czwartek, 23 października 2014

Pudełeczko dla miłośnika koni!

Witajcie czwartkowo!

Na wielu blogach zrobiło się świątecznie, pojawiły się pierwsze kartki i ozdoby bożonarodzeniowe. U mnie jeszcze nie, chociaż nie powiem, powolutku i ja się przymierzam do moich pierwszych tegorocznych papierowych dzieł. Ale jeszcze nie dzisiaj.:))
Dzisiaj chciałabym zaprezentować pudełeczko, jakie zrobiłam dla pewnego miłośnika koni. Zapraszam!:))

Jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie pudełeczka  urodzinowego.  Urodzinowy exploding box, bo o nim mowa, miał być wykonany  dla solenizanta, który  kocha podróże i konie.  Czy udało mi się sprostać zadaniu, sami oceńcie:). Zapraszam do obejrzenia zdjęć:)


Jak urodziny to radość, a więc radosne kolory, z dominującym kolorem zieleni, zostały użyte do przyozdobienia ścianek i wieczka pudełeczka. U góry kwiaty, nie mogło zabraknąć ozdobnej, ale stonowanej zawieszki z imieniem solenizanta.


Tak naprawdę to wszelkie wytyczne zostały przedstawione mi przez zamawiającą pudełeczko. Ja tylko ponaklejałam pewne elementy:). Pudełeczko już zostało wręczone  Panu Jarosławowi. Mimo wszystko na chwilkę wrócę i powspominam to co wykonałam:)


Na ściankach pracy  miał być "szampan"....

...wspaniałe życzenia...
 

.....piękna fotografia nawiązująca do licznych podróży Solenizanta...

  i oczywiście koń.:)..na kwiatowej łące, stąd kolor zielony...
Tekturowy konik został odpowiednio wytuszowany, a kwiaty lekko przyozdobione brokatem.
.
 I całość, po otwarciu, prezentowała się następująco:)



Gdyby ktoś z Was miał nadmiar słońca, to bardzo proszę wyślijcie go do mnie...!!!U mnie pada i pada i pada....Tak więc słońce w każdej ilości potrzebne na już!:) Z góry dziękuję.
Dziękuję również za każde zostawione słowo..:))
Spokojnego i miłego dnia kochani...
Pozdrawiam:))

22 komentarze:

  1. świetny box. ten konik w środku wygląda jakby galopował przez ukwiecona łąkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, bardzo ładnie to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko! Kolorki i kwiaty bardzo pasują konikowi:)
    Za każdym razem jak oglądam taki śliczny exploding box- to żałuje,że moje jeszcze nie powstało:((((

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень празднично и романтично!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne to pudełko,jak Wy robicie te boxy-to dla mnie zagadka.Myślę,że Jarosław sie zachwyci,pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super , w całości i w szczególe :) i czekam na ostanią odsłonę wiesz czego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie strasz świątecznymi klimatami. Jest październik, drzewa ciągle mają złote liście a temperaturom daleko do grudniowych. Jest jesień, i długo jeszcze będzie.
    Konie są jak najbardziej na czasie. Hubertus, pogoń za lisem to rozumiem.
    Pudełeczko stworzyłaś przepiękne.
    Ciekawe co powiedział Jarosław?
    Pozdrawiam gorąco:))

    OdpowiedzUsuń
  8. FAjne pudełeczko! Kasiu nic się nie martw! do świąt zdążysz zrobić wiele pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spersonalizowane pudełeczko to fantastyczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mnie dawno u Ciebie nie było....na fb śledzę Twoje poczynania, a na blogi już mi czasu mało zostaje....idę nadrabiać zaległości, blog ma taki plus że jest bardzo spersonalizowany dzięki czemu możemy się poznawać, nie tylko swoją twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełeczko fantastyczne i ten koń w biegu... wiatr w grzywie - rewelacja ;-)))
    Słonka nie mam ale magię w mgle zaklętą podsyłam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne pudełko :) Słońca miałam dziś pod dostatkiem :) Niestety było strasznie zimno...

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany...przepięknie to zrobiłaś, jestem wprost zauroczona, już zaczynam myśleć o kartkach świątecznych...
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny boxik !!!
    Fajną dodałaś tekturkę konika no i ładnie połączyłaś z kwiatami.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. znakomite! bardzo mi się podoba....i ten koń.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jak Ty to wszystko ślicznie zrobiłaś:):)
    konik w galopie bardzo pomysłowy:):)
    kasiu z Twoim tempem i pomysłami zdążysz do świąt:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie taką personalizację, solenizant na pewno był zachwycony :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)