środa, 20 listopada 2013

Przerwa........

Proszę nie regulować odbiorników, proszę nie regulować odbiorników. Uwaga, uwaga!
 Następuję przerwa świąteczna..następuję przerwa świąteczna. Powtarzam, proszę nie regulować odbiorników.
Wszelkie wyciąganie kabli, poprawianie kolorów, resetowanie sprzętu...niedozwolone!

A jeśli już to zrobicie...to tylko na własną odpowiedzialność.:)

Witajcie serdecznie!

Dzisiaj następuje przerwa świąteczna. Ktoś pomyśli..jaka przerwa świąteczna, skoro do świąt..jeszcze trochę. Już tłumacze.:) Przerwa świąteczna..od kartek świątecznych, którymi obsypywałam Was w ostatnich postach:). Tak postanowiłam. Póki co  wspomniane kartki..idą w zapomnienie, (chociaż tak nie do końca) ponieważ...chciałabym Wam zaprezentować kartkę, której nigdy wcześniej nie miałam okazji robić. Jest to karteczka gratulacyjna!
Karteczka powstała niespodziewanie. Praktycznie z dnia na dzień.  A wszystko zaczęło się od tego, że dowiedziałam się o pojawieniu się na świecie Nowego Człowieczka:). I w związku z tą wieścią..postanowiłam zrobić takie cudo!  Dla chłopczyka:) 
I dzisiaj będzie na niebiesko!:)







Poraz pierwszy mogłam wykorzystać uroczą wycinankę  - wózek,  która od dawna podbiła moje serce. No i oczywiście  nie mogło zabraknąć zawieszki-malutkich stópek. Motylek w kolorze niebieskim...a co:)). I cyrkonie :))
W środku jak widzieliście pojawiły się wiszące na kolorowym sznurku śpioszki. Słodziutkie:)))
Mam nadzieję, że karteczka się spodoba rodzicom i przyniesie im miłe wspomnienia.

Dziękuję za wszystkie komentarze,które zostawiacie pod moimi postami. Cieszę się, że karteczka skarpetowa się spodobała. Czasem cerowanie wychodzi na dobre;))).
Pozdrawiam serdecznie:)
 

42 komentarze:

  1. ładna karteczka:) a ja jeszcze ani jednej świątecznej nie zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczarowałaś mnie tą karteczką, jest cudna. Z pewnością spodoba się przyszłym Rodzicom. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ kolorowo u Ciebie :) Super pomysł z wózkiem i butlą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ,
    mam pięknie ...
    Kasiu po prostu jesteś jednym wielkim talentem z dobrym smakiem i gustem :)
    podziwiam i pozdrawiam ciepło :)
    wstęp postu -REWELACJA !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ha, uśmiałam się :)
    Karteczka znakomita, jak wiesz, ja też do tej pory nie miałam okazji robić takich kartek....ale ostatnio przytrafiają się.
    Twoja jest urocza, ja też uwielbiam tą wycinankę - wózek, jak widać, czasem się przydaje :).
    Na pewno obdarowani Rodzice będą zachwyceni, a Maluch kiedyś doceni i zapyta, kto zrobił taką uroczą karteczkę na jego narodziny ;).
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. A już się bałam, że opuszczasz nas aż do świąt :( A tu taka niespodzianka :) Śliczną karteczkę stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny wstęp, już się przestraszyłam, że zmykasz do świąt gdzieś nie wiadomo gdzie, a tu proszę jaka piękna kartka. Na pewno rodzicom się spodoba, a te stópki .. cudo :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj bardzo mi cię gościć w mych progach i jestem za tym abyśmy wzajemnie się odwiedzały bardzo ci dziękuję za przemiłe słowa które pozostawiłaś u mnie w komentarzu ja zostaję u ciebie na bardzo długo już sobie wkleiłam link twego bloga u mnie na pasku bocznym bartdzo mi się u ciebie podoba - czekoladę uwielbiam również jak ty liście i słońce więc mamy podobne charaktery a i również jestem kruchą osóbka ale się nie poddaję - dodałam siędo twoich obserwatorów a tylko ubolewam tylko nad tym ze wcześniej się zapoznałyśmy bo ja tak kocham misie a ty organizowałaś candy no i chciałabym poznać twe imię a tak ogólnie to życzę miłego dzionka ślę buziaki wielkie i do następnego razu chyba że chcesz cos mi napisać prywatnie to zapraszam na meila jest na pasku bocznym u mnie słońca więcej w te już pochmurne dni życzę ci z całego serca Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj bardzo mi cię gościć w mych progach i jestem za tym abyśmy wzajemnie się odwiedzały bardzo ci dziękuję za przemiłe słowa które pozostawiłaś u mnie w komentarzu ja zostaję u ciebie na bardzo długo już sobie wkleiłam link twego bloga u mnie na pasku bocznym bartdzo mi się u ciebie podoba - czekoladę uwielbiam również jak ty liście i słońce więc mamy podobne charaktery a i również jestem kruchą osóbka ale się nie poddaję - dodałam siędo twoich obserwatorów a tylko ubolewam tylko nad tym ze wcześniej się zapoznałyśmy bo ja tak kocham misie a ty organizowałaś candy no i chciałabym poznać twe imię a tak ogólnie to życzę miłego dzionka ślę buziaki wielkie i do następnego razu chyba że chcesz cos mi napisać prywatnie to zapraszam na meila jest na pasku bocznym u mnie słońca więcej w te już pochmurne dni życzę ci z całego serca Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka urocza. Śliczne, radosne kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna słodziakowa karteczka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ярко, жизнерадостно и очень мило!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na drugi raz proszę mnie tak nie straszyć ,że przerwa świąteczna.Czytam dalej a tam cała sprawa się wyjaśnia,na szczęście aż mo ulżyło.
    Kochanieńka śliczna gratulacyjna kartka a te stópki są boskie,jeszcze takiego dodatku nie widziałam na kartkach i bardzo mi się to spodobało.Dziękuję za ciepłe słowa jakie u mnie pozostawiasz i czekam zawsze z otwartymi ramionami (znaczy postami,albo jedno i drugie haha)na Ciebie.Buziaki zostawiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha :))) dobre sobie :) przerwa świąteczna w listopadzie :))) już się bałam, że coś mi umknęło. Teraz już jednak jestem spokojna :) A co do karteczki - bardzo kolorowa i wesoła :) świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Milion myśli mi przemknęło przez głowę gdy zobaczyłam wstęp: wyjeżdża? już nas nie lubi? nie daj Boże, choruje? A tu taka przewrotność! I jaka ulga.
    Kartkę zmajstrowałaś przecudną. Mały Ludzik kiedyś ją weźmie w ręce i się zaduma nad osobą, która ją dla niego zrobiła. Z sercem, cierpliwością i pozytywną energią. Och, jak ja lubię cię odwiedzać. Uściski posyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. o ja, świetna kartka, a wózeczek w ogóle też podbił moje serce, pięknie to wszystko razem wyglodą.. no i te stópki, taki mały a taki uroczy dodatek!! :)
    wszystko pięknie, jak zawsze :)
    hmm.. skoro przerwa świąteczna, to ciekawe czym nas zaskoczysz, już nie mogę się doczekać :D
    ściskam mocno!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna kartka... a stópki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kartka:) Stópki maluskie fajne:) Podoba mi sie też opis dziecko na pokładzie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ehh... też już powoli mam świąteczny przesyt...
    i też w planach dziecięco - tyle, że albumowo...
    Faaajnie wyszła - radośnie ale nie infantylnie ;-)))
    a stópki są słodziutkie

    ps... zabrałam się za wycinanie dla Ciebie... jeszcze tylko chwila cierpliwości ;-)))

    a Venus... doskonale wie, że jest Paskuna ;-))) i wykorzystuje to z premedytacją ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  20. hi,hi, hi myślałam że już wyjeżdżasz gdzieś i robisz sobie taka dłuuuuugą przerwę świąteczną:):)

    Jesteś Mistrzynią w wymyślaniu pięknych prac, karteczka jest urocza tak doskonała, dopracowana w każdym najmniejszym calu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Karteczka śliczna. Podoba mi się środek. A jeśli chodzi o przerwę to też myślałam ,że wyjeżdżasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie było mnie w sieci przeszło tydzień, a u Ciebie tyle się wydarzyło w tym czasie - tyle nowych karteczek. Wszystkich bardzo gratuluje!
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że w najbliższych dniach będę mieć szansę bywać w sieci bardziej regularnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna, kolorowa. wesoła, urocza karteczka:) Maluch kiedyś na pewno doceni:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już myślałam ze robisz przerwę świąteczna w blogawaniu, a tu miła niespodzianka, po prostu zmieniasz tematykę prac. :)
    Świetny pomysł na ozdobienie budy wózka. Bardzo fajnie i kolorowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. witaj raz jeszcze, nominowałam Cię do versatile blogger award. :) więcej szczegółów u mnie.
    pozdrawiam serdecznie!!
    nitkababiegolata.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne kolory i ten wózeczek jaki piękny. ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna - optymistyczna i radosna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna kartka. Paczuszka jeszcze nie była wysłana, bo mam nawał zajęć w ostatnim czasie, ale mam nadzieję, że po weekendzie już wyślę. Napiszę w mailu jak już wrócę z poczty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna kartka pełna optymizmu, energii i radości :) obyś takich okazji miała jak najwięcej bo świetnie Ci to wychodzi :))) a z przerwą to bardzo dobry pomysł bo nie da się wytrzymać ciągle w jednej tematyce ;) buźki :***

    OdpowiedzUsuń
  30. przerwa od świąt a ja tam lubie kartki świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale wyszła Ci ta karteczka. możesz spokojnie działać dalej............
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapraszam po odbiór wyróżnienia:)
    http://lubimyprezenty.blogspot.com/2013/11/az-dwa-wyroznienia-i-sowka.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Karteczka śliczna, fantastycznie kolorowa, a ten wykrojniczek też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna wesoła karteczka, wspaniale ozdobiłaś wózeczek :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Kasiulek ,myślę że tak zapracowana jesteś :))))z wiadomego względu ale proszę uracz nas kolejnym postem swoim :)
    uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Karteczka bajeczna!!!
    Wszystko mi się podoba, kolory, pomysł!!
    Wózek i śpioszki najmocniej, z elementów, normalnie też takie chcę! :) Muszę sobie kupić i NIE zawaham się ich użyć!! Tylko zdradź mi gdzie....

    Buziolce zostawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)