piątek, 17 października 2014

1+1= piątkowy post!

Witam Was niezwykle serdecznie w ten piątkowy wieczór!

Nie wiem jak Wy, ale ja miałam mega senny i ponury dzień..Za oknem deszcz grał pierwsze skrzypce, czasem zza chmur pojawiło się słońce, ale tylko dlatego, aby sobie o nim przypomnieć. Nie mniej jednak senna atmosfera odbijała mi się czkawką...A miało być tak pięknie..
Prognozy pogody jak zwykle się sprawdziły. Dobrze, że są inne rzeczy, które potrafią wywołać szeroki uśmiech!

Dzisiaj chciałabym pokazać dwie karteczki. Jedna z serii narodziny-gratulacje, a druga z serii-dziękuję:)
Zacznę od gratulacyjnej. Została specjalnie przygotowała dla koleżanki Kasi, której urodził się Michałek. Życzę Ci Kasiu wszystkiego co najlepsze, a Michałkowi dużo zdrowia i sił.

Karteczka wygląda tak..
Tonacja kolorów jak na chłopca przystało- w błękicie, bieli i ecrue. 

Wykrojnikowy wózeczek u mnie w wersji wycinankowej ozdobiłam błękitnym tuszem, oraz dodałam kwiatuszek i perełki.

 W swoich przydasiach znalazłam śliczny  szydełkowy kwiatuszek w którym umieściłam niebieską cyrkonię.
Nie muszę wspominać  o tym, że napis "Gratulacje" musiał być na wyjątkowym miejscu!


Ach te stopki..malutkie stopki:)))
Kasiu mam nadzieję, że ta skromna karteczka będzie Ci przypominać narodziny Waszej pociechy! Raz jeszcze gratuluję!!

 A teraz pora na drugą karteczkę. Została stworzona jako dodatek do małego prezentu.Jest podziękowaniem za..wspaniałego storczyka, jakiego dostałam:) i którego zaprezentuje na samym końcu posta. Póki co zapraszam do obejrzenia :)


Te soczyste kolory to chyba tęsknota za słońcem, którego u mnie było tyle co na lekarstwo. Dobrze, że zdjęcia zrobione w chwili, gdy za oknem była jeszcze piękna słoneczna pogoda. 

Nie mogło zabraknąć kwiatów...w kolorze białym i różowym...potraktowane tuszem. Do tego listeczki i błyszczące motylki.Niestety tego aparat nie pokazał. Więc musicie mi wierzyć na słowo, że motyle wspaniale się mieniły...

Jutro weekend...Jakie macie plany? Spędzicie swój czas wolny z rodziną, przyjaciółmi?

Tak prezentuje się mój storcz, ma ponad 80 cm wysokości,  piękne dwa pędy i wspaniałe dorodne kwiaty i...jest MÓJ:)

Dołączył do mojej skromnej kolekcji..:)


Pozdrawiam Was wieczornie i życzę udanego weekendu:).


15 komentarzy:

  1. Zarówno karteczki jak i storczyk są wyjątkowe:))) Storczyk ma niesamowicie piękny kolor i mega duże kwiaty...a kartki no cóż nie chciałabym się powtarzać, ale są piękne:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie piękne i z sercem tworzone... Storczyk obłędny - aż zazdroszczę takiego okazu :) a weekend zdecydowanie rodzinnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Прелестные и очень красивые работы!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki Kasiu !!!
    No a storczyk wspaniale się prezentuje.
    To gromadka Twoich kwiatuszków powiększa się ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinnam chyba zapoznać ciebie z moimi storczykami. Na pewno znaleźlibyście wspólny język. Moje przy twoich wyglądają jak dzieci z sierocińca): Nie dość, że robisz takie cuda z papierem, to i do storczyków znalazłaś drogę.
    Pogodą się nie martw. Deszcz zawsze kiedyś się kończy. Jesień jest najbardziej kolorową porą roku i widzę, że przekłada się na twoje prace.
    Głowa do góry, jutro zaświeci słońce.
    Pozdrawiamy was bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też pogoda deszczowa ale przynajmniej mogę nacieszyć oczy kolorami na twoich ślicznych karteczkach. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki urocze w pięknych kolorach :) Storczyk jest naprawdę piękny. W moim domu królują białe storczyki, więc jestem zachwycona kolorem Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki piękne , ja czekam na wiesz jakie :) , a storczyka gratuluję piękny okaz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz dziękuję za kartkę i gratulacje! a storczyk piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kartki! Ja tez jestem fanka storczyków i cieszy mnie ogromnie, kiedy zakwitają na moim oknie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kartki w kolorze fioletowym, różowym, fuksji.. :) storczyk obłędny ;P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)