środa, 1 października 2014

Na bogato...

Witajcie ponownie!!
Cieszę się, że znów mogę się w tym internetowym świecie pojawić, zwłaszcza, że moje łącze dziś bardzo słabiutkie i obawiałam się, że nie wystawię posta. Ale się udało..Metodą prób i błędów z nadwyrężeniem nerwów...jestem!
Spotykam się z Wami dzisiaj po raz drugi i serdecznie zapraszam do obejrzenia mojej propozycji na wyzwanie miesięczne w Skarbnicy Pomysłów.


Nowy miesiąc zawitał w kalendarzu, a wiec pora na wyzwanie miesięczne w Skarbnicy Pomysłów. "Na bogato-czyli przeciwieństwo stylu clean&simple". W takim temacie tworzymy kartkę lub LO i zgłaszamy do Skarbnicy.Mam nadzieję, że wiele z Was zabawi się i stworzy wspaniałą propozycje kartki czy to na imieniny, urodziny, ślub...lub inną okazję. A może ktoś z Was moi drodzy pokusi się i wykona LO?:))

Pora na moją propozycję. Jest to karteczka warstwowa- na kostkach i taśmie dwustronnej. Są kwiaty, są piękne kolory..Całość wygląda następująco..







Tak wygląda moja propozycja "Na Bogato" . Do jej wykonania ze sklepu Skarbnicy Pomysłów użyłam
-Zestawu kart i kopert Anita's
-Papieru Studio 75 - Rozalia w Ogrodzie
-Serduszko wycięłam z papieru Świerszcz za kominem
-całość ozdobiłam kwiatami, tymi i tymi

Dodatkowo z moich "przydasi" użyłam papierowej rameczki, którą potuszowałam i potraktowałam pudrem do embossingu. Również papierowe serduszko przyozdobiłam maleńkimi perełkami. Do tego doszedł napis- i tyle. Dodam tylko,że serduszka są na kosteczkach 3d, wiec karteczka jest przestrzenna:) i należy do kategorii tych"grubszych" :)).

Bardzo serdecznie zapraszam Was do wykonania karteczki / LO  na bogato!:)))

Dziękuję za Waszą obecność i wszystkie komentarze.
Pozdrawiam wieczornie:))

28 komentarzy:

  1. Kasiu Twoja propozycja jest bardzo śliczna:)
    Bogactwo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Нежно, ажурно и очень красиво!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, wesoła karteczka. Super kolorki Ci wyszły na ramce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś, zachęciłaś, może spróbuję i ja cos "na bogato", bo zwykle u mnie raczej simple:-). Karteczka super!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, piękną propozycję prezentujesz!. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna , nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna i bogata karteczka:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. SERDECZNIE I GORĄCO POZDRAWIAM
    UŚMIECH SERCA ZOSTAWIAM ..
    ...........(¨`•.•´¨) MIŁEGO
    ............`•.¸(¨`•.•´¨) DNIA
    .............. ×`•.¸.•´×" ŻYCZĘ :::

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo,bardzo podoba mi się Twoja propozycja, jest nietuzinkowa i wyjątkowa w każdym calu :))) BRAWO:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, śliczna karteczka. Ty to masz Kasiu głowę pełną doskonałych pomysłów. Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna propozycja wyzwaniowa !!!
    Świetne papierki wybrałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bogato i kolorowo! Jednocześnie karteczka jest bardzo subtelna:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bogato i kolorowo, a jednocześnie delikatnie!
    Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasieńko, twój twór jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie subtelną kartkę stworzyłaś Kasiu. Te pudrowe róże są fantastyczne. Coś w nich jest takiego nostalgicznego. Poezja!
    Ściskam bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie wróciłam ze wspaniałej urlopowej podrózy, dziś podziwiam tylko karteczkę, jutro odrobię zaleglości, pozdrawiam serdecznie,Lena

    OdpowiedzUsuń
  17. no faktycznie na bogato! super!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna inspiracja. śliczne kolorki dobrałaś do swojej pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nadrabiam zaległości, przy okazji powtórnie przeglądam Twoje inspiracje dla SP i... kurczę, Kasiu będzie Cię brakować... :(

    OdpowiedzUsuń
  20. no ba, jak na bogato to grubo musi być! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)