sobota, 11 października 2014

Szaro, nudno ale z kolorem!!

Witam Was w ten wieczór sobotni!

I w końcu jestem...mam czas na to aby usiąść i spotkać się z Wami. Cały dzień chodziła za mną myśl aby napisać posta. Ale wiadomo- są rzeczy ważne i ważniejsze. A teraz, gdy za oknem noc...mogę z filiżanką herbaty usiąść wygodnie  i zaprosić Was do obejrzenia nowego dzieła.

Zawsze siadając przed ekranem komputera czuje się tak jakbym wzięła pióro, otworzyła swój sekretny zeszyt i zaczęła pisać...Drogi przyjacielu, droga przyjaciółko... Bo tak po części traktuje   spotkanie z Wami-tutaj w sieci. 

Zanim  zaprezentuję w całości to co widzicie na zdjęciu, pragnę serdecznie podziękować za wszelkie słowa, za komentarze, które zostawiliście pod ostatnim postem. Bardzo się cieszę, że kartka-kredka się Wam spodobała.  Przyznam się Wam,  że była to druga propozycja na inspirację do Skarbnicy Pomysłów. Wybór padł na zieloną kredkę i myślę, że był trafiony. Głównie ze względu na kształt i kolory papierków. Chociaż jak wiecie- kolorów kredek jest multum.....

"Kolorowe kredki, w pudełeczku noszę....":))


Wszystko w życiu ma swój czas, ma swój początek i koniec. Pamiętacie jak strasznie cieszyłam się z powodu dostania się do DT Skarbnicy? Moja przygoda  się zakończyła. Kartka -kredka była ostatnią inspiracją. Mam nadzieję, że dziewczyny miło mnie będą wspominać...

A więc moi drodzy  wracam  na swoją drogę sprzed DT, do swojego przewrotnego języka, jak wiele osób zauważa  i już wracam do dzisiejszej kartki. Propozycja raczej delikatna w kolorach- no właśnie jakich? Długo zastanawiałam się nad tytułem dzisiejszego posta . Czy właściwy-chyba tak... 


Jak widzicie moja kartka  z wierzchu jest w kolorze szarym, lekko waniliowym. Kosteczki 3d poszły w ruch i kartka nabrała wielowymiarowości... Są szarpania, kwiaty, delikatna wstążeczka.. Ale jest też tag- ruchomy, czyli, że można go wyciągnąć z kieszonki . Dla mnie to taki malutki bilecik na którym można napisać... np.sekretne życzenia. 


Kartka robiona w różnym oświetleniu, więc pozwoliłam sobie na kilka ujęć.  
Postanowiłam wrócić do zabawy i do wyzwań. Swoje dzisiejsze dzieło zgłaszam do..

 

 Interpretacja mojej kartki dowolna:))Ale myślę, że widać co chciałam przedstawić.:))

Ponieważ kartka jest liftem to zgłaszam ją do wyzwania :




Nawet nie wiecie jak czas szybko leci.. 
Obiecuję częściej bywać...tak po prostu, tak zwyczajnie...jak zwykle:).

Jutro zapowiada się słoneczna niedziela. Skorzystajcie z jej uroków i koniecznie wybierzcie się na spacer... a jak już wrócicie to zajrzyjcie do mnie:). Tymczasem serdecznie Was pozdrawiam i dziękuję za Waszą obecność:).


19 komentarzy:

  1. Świetnie KAsiu, że znalzałaś chwilę by do nas wrócić. Świetna karteczka. Bardzo fajny tag.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka powstała! dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Uwielbiam takie połączenia kolorków- delikatny krem i mocny akcent..
    fajny pomysł z kieszonką na tag.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka , delikatna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już po spacerku :) Piękna kolorystyka, mocny akcent w postaci czerwonych serc bardzo mi się podoba... Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kolorystyka kartki oraz ruchomy tag, który fantastycznie ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze że już jesteś:)
    Bardzo śliczna karteczka kolorki takie lubię:)
    a serducho mówi samo za siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. miło że wróciłaś "do siebie"
    kartka śliczna jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna karteczka i lubię zaglądać do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak powiadają starzy indianie: wszystko co dobre za szybko się kończy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Całość piękna, urzekła mnie kolorystyka i delikatność:))) I dobrze że już jesteś, oby czasu Ci nie brakowało Moja Droga na wszystko co sobie zaplanujesz.
    Pozdrawiam i ściskam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawa kartka, fajne kolorki, super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka bardzo ładna !!
    Świetny pomysł z wysuwanymi serduchami.
    A czasu oby przybywało, bo ostatnio każdy za nim goni, a dzień się króci strasznie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie i pomysłowo wyszło.Miłego Nowego Tygodnia.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. To, że kartka jest niesamowicie piękna widać od razu, ale to jak Ty tu pięknie piszesz to zupełnie inna sprawa... Gdy trafiłam do Ciebie po raz pierwszy wystraszyłam się długości posta, ale wystarczyło przeczytać jedno zdanie aby ten strach przegonić :) Teraz uwielbiam odwiedzać Cie gdy tylko mam wolną chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tak, moja droga, czas bardzo szybko leci, a ja wiecznie próbuję go złapać i co?? ... bez skutku! Znowu szmat czasu mnie nie było, a tu proszę, takie rewelacje, że mi nocy nie wystarczy, zeby to wszystko ogarnąć!!
    Kasieńko, kartka wspaniała, swietny tagowy dodatek, który bardzo mi się podoba i przyjemnie skomponowane kolory:):):) Zawsze, jak tu wracam, to nie mogę się nadziwić, Kasiu, jak pięknie i bogato piszesz urozmaicajac w wszelaki sposób swoje posty! Przyjemnie jest tu zaglądać!
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki ciekawy lift! Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)