środa, 15 października 2014

Dla maluszka:)

Witajcie!!
Dzisiaj   będzie króciutki post, ponieważ mam troszkę spraw do zrobienia, a czas nieubłaganie ucieka..
Jakiś czas temu zrobiłam dla mojej koleżanki karteczkę z okazji urodzenia synka. I dzisiaj postanowiłam ją  Wam pokazać. Zapraszam do obejrzenia zdjęć:)


Kolor niebieski i wszelkie jego odcienie kojarzą się z narodzinami chłopczyka. Więc i ja postanowiłam w takich barwach wykonać karteczkę. A żeby było weselej, dołożyłam różne inne kolory, które fajnie ze sobą się połączyły i stworzyły ciekawy klimat:).


 Skoro karteczka jest dla maluszka to nie  mogło  urokliwych wycinanek -ozdobnej ramki i słodkiego wózeczka.Dołożyłam również kwiatuszki i motylki, które wcześniej po tuszowałam na granatowo i delikatnie przyozdobiłam medium brokatowym.
 


Wózeczek przyozdobiłam błękitnymi jak niebo  perełkami i  perłowym serduszkiem..


 A w środku kartki  jest dziecięco i radośnie:)) bo znajdują się śpioszki i malutki wózeczek:) tym razem z drewienka:D


I na koniec moja ukochana zawieszka-śliczne malutkie stópki....


Kochani, tak pokrótce przedstawia się moja niebieska propozycja. 
Życzę Wam spokojnego dnia i słoneczka, bo u mnie niestety zachmurzone i się dosyć mocno ochłodziło.
Dziękuję Wam za każde pozostawione tu słowo..
Ściskam serdecznie i do zobaczenia niebawem.:))

24 komentarze:

  1. Przepiękna, delikatna i słodziutka - idealna dla Maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka, i ten błękit podkreśla, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodko ;) Pięknie się te motylki prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa i niezwykle optymistyczna karteczka
    Zwłaszcza te motylki... mam do nich słabość jak wiesz a tutaj... tutaj są po prostu cudne
    Pozdrawiam cieplutko i zasyłam słoneczne promienie

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kasiu a skąd te motyle? hi hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest niezwykle urocza:))) Myślę, że zarówno dla mamy jak i jej synka będzie piękną pamiątka:)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna , bardzo podobają mi się te motylki , nie tylko dlatego ze w moim ulubionym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna karteczka !!!
    Wiem, że na FB już pisałem, ale jeszcze raz napiszę...
    Papiery bardzo ładne wybrałaś na tą okazję, bardzo mi się podobają te kolorowe paski.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna pamiątka dla Mamy i Synka:)
    taka gustowna i delikatna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza :) Pięknie dobrane kolory i do tego te cudowne motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna karteczka a te stadko motylków jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest, podoba mi się. Typowa dziecięca, chłopięca... urzekły mnie motylki :) ale cała kartka jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka, najbardziej podoba mi się ten wózek a i śpioszki w środku super pomysł:) pozdrawiam cieplutko u mnie też się ochłodziło i chyba już czas się do tego przyzwyczaić. dziękuję za odpowiedź :) Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudna:) dziękuję za udział w mojej rozdawajce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękna i słodka :) wspaniale wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczka jest śliczna i to co zrobiłaś jest tak przemyślane a każdy detal dokładnie dopracowany. Kasiu, zawsze zachwycam się Twoimi karteczkami i widzę , że nie brak Ci nowych pomysłów. Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest w niej tyle delikatności- idealna dla maluszka!

    OdpowiedzUsuń
  18. a w ogóle to z czego te mini motylki bo źle widzę.. ?

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękna kartka - jeszcze raz bardzo dziękujemy ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)