sobota, 2 listopada 2013

Bałwankowo!

Witajcie w ten wietrzny dzień!

Mimo, że do świąt jest jeszcze troszkę czasu to ja nadal stroję swoją choinkę w bomby! Ale jakie bomby!!!:))

Wiele z Was dzisiaj jest na grobach swoich najbliższych..Taki to czas zadumy, refleksji, wyciszenia się. Tym, którzy opuścili swoje rodzinne strony i musieli wyjechać życzę spokojnych powrotów.Uważajcie na siebie!

U mnie dzisiaj wyjątkowo wietrznie i nieprzyjemnie, chociaż słońce daje co jakiś czas o sobie znać..
A ja wczoraj..:)))), wieczorkiem...z przyjemnością- a jak!-wykonałam kolejną bombkę.Tak, tak, w końcu bombkę- to dla tych, którzy czekali na taką formę kartki i dla tych, którzy czekali w ogóle na jakiś mój nowy twór:)
A więc wykonałam kartkę-bombkę, która nie wymagała dużo pracy, bowiem od dawna miałam na nią pomysł jak tylko..w moje dłonie wpadły śliczne bałwanki. Piękne, lśniąco białe, puchate...(prawie jak puchate:))) puchate:))-Tobie puchate, mnie puchate:)), zapewne pamiętacie tę bajkę:))). I w efekcie końcowym tak mnie urzekła, że...myślę, że nic więcej nie potrzeba. Sama nie wiem co mogłabym napisać. Może po prostu dam zdjęcia, sami ocenicie.











Miałam szczęście, że akurat słoneczko się pokazało zza chmur i przyświeciło...prezentując pięknie mieniący się papier i brokat:)
Pani Bałwankowej dodałam pół perełkę, żeby bardziej elegancko wyglądała:)Chociaż Panu Bałwankowemu i tak się podoba:)). Kokardka robiona przeze mnie :)  u góry z gwiazdką-dżetem, w środku również gwiazdeczkowe dodatki.

Muszę Wam napisać, że...zaskoczyła mnie ilość wyświetleń ostatniego posta. Przed chwilą sprawdzałam statystykę i jest 102 wyświetlenia. Dziękuję Wam za to, że oglądacie, że wiele z Was odwiedza mój blog/posty nawet kilka razy. Bardzo dużo to dla mnie znaczy, jest to dowód na to, że..dobrze czujecie się w moich skromnych progach :)).

Pozdrawiam Was serdecznie zapraszających również tych, którzy jeszcze nie skorzystali, na ostatnie dni mojego CANDY.


40 komentarzy:

  1. Cudowny pomysł. I wykonanie godne mistrza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Uwielbiam taką prostotę, no i ta dbałość o detale - gwiazdki w środku są idealną kropką nad i:) Super kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, taka swiateczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam i w końcu jest!! :)))
    jest wspaniała, minimalizm jej sprzyja, gdybyś chciała dodać coś jeszcze na siłę, efekt pewnie nie byłby taki piękny, a tak, jest naprawdę cudna :)
    pozdrawiam cieplutko, u mnie też strasznie wieje..

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie proste pomysły, a jakie cudowne efekty! Naprawdę piękna bałwankowa bombeczka. Taka dostojna troszeczkę, ale i bardzo gustowna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna forma, ale to już chyba pisałam. Bardzo podoba mi się klimat kartki i kolorystyka. Bałwanki przeurocze :) Bardzo fajny pomysł z zaspami z brokatem.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowna bombeczka ta kolorystyka jest urocza taka głęboka noc wigilijna:)
    piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo urocza karteczka, mojemu mężowi bardzo się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna Kasiu ...przed chwila ją widziałam na portalu i wiadomość napisałam :-)
    buziaki dla Ciebie zdolna dziewczyno:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo radosna pomimo granatu.. zawsze wymyślisz coś nowego i ciekawego. Bałwanki super. Naprawdę rewelacja. Czekam na kolejne cudne bombeczki :) Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, te karteczki mnie urzekły. Są śliczne Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo wykonanie i swietny pomysl!!! Fajnie wykorzystalas proste rzeczy by stworzyc CUDENKO!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej hej ;-))))
    Widziałam już wcześniej...ale nie wyrabiam dziś na zakrętach więc tylko w duszy zdążyłam się zachwycić ;-)))
    Słodkie te Twoje bałwanki ;-))) a bałwankowa baaardzo elegancka...
    fajny pomysł i wykonanie...
    Buziki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Kolorystyczny minimalizm wygląda tu świetnie! Bardzo mroźny klimat:)
    Możesz być dumna z tej pracy - zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł :-) W wolnej chwili zapraszam do siebie po wyróżnienie: http://wykonania.blogspot.com/2013/11/nominacja-liebster-award-od-maej-mi.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie wietrznie i deszczowo:) Jednak dzięki blogowi zawsze wychodzi słoneczko, gdyż w tym świecie można znaleźć prawdziwe perełki:) bardzo podoba mi się twoja praca:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że u Ciebie już świateczna atmosfera. Ja także od miesiąca maluję bombki i inne drobiazgi bożonarodzeniowe.
    Twoje dzieło jest pełne uroku. Przez moment zapomniałam o listopadowej pogodzie za oknem :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka jest prześliczna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudna! I te puchate bałwanki! :)) Wygląda świetnie! ;)) Sama mam takie w domu ale w życiu nie wpadłabym na to żeby je wykorzystać w takji sposób. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna karteczka- bombeczka. Taka zimowa noc z radosnym bałwankiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wykorzystałaś roześmiane bałwanki :) Piękna karteczka-bombeczka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczo wygląda Bałwankowa Para, piękne połaczenie kolorków, a i kształt kartki wyjątkowy

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak to je parádní přání , sněhuláci jsou nádherní - moc se Ti povedla . Zdravím a přeji milé dny :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie i o kolejne bombeczki pytam bo ta kartko-bombka wyszła prześliczna .Bałwanki są cudniaste i chociaż Ty ich nie robilaś to nadałaś im świetne przeznaczenie,a to się rónież mocno liczy..Bardzo mi się to podoba.
    Na koniec życzę bezwietrznej pogody ,u mnie niestety taka sama jak u Ciebie,nic tyko siedzieć w domu i coś tworzyć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie też wieje przeokropnie :( Bomby świetne - bałwanki takie radosne

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę powiedzieć,ze po raz pirwszy widzę taką kartkę 3D.Przestzrenne figury nadają jej niezwykłości:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kartka !!! Odbiorca będzie zachwycony:-))) Nie wiem co jest z tymi mailami między nami? Dzisiaj wysłałam nowy, jak dostaniesz to daj znać. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała:) kolorki dla mnie w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przesłodkie są te bałwanki! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojojoj! Coraz groźniej u ciebie;) I bombki, i bałwanki. Jak nic przywołasz zimę. Ale jeśli będzie tak urocza jak twoje kartki, to niech przybywa:)) Dziękuję Kasiu za przemiłe odwiedziny:)) Ściskam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Kasiu, cudowna, śniegowo-bałwankowa bomka! A ta atmosfera panująca na karteczce - pan z panią bałwankową - cudowny klimat jej stworzyłaś. Bardzo mi się podoba....
    Sciskam mocno i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pomysł z bałwankami. Podoba mi się karteczka. Poprostu Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  33. Trafiłaś w mój gust w 10 tkę , karteczka jest prześliczną :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)