wtorek, 28 października 2014

Mały, magiczny świat...

Witam Was o poranku!!

 Sama nie wiem od czego zacząć... na pewno od "dzień dobry", od "witajcie" i od podziękowań - dziękuję za wszystkie komentarze, które tu zostawiacie, za obecność i za to, że..zaglądacie, że śledzicie moje nowe wpisy. Dziś chciałabym bardzo serdecznie zaprosić  do lektury dzisiejszego posta. A będzie on magiczny....(to znaczy taką mam nadzieję, że uda mi się Was wprowadzić w ten wyjątkowy klimat..:) Zapraszam..


Dzisiaj mimo panującej za oknem szarugi będzie bardzo, bardzo kolorowo. A to za sprawą pracy, jaką wykonałam  specjalnie  na wyzwanie Scrap Pasji. Jak wyzwanie, to wyzwanie! Trzeba sobie podnieść poprzeczkę i...spróbować zrealizować postawione zadanie. Zawsze mam z tym problem, ponieważ staram się aby moje prace nie były na jednym poziomie, a różniły się między sobą, żeby były ciekawe, oryginalne. Pamiętacie zapewne moją papierową filiżankę (niestety nie została nagrodzona..),  kartkę zapałkową, kartkę słoikową, czy też kolorowy (oczywiście papierowy) balonik. To tylko kilka przykładów prac, które tutaj zaprezentowałam i które zgłosiłam do różnych wyzwań.
Dzisiaj przyszła kolej na inną pracę. Nie będzie to ani kartka, ani pudełko, ani notes, ani nic podobnego .... To coś będzie na pewno bardzo kolorowe, radosne, tajemnicze. Będzie składało się z kilku warstw, ale tworzyło jedną całość... A o co chodzi..Zaraz się wszystkiego dowiecie.:))

Czasu na wykonanie propozycji, którą za moment zobaczycie,  nie sposób policzyć.. Pewno ktoś powie-nie jest tak trudno jakby się wydawało. Może... Ja jednak spędziłam  wiele minut, aby wszystko ze sobą współgrało, aby każdy element pokrywał się z kolejnym, a tym samym tworzył pewien ciąg zdarzeń, pewną historię...
Aby już nie trzymać w niepewności....Panie i Panowie..Oto moja....magiczna klatka!

Wczorajsze słońce pozwoliło mi na zrobienie niezwykle kolorowych, kontrastowych zdjęć...
A ponieważ nie mogłam zdecydować się na kilka...dzisiaj  będzie troszkę więcej oglądania:). Myślę, że większego komentarza z mojej strony nie trzeba...Zdjęcia i klimat panujący w pracy wszystko odzwierciedla...









I jak Wam się podoba moja dzisiejsza propozycja?:))
Powiem tylko, że większość elementów pokryłam Glossy Accents i brokatem w płynie, aby było bajkowo :), i żeby była uwydatniona każda kolejna warstwa. Elementy są przyklejone na kostkach 3d. 

Ktoś zapyta-czemu akurat klatka.? A tak po prostu. Może dlatego, że chciałam przedstawić bajkowy świat, który utkwił mi w pamięci gdy słuchałam opowiadanych bajek przez Mamę czy Babcię. A może dlatego, że chciałam aby praca była niezwykle magiczna, lekka...romantyczna. A może powód jest jeszcze inny?

Aby wziąć udział w "Październikowym wyzwaniu"  Scrap Pasji należało wykonać dowolną pracę i wykorzystać w niej dowolny zestaw Bingo z marką, który zawiera się w grafice poniżej.

Wyzwanie 10.2014 

U mnie jest to linia pozioma  czyli  SZNUREK, WYKROJNIK, KWIATY


Moi drodzy zostawiam Was w takim klimacie. Mam nadzieję, że chociaż na chwilę udało mi się zabrać każdego z osobna do wyjątkowego magicznego miejsca i że każdy z Was zobaczył tam coś, co go zachwyciło....Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę udanego dnia:))
K.

33 komentarze:

  1. OMG rewelacyjna klatka. Świetnie to zrobiłaś. Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda ta baletnica i tak sobie myślę, że to jakieś przesłanie...rzeczywiście świat baletu to klatka , do której mają wstęp najlepsi. ..
    trzymam kciuki i życzę Ci powodzenia
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł:) powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Kochana ale cudo! I przede wszystkim super pomysł, bo pierwszy raz widzę coś takiego. Pięknie to wymyśliłaś i skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna praca, a ostre słońce dodało jej klimatu :-)
    choć nie do końca łapię czemu baletnica w klatce...
    ptaszki - rozumiem ( choć nie pochwalam) ale ta biedaczka... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Klatka jest nietuzinkowa, wyjątkowa, śliczna po prostu !!! Naprawdę brak mi słów na to co robisz, przede wszystkim widać w każdej twojej pracy serce zaangażowanie i pomysł !!! tak trzymać, a ja trzymam kciuki za Ciebie nieustannie:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta klatka jest niesamowita! Mi się to kojarzy jak kard-klatka z magicznej bajki o baletnicy która tańczy na wiosennej łące :)
    Zresztą każdy może mieć swoją interpretację tego cuda...
    Rewelacyjny pomysł i mistrzowskie wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szczęka opadła i leży... nie wiem, kiedy zdołam się otrząsnąć z ogromnego wrażenia, jakie na mnie zrobiła Twoja bajkowa praca :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne cudo i pomysł z klatką świetny stwarza taki zaczarowany świat , przynajmniej ja tak to odbieram :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Kasiu! Bardzo ciekawy pomysł! i faktycznie niesamowicie magiczny :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bajkowa kartka :) Takiego kształtu nie spotkałam. Jestem zachwycona dbałością o szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Очень оригинально и необычно!!! Браво!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona!!!Fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu genialna praca zachwycająca i pomysłowa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego to jeszcze oczy moje nie widziały:) Kasiu, co jak co, ale tylko Ty mogłaś wpaść na tak oryginalny a zarazem fantastyczny pomysł. Świetnie sobie to wszystko ułożyłaś i jeszcze w dodatku tym samym jakąś historię nam opowiedziałaś. Dosłownie magia! :):)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała i magiczna klatka, gratuluje pomysłu i wykonania i życzę powodzenia bo pomysł miałaś fantastyczny i godny uwagi:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny miałaś pomysł z tą klatką !!!
    Coś całkiem innego ale za to jaki efekt udało Ci się uzyskać.
    Chylę czoła przed tym wspaniałym dziełem i powodzenia życzę w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu Twoje pomysły są zawsze magiczne i pełne pomysłów:)
    Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Magiczne są twoje łapki i twoje pomysły. Ale najbardziej magiczne jest to, że potrafisz myśl przerobić w dzieło sztuki. Jestem zachwycona.
    Aha, przeczytałam list ale moja druga połowa na razie jest daleko. Jak wróci to się odezwiemy.Na razie pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Kasiu Kochana, wieki mnie ni ebylo u CIebie ale neistety szkola mi zabiera wiele czaus i nie mam keidy blogowac :( Widze u Ciebie totalna nowowsc, jak dla mnie bomba nigdy nie zawodzisz w swoim kunszcie . Masz po rostu wielki talent Kochan a:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, fantastyczny pomysł :) Piękne wykonanie i cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł. Śliczna klatka, podziwiam jak cudnie ją wykonałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kasiu, stawiasz sobie porzeczkę coraz wyżej. Toświadczy o Twoim ambitnym podejściu do tego co robisz, co tworzysz. Tak, Ty tworzysz piękne prace. Jeste zachwycona tą kartką / klatką. Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. genialna praca :) fantastyczny pomysł miałaś z tą klatką, zdecydowanie wyróżnia się oryginalnością :D i jeszcze kapitalnie ją wykonałaś :) baaaardzo mi się podoba i trzymam za Ciebie kciuki w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Baaardzo ciekawy pomysł! Oryginalność na pierwszym planie! Gratuluję i pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Scrap Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  27. wowww, ja czegoś podobnego nigdy nie widziałam, Widać ten ogrom pracy, te elementy i te kolorki, cudowne!:) Niesamowite, Klatka pełna kolorów, ciepła, magii. Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo oryginalna i piękna praca.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna forma! Dziękujemy za udział w naszej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Miło pobyć w tak cudownym klimacie :) Piękna praca Kasiu ! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)