poniedziałek, 18 listopada 2013

Kolorowo i na wesoło!

Witajcie kochani!!

Za nami weekend, który mam nadzieję, upłynął Wam w miłej i sympatycznej atmosferze.  Dziś nowy dzień, który wita pięknym słońcem, przynajmniej u mnie. Mimo niskiej temperatury pogoda zachęca do spacerów.Ja zaraz się wybiorę tu i tam, ale wcześniej chciałam się z Wami podzielić pewnymi nowinami!:)

Zanim jednak to uczynię pragnę podziękować wszystkim za komentarze, które zostawiliście pod ostatnim postem. Jesteście super!! Dzięki Wam od razu wszystko nabiera barw! A jeśli mowa o barwach i kolorach to...chciałam Wam przedstawić karteczkę, a właściwie karteczki, które udało mi się zrobić. Będą one nieco inne, mniej poważne, bardziej wesołe.:)
Pierwsza o nieco innym kształcie niż klasyczny, z brokatem...A zresztą, zobaczcie sami:)





 Druga karteczka, bardziej wesoła powstała przy pomocy Misióweczki:)
   Prezentuję się tak!:)




 Skarpetę dostałam od jednej z Was, wytuszowałam, posypałam brokatem, przyozdobiłam:) zacerowałam dziury :))),  no i powiesiłam na kartce. I znów pojawiła się tekturka falista:D Mam nadzieję, że  skarpetka zapełni się prezentami:)))

A jeśli mowa o prezentach to..........moje zezowate szczęście uśmiechnęło się i wygrałam... 
nagrodę niespodziankę od Wandy. Brałam udział w jej CANDY  i tak się stało, że maszyna losująca i mnie wylosowała:). Zapraszam na blog Wandy, bo można tam zobaczyć przepiękne rzeczy.:)
Wando, bardzo, bardzo Ci dziękuję za te piękne prezenty:))


A tu mnie spotkała niespodzianka...taka prawdziwa. Niespodziewana niespodzianka, bo przecież się nie spodziewałam.. Nawet do główy by mi nie przyszło, że... dostanę przesyłkę od Jadzi...w tym samym dniu, kiedy to Jadzia napisała mi, że dostała ode mnie przesyłkę z wygraną w moim CANDY. Coś niesamowitego. I takie cuda dostałam..Piękne papierki, dodatki, wstążeczki, śliczną zawieszkę...Jadziu, bardzo, bardzo Ci dziękuję!:))


I to koniec niespodzianek na dzisiaj. Cieszę się, że moja nutkowa karteczka się spodobała. Powiem Wam, że na mnie zrobiła wrażenie. Ponieważ nutki się tam idealnie wkomponowały, myślę, że jeszcze nie raz będą stanowić piękny dodatek...do karteczki świątecznej.

A w następnym poście.....będzie przerwa od karteczek świątecznych. Jeśli jesteście ciekawi to...zapraszam wkrótce:))) 
Miłego dnia Wam życzę!:))
 

38 komentarzy:

  1. śliczne karteczki wesołe:) cieszę się że podobają Ci się prezenty:) chyba pójdę na spacer psina też chce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki, skarpeta jest śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Do świąt jeszcze, jeszcze, a u Ciebie taaaakie prezenty- super! Kartki są wspaniałe, w pierwszej pokombinowany kształt, a reniferek rzeczywiście uroczy. Tekturka bardzo pasuje do klimatów świątecznych (kto by pomyślał), a ja ją uwielbiam. Druga kartka wymiata. Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu jak tu dziś barwnie cieplutko u Ciebie ...a mi dziś tak zimno brrr:(((
    kartki jak zwykle piękne ale ta poniżej zabawna :)
    gratuluję Tobie tych prezentów bo na pewno na nie zasługujesz :)
    buziaki ślę :)
    ps...a ja piszę i piszę prace i kiepsko idzie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności-i te otrzymane i te stworzone przez Ciebie:-) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka z misiem super!! Prezenty cudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Cię odwiedzać, zwłaszcza w gorsze dni, bo od razu się uśmiecham:) A kartki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. KOchanieńka ta druga karteczka jest taka wesolutka ,bardziej przypadła mi do gustu bo poczułam się jak małe dziecko choć przez chwilę ,ten reniferek w buciorku wygląda fantatstycznie.Co wcale nie oznacza ,że pierwsza mi się nie podoba ,ale dziś ta druga mi wpadła w oko.Co do prezentów to ja szczęścia nie mam ,ale cóż trzeba grać aby wygrywać, a Tobie gratuluję takich prezentów i pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie kartki są eleganckie, ciekawe i na czasie :) piękne, no a wiadomo, mi druga się bardziej podoba, bo reniferek i taka kolorowa...
    A propos tektury falistej, to dziś może porobię kartki świąteczne z jej użyciem - o ile dorwę gdzieś Magica ;)

    Bardzo podobają mi się Twoje prezenty, szczególnie ten Przepiśnik - okładka jest urocza. Super :) Cieszę się razem z Tobą z tych dobrodziejstw :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. P.S. widzę, że szablon ode mnie się przydał :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne prace :) Uwielbiam wesołe karteczki dlatego w tej z reniferkiem się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki są śliczne :) Gratuluję prezentów, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo śliczne wesołe karteczki:)
    Prezenty super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje prezentów , a karteczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje prezentów:) ładne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne prace, gratuluję paczuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki i gratuluję wygranej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne! Skarpeta jest powalająca. ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojojoj, ale prezencików! Mikołaj bardzo, ale to bardzo wcześnie zaczął do ciebie przychodzić Kasiu. Serdecznie gratuluję :):):)
    A karteczki - ba! Mnie też szczególnie ta z reniferkiem na skarpecie się spodobała...ahh, po prostu świetna i tak fantastycznie rozweselająca :):) Super. Pierwsza też śliczna :)
    Jeszcze raz serdecznie gratuluję wygranej i życzę kolorowych snów:):)

    OdpowiedzUsuń
  20. obie kartki bardzo fajne :))) szczególnie fajna ta zacerowana skarpeta :)) i gratuluję wygranej i prezentów :))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję prezentów, a karteczki przepiękne, zwłaszcza ta druga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. faaajnie mieć takie szczęście...
    mnie ono ostatnio omija i to łukiem szerokim ;-)))
    karteczki fajne...obie choć... reniferkowa jednak... weselsza ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. zakochałam się w Twojej karteczce ze skarpetką - śliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że umiesz cerować :) i mogłaś skarpetkę umieścić na ślicznej i pomysłowej karteczce.. Cieszę się, ze miałaś szczęście w losowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne karteczki. A skarpeta jest cudna.
    Gratuluję szczęścia w losowaniu. Piękne rzeczy otrzymałaś. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Każda karteczka w wyjątkowym klimacie. Skarpetka robi wrażenie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kartki naprawdę klimatyczne i piękne, druga jest po prostu fenomenalna :) cudo!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. HIHIHIHI... ta z reniferem jest rozbrajająca , jak bym na siebie patrzyła , uśmiech od ucha do ucha :) no chyba mi tylko rogów brakuje , ale to muszę małżona zapytać :)

    Pa pa pa buziaków 102 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję wygranej, a kartki są cudne! Ta ze skarpetką to w ogóle MISTRZOSTWO!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna skarpetkowa kartka. Bardzo pozytywna :) I ten reniferek dopełniający całości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne karteczki szczególnie ta ze skarpetą :) A u Wandy też mi się poszczęściło :) i również mam swój zestaw notesów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne karteczki:)
    Gratuluję niespodzianek:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne karteczki:)
    Gratuluję wspaniałych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Światene praca a kartka ze skarpetą genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Karteczka ze skarpetą i klipsem jest rewelacyjna! Same cudeńka u Ciebie. Gratulacje, należało się! Dbasz o inne blogi, odwiedzasz i zostawiasz tyle ciepłych słów więc i ja Cię serdecznie i cieplutko pozdrawiam ode mnie i reszty :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za wszelkie komentarze. Ciesze się,że został ślad po Tobie drogi czytelniku:))

Jeśli podoba Ci się mój blog dodaj go proszę do obserwowanych, będzie mi miło.

Pamiętaj jednak i uszanuj moją prośbę - nie wyrażam zgody na kopiowanie zdjęć i treści na innych stronach internetowych.

Najchętniej czytane posty:)