sportowemu. Fan doskonale poradzi sobie z wymienieniem  nazwisk członków drużyny piłkarskiej, zawsze wie jaki jest wynik meczu, nigdy nie zapomina o ..mistrzostwach:).  To taka króciutka charakterystyka osoby, która jest fanem, lekko zmodyfikowana na moje potrzeby:)). A więc kto z Was jest fanem piłki nożnej?:)) Może Wasi mężowie, może synowie, a może Wy sami?:)

Ja nie jestem, przyznaje się bez bicia. Natomiast zagorzałym fanem piłki jest pewien młody chłopak, dla którego przygotowałam karteczkę w kształcie....piłki nożnej. Wiem, że solenizant uwielbia Klub sportowy Arka Gdynia. Więc pomyślałam, że kartka będzie w kolorach klubu. Od razu dodam, że sama kartka-piłka nie jest moim pomysłem. Informację i wskazówki jak wykonać dzisiejszą propozycję znalazłam tutaj. Oczywiście kursik nieco zmodyfikowałam. Jak się prezentuje moja dzisiejsza propozycja- już pokazuję:) Zapraszam do obejrzenia fotek!:)



Jak widzicie-kartka piłeczka jest rozsuwana. Kartkę na życzenia można  bez problemu wyciągnąć. Jest też kieszonka na "małe co nieco" w postaci $ czy też E ;). Herb Morskiego Klubu Związkowego Arka Gdynia dałam na kosteczkach 3d.  Cóż mogę dodać..wszystko zdjęcia mówią...:)

Ponieważ chcę aby moje prace były inne, a kartka piłka mi się bardzo spodobała to z robiłam jeszcze jedną, tym razem dla fana FC Barcelona. Również Herb FCB dałam na kosteczkach. Praca w kolorach klubu. Całość wygląda następująco.




Długo się zastanawiałam, którą pracę zgłosić do wyzwania. Wybór padł na propozycję powyżej.
A więc  Kartkę Kamila zgłaszam do..
 


Oj rozpisałam się dzisiaj, ale te emocje, prawie piłkarskie!:))
Dziękuje za każdy komentarz i za odwiedziny, serdecznie Was pozdrawiam i do zobaczenia na Waszych blogach:)
K.

27 komentarzy:

  1. Ależ pomysły Kasiu! Genialne prace! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu jak zawsze super pomysł i efekt cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki oraz ich formy !!!
    Masz talent Kasiu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetny pomysł, bardzo oryginalny a wykonanie po prostu rewelacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł a kartki śliczne - obie i mówię to ja - nie fanka piłki nożnej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, piękne już teraz wiem gdzie mam skierować swoje kroki jeśli będę potrzebowała kartki. Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://mylookbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki świetne , ja mogę zdradzić że coś mam do zrobienia w tym samym klimacie tzn Arka Gdynia i Cracovia tylko oczywiście w wersji włóczkowej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne karteczki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki, każdy fan byłby zadowolony podziwiam twój talent, a tak a propos to mogę się zaliczać do fanów, lubię dobry mecz:)
    pozdrawiam cieplutko i oby jak najdłużej świeciło nam słoneczko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu strzeliłaś mistrzowskiego gola!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu mogę powiedzieć tylko jedno - genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu bardzo ciekawy pomysł i świetne wykonanie. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu, ale świetny pomysł na taka kartkę. Ja przechowuję kartki, które dostaję. Mają charakter sentymentalny. Myślę, że Twoje kartki też zasługują na to, żeby je przechowywać a potem oglądać, wspominać.... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł,piekne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd Ty masz Dziewczyno takie pomysły???? Co kartka to ciekawsza, piękniejsza, a przede wszystkim niepowtarzalna:))) Podziwiam Cię szczerze i już niedługo zgłaszam się z zamówieniem świątecznym:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie sobie to umyśliłaś...gratuluję...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne kartki! Obie!
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajna..właśnie ostatnio się zastanawiałam nad tym, że daawno temu zrobiłam kartkę okrągłą dla fana piłki nożnej. Teraz zabrakło mi bazy odpowiedniej wielkości i do byłego piłkarza powędrowała zwykła, prostokątna kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super pomysł!!! i świetne wykonanie. bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu ja jednym słowem ,rewelacja,kartki są obłędne ,takich jeszcze nie widziałam .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne kartki Kasiu,dawno mnie nie bylo,pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł - piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana Kasiu
    Mój chrześniak Kamil właśnie dostał kartkę, nie uwierzysz ale właśnie podczas meczu Barcelony :)
    Zadzwonił i krzyczał ciociu nic nie słyszę, mecz trwa, ale kartka JEST MEGA!!! Był zachwycony choć dostał jeszcze ubranie piłkarskie zachwycał się kartką :)
    Dziękuję Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)